Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дослідницькі послуги 3 лоти: Лот № 1 Лабораторні послуги з дослідження електромагнітного поля; Лот № 2 Лабораторні послуги з дослідження вмісту пилу, фенолу, формальдегіду, вуглецю діоксиду в атмосферному повітрі (в т.ч. в повітрі приміщень); Лот № 3 Лабораторні послуги з дослідження вмісту вуглецю оксиду в атмосферному повітрі (в т.ч. в повітрі приміщень)
Очікувана вартість
377 178,18 UAH
UA-2019-06-25-001396-b 97adabd9acab403db22829d66a760a9d
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стафійчук Валентина

380679300223 rivnebuh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби в Рівненській області
Код ЄДРПОУ: 40309748
Місцезнаходження: 33025, Україна , Рівненська обл., Рівне, Малорівненська, 91
Контактна особа: Стафійчук Валентина
380679300223
rivnebuh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником двічі відмінено відкриті торги по відповідним лотам, згідно предмету закупівлі «Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 73110000-6 Дослідницькі послуги.

Дослідницькі послуги 3 лоти: Лот № 1 Лабораторні послуги з дослідження електромагнітного поля; Лот № 2 Лабораторні послуги з дослідження вмісту пилу, фенолу, формальдегіду, вуглецю діоксиду в атмосферному повітрі (в т.ч. в повітрі приміщень); Лот № 3 Лабораторні послуги з дослідження вмісту вуглецю оксиду в атмосферному повітрі (в т.ч. в повітрі приміщень).

через відсутність достатньої кількості учасників та у порядку ст. 31 Закону (оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель №UA-2019-05-13-001508-c та UA-2019-05-31-000454-c відповідно), при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2019 16:33
Оскарження наміру укласти договір: 06 липня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:73110000-6: Дослідницькі послуги


Дослідницькі послуги 3 лоти: Лот № 1 Лабораторні послуги з дослідження електромагнітного поля; Лот № 2 Лабораторні послуги з дослідження вмісту пилу, фенолу, формальдегіду, вуглецю діоксиду в атмосферному повітрі (в т.ч. в повітрі приміщень); Лот № 3 Лабораторні послуги з дослідження вмісту вуглецю оксиду в атмосферному повітрі (в т.ч. в повітрі приміщень)
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

25 червня 2019 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот № 1 Лабораторні послуги з дослідження електромагнітного поля
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 9 053,94 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

35 посл
Лот № 1 Лабораторні послуги з дослідження електромагнітного поля
ДК 021:2015: 73110000-6 — Дослідницькі послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, Рівне, Малорівненська, 91
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування закупівлі - кошти державного бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "РІВНЕНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЛАБОРАТОРНИЙ ЦЕНТР МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ"
#38503358
Переможець 9 053,94
UAH з ПДВ
25 червня 2019 16:33

Документи

25 червня 2019 16:32
Електронний підпис
25 червня 2019 16:31
ПРОТОКОЛ_про_намір.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2019 16:33

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "РІВНЕНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЛАБОРАТОРНИЙ ЦЕНТР МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ"
#38503358
9 053,94
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 червня 2019 16:32
Електронний підпис
25 червня 2019 16:31
ПРОТОКОЛ_про_намір.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
12 травня 2020 12:33
ДУ№7 до дог№38 від 09.07.2019.pdf зміни до договору
12 травня 2020 12:33
Електронний підпис зміни до договору
07 травня 2020 10:16
ДУ№6 до ДОГ №38 від 09.07.2019.pdf зміни до договору
07 травня 2020 10:12
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2020 16:21
ДУ5 до дог.38.pdf зміни до договору
31 березня 2020 16:20
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2020 12:27
ДУ№4 до дог№ 38 від 09.07.2019.pdf зміни до договору
04 лютого 2020 12:27
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 15:15
ДУ №1 до дог.№38 від 09.08ю2019.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 15:15
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 19:51
ДУ №2 до договору №38.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 19:51
Електронний підпис зміни до договору
05 грудня 2019 16:38
Дод.уг1_до_дог.38.PDF зміни до договору
05 грудня 2019 16:38
Електронний підпис укладений
09 липня 2019 10:45
дог.38.pdf укладений
09 липня 2019 10:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з тим, що відповідно до Постанови Національного банку України від 28.12.2018 № 162 «Про запровадження міжнародного номера банківського рахунку (IBAN) в Україні» Сторони погодили внести зміни
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.8 частини 4 та частини 5 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Взяття зобовязань, у звязку з продовженням строку дії договору в обсязі що не перевищує 20 відсотків (ч.5 ст.36)
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі на 2020
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з виконанням всіх зобов'язань по Договору сторони прийшли до згоди припинити дію Договору
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 12 травня 2020
Сума оплати за договором: 2 586,84
UAH (в тому числі ПДВ 431,14 UAH)