Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
200 151,00 UAH
UA-2019-06-25-001334-c c4154002c45849baa53db0ad86b9fd89
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Буряківська

+380958099156 pr.kupyansk@dniokh.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Куп’янської районної державної адміністрації Харківської області
Код ЄДРПОУ: 02146156
Місцезнаходження: 63701, Україна , Харківська обл., М.КУП"ЯНСЬК , ВУЛ. 1 ТРАВНЯ БУД. 19
Контактна особа: Наталія Буряківська
+380958099156
pr.kupyansk@dniokh.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2019 14:14
Звернення за роз’ясненнями: до 01 липня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 липня 2019 12:00
Очікувана вартість: 200 151,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


співфінансування державний, місцевий бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 штука
Портативні ком'ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 31 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 червня 2019 09:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2019 09:42
Зміни до Тендерної документації.doc
27 червня 2019 09:42
Відділ освіти_ТД_ноутбуки для НУШ зі змінами.doc
27 червня 2019 09:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2019 14:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2019 09:42
Зміни до Тендерної документації.doc
27 червня 2019 09:42
Відділ освіти_ТД_ноутбуки для НУШ зі змінами.doc
25 червня 2019 14:14
Відділ освіти_ТД_ноутбуки для НУШ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 червня 2019 11:40
Дата відповіді: 26 червня 2019 12:25
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В додатку № 4 документації вказано:"Примітка: всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом „або еквівалент”.2).Допускаєтся до участі в закупівлі фізичні осіби-підприємці неплатники ПДВ. При оцінці ціна буде розглядатись як остаточна.
Документація
Дата подання: 26 червня 2019 12:01
Дата відповіді: 26 червня 2019 12:26
Уточніть будь-ласка, монтаж обладнання потрібен?
Відповідь: Ми закуповуємо ноутбуки для 1 класів по програмі НУШ, ламінатори та принтери закуповуються окремо.Інтерактивні дошки не закуповуються.Тому монтаж як таковий не вимагається.
Документація
Дата подання: 26 червня 2019 12:08
Дата відповіді: 26 червня 2019 12:28
У разі, якщо Учасник є новоствореним підприємством і надає лист довільної форми про те, що у зазначений Замовником період, а саме протягом 2017 р., не вкладав відповідних договорів, чи доречним/необхідним буде надання в складі тендерної пропозиції аналогічних договорів за період існування підприємства, а саме 2018/2019 рр. ?
Відповідь: Так, це допускається, при наявності листа -роз’яснення причин відсутності договорів 2017 року.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-25-001334-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 26 червня 2019 12:18
Умови
Ретельно ознайомившись з вимогами до даного тендера, хочемо звернути увагу Замовника на наступний момент. Серед кваліфікаційних критеріїв до учасників міститься вимога надати довідку про виконання аналогічних договорів і значиться «У довідці обов’язково зазначається інформація щодо договору(ів) на поставку товару, що є аналогом предмета закупівлі, протягом 2017 р. (не менше 1-ого за відповідний період).» Вбачаємо в діях Замовника порушення с. 3 ЗУ «Про публічну закупівлю», а саме принципів недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Так як ця вимога суттєво обмежує коло учасників, та не дає компаніям, які успішно працюють на ринку інформаційних технологій та постачання офісного цифрового обладнання, але мають досвід виконання аналогічних договорів лише у 2018 році, брати участь в тендері, просимо Замовника внести зміни до тендерної документації, а саме скорегувати строки, без зазначення конкретних років виконання аналогічних договорів. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 червня 2019 09:40
Протоколом від 27.06.2019 року внесено зміни до Додатку 2 тендерної документації

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 липня 2019 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 177 999,12
UAH з ПДВ
177 999,12
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 липня 2019 01:12
Електронний підпис
09 липня 2019 01:10
Порівняльна таблиця.pdf
09 липня 2019 01:10
Проект договору.pdf
09 липня 2019 01:10
Витяг з ЄДР копія.pdf
09 липня 2019 01:10
Виписка з ЄДР копія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Інформація про відміну

Дата відміни
11 липня 2019 12:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій