Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Капітальний ремонт будівлі, інвентарний номер 10310074 психіатричного відділення із застосуванням примусових заходів медичного характеру і з суворим наглядом за адресою: вул. Бехтерева, 1, м.Дніпро (ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
6 162 090,00 UAH
UA-2019-06-25-001584-c a8d0b0769d0a4b99bfcb22077b5103d0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Данилович Левченко

+380567534549 pfv_dkpl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА КЛІНІЧНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01985400
Місцезнаходження: 49115, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Бехтерева, 1
Контактна особа: Олександр Данилович Левченко
+380567534549
pfv_dkpl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2019 14:59
Звернення за роз’ясненнями: до 01 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 12 липня 2019 12:37
Очікувана вартість: 6 162 090,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 811,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Капітальний ремонт будівлі, інвентарний номер 10310074 психіатричного відділення із застосуванням примусових заходів медичного характеру і з суворим наглядом за адресою: вул. Бехтерева, 1, м.Дніпро (ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49115, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Бехтерева, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Джерело фінансування закупівлі: кошти обласного бюджету Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Джерело фінансування закупівлі: кошти обласного бюджету Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 липня 2019 13:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Проектно-будівельна компанія "Олімп" 6 162 090,00
UAH з ПДВ
5 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРАНД-ГРУПП" 5 997 090,00
UAH з ПДВ
5 799 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПМК-17" 6 148 587,73
UAH з ПДВ
6 148 587,73
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 липня 2019 16:49
Електронний підпис
11 липня 2019 16:31
Реєстр документів.PDF
11 липня 2019 16:31
Протокол НР.7z
11 липня 2019 16:31
Наказ Фролова Ю.М.7z
11 липня 2019 16:31
Лист для клієнтів.7z
11 липня 2019 16:31
Гарантія 12899-19.7z
11 липня 2019 16:31
Банківська ліцензія.7z
11 липня 2019 16:31
39.Договірна ціна.PDF
11 липня 2019 16:31
23.Довідка субпідряд..pdf
11 липня 2019 16:31
21.Заходи довкілля.PDF
11 липня 2019 16:31
19.Використ.печатки..PDF
11 липня 2019 16:31
13.Договір ореди ЗИЛ.pdf
11 липня 2019 16:31
11.Лист розя.Статут..PDF
11 липня 2019 16:31
8.Справка Статистика.pdf
11 липня 2019 16:31
7.Витяг 18.04.2019.pdf
11 липня 2019 16:31
4.Витяг ПДВ.pdf
11 липня 2019 16:31
3.Протокол №1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Проектно-будівельна компанія "Олімп"

ТОВ"ГРАНД-ГРУПП"

ТОВ "ПМК-17"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Проектно-будівельна компанія "Олімп"
#41159136
Відхилено 5 600 000,00
UAH з ПДВ
15 липня 2019 12:30
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРАНД-ГРУПП"
#41710264
Відхилено 5 799 999,00
UAH з ПДВ
18 липня 2019 18:38
ТОВ "ПМК-17"
#40392349
Переможець 6 148 587,73
UAH з ПДВ
24 липня 2019 13:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2019 13:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПМК-17"
#40392349
6 148 587,73
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 14:07
Додаткова угода № 9 від 01.09.2020.pdf укладений
01 вересня 2020 14:05
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2020 13:49
Додаткова угода №8 від 01.09.2020_додатки 1-5.pdf зміни до договору
01 вересня 2020 13:45
Додаткова угода №8 від 01.09.2020_додатки 6.pdf зміни до договору
01 вересня 2020 13:45
Електронний підпис зміни до договору
03 липня 2020 13:57
Додаткова угода №7 до договору підряду №9 від 12.08.2019.pdf зміни до договору
03 липня 2020 13:56
Електронний підпис зміни до договору
24 червня 2020 13:56
Додаткова угода №6 до договору підряду №9 від 12.08.2019_ПМК_17_додатки_1_5.pdf зміни до договору
24 червня 2020 13:37
Додаткова угода №6 до договору підряду №9 від 12.08.2019 Додаток №6 (1).pdf.pdf зміни до договору
24 червня 2020 13:36
Додаткова угода №6 до договору підряду №9 від 12.08.2019 Додаток №6 (2).pdf.pdf зміни до договору
24 червня 2020 13:36
Електронний підпис зміни до договору
12 лютого 2020 09:11
Додаткова угода №5 до договору підряду №9 від 12.08.2019.pdf зміни до договору
12 лютого 2020 09:07
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 09:49
Додаткова угода № 4 до договору №9 від 12.08.2019_ПМК_17_додатки_1_5.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 09:47
Додаткова угода № 4 до договору №9 від 12.08.2019_ПМК_17_додатки_6.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 09:47
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2019 18:19
Протокол № 1 від 18.12.2019_капітальній ремонт.pdf зміни до договору
18 грудня 2019 18:16
Додаткова угода №2 до договору підряду №9 від 12.08.2019 з додатками №№1,2,3,4,5.pdf зміни до договору
18 грудня 2019 18:16
Додаткова угода №2 до договору підряду №9 від 12.08.2019 Додаток №6 (1).pdf зміни до договору
18 грудня 2019 18:16
Додаткова угода №2 до договору підряду №9 від 12.08.2019 Додаток №6 (2).pdf зміни до договору
18 грудня 2019 18:16
Додаткова угода №2 до договору підряду №9 від 12.08.2019 Додаток №6 (3).pdf зміни до договору
18 грудня 2019 18:15
Додаткова угода №2 до договору підряду №9 від 12.08.2019 Додаток №1-6_2019.pdf зміни до договору
18 грудня 2019 18:15
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2019 13:34
Додаткова угода №3 до договору підряду №9 від 12.08.2019р. Додаток № 4.pdf зміни до договору
16 грудня 2019 13:32
Додаткова угода №3 до договору підряду №9 від 12.08.2019р. з додатками № 1-3.pdf зміни до договору
16 грудня 2019 13:32
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2019 11:40
Додаткова угода №2 до договору підряду №9 від 12.08.2019 Додаток №6 (3).pdf зміни до договору
16 грудня 2019 11:36
Додаткова угода №2 до договору підряду №9 від 12.08.2019 Додаток №6 (2).pdf зміни до договору
16 грудня 2019 11:36
Додаткова угода №2 до договору підряду №9 від 12.08.2019 Додаток №6 (1).pdf зміни до договору
16 грудня 2019 11:36
Додаткова угода №2 до договору підряду №9 від 12.08.2019 з додатками №№1,2,3,4,5.pdf зміни до договору
16 грудня 2019 11:36
Електронний підпис зміни до договору
22 серпня 2019 12:19
Дод.угода_№1_до_Договору підряду_№9_від_12.08.2019.pdf зміни до договору
22 серпня 2019 12:15
Додатки_до_Дод.угоди_№1_до_Договору підряду_№9_від_12.08.2019_(2).pdf зміни до договору
22 серпня 2019 12:15
Додатки_до_Дод.угоди_№1_до_Договору підряду_№9_від_12.08.2019_(1).pdf зміни до договору
22 серпня 2019 12:15
Електронний підпис укладений
13 серпня 2019 17:00
Договір підряду_№9_від_12.08.2019_та_Додатки_1-5.pdf укладений
13 серпня 2019 16:57
до Договору підряду№9_Додаток_№6_(1).pdf укладений
13 серпня 2019 16:57
до Договору підряду№9_Додаток_№6_(2).pdf укладений
13 серпня 2019 16:57
до Договору підряду№9_Додаток_№6_(3).pdf укладений
13 серпня 2019 16:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Щодо фактичних асигнувань на 2019 рік на проведення робіт.
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни договору підряду в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості робіт), в результаті загальна сума договору підряду зменшується на 16 057,95 грн. та становить 6 132 529,78 грн. у т.ч. ПДВ 1 022 088,30 грн.
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно фактичних асигнувань на 2019 рік на проведення робіт: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Капітальний ремонт будівлі, інвентарний номер 10310074 психіатричного відділення із застосуванням примусових заходів медичного характеру і з суворим наглядом за адресою: вул. Бехтерева, 1, м.Дніпро (ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт) сума складає 1 242 048,01 грн. у т.ч. ПДВ 207 008,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни договору підряду в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості робіт), в результаті загальна сума договору підряду зменшується на 16 057,95 грн. та становить 6 132 529,78 грн. у т.ч. ПДВ 1 022 088,30 грн.
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна цого договору становить 6 132 529,78 грн. на 2019 рік – 1 052 363,31 грн. у т.ч. ПДВ 175 393,89 грн., на 2020 рік - 5 080 166,47 грн. у т.ч. ПДВ 846 694,41 грн.
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Замовника і Підрядника.
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони досягли згоди про продовження строку дії Договору підряду та виконання зобов’язань, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі.
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В результаті зменшення обсягу закупівлі загальна сума договору зменшується на 4 878 785,11 грн. та становить 1 253 744,67 грн.у т.ч. ПДВ – 208 957,45 грн.
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 серпня 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 253 744,67
UAH (в тому числі ПДВ 208 957,44 UAH)
Причини розірвання договору: У зв’язку з неможливістю подальшого виконання Підрядником своїх зобов’язань за Договором підряду.