Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко та вершки (молоко згущене)
Очікувана вартість
103 400,00 UAH
UA-2019-06-25-001280-c 068cc2d9994447f1bbe1871a741d4060
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ралець Олена Анатоліївна

0977643904 tk_vo@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02124781
Місцезнаходження: 50071, Україна , Днiпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Володимира Великого, 32
Контактна особа: Ралець Олена Анатоліївна
0977643904
tk_vo@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2019 14:03
Звернення за роз’ясненнями: до 01 липня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 липня 2019 14:00
Початок аукціону: 12 липня 2019 12:03
Очікувана вартість: 103 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 517,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


внесено зміни в тендерну документацію
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1880 кг.
Молоко та вершки (молоко згущене)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50071, Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, Підпорядковані загальноосвітні та дошкільні навчальні заклади Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 26 червня 2019 11:21
Дата відповіді: 01 липня 2019 17:31
Прошу Вас надати роз'яснення стосовно вимоги : Учасники надають в електронному вигляді документи, скановані з оригіналів у режимі кольорового сканування (наприклад, сканований документ з оригіналу інформаційної довідки, сканований документ з оригіналу договору оренди приміщення, сканований документ з оригіналу листа-відгуку тощо). Якщо буде подана копія документу завірена печаткою Учасника , наприклад декларація виробника та інше , чи буде вважатись це помилкою та чи буде пропозицію відхилено також прошу внести зміни в п.1.2 сторінка 13 : Експлуатаційний дозвіл для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів, виданого на ім’я Учасника, та документ, що підтверджує державну реєстрацію потужностей оператора ринку, або учасник надає акт обстеження складського приміщення, виданий компетентним органом державного контролю. Відповідно до ст. 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», оператори ринку, які проводять діяльність, що не вимагає отримання експлуатаційного дозволу обов’язані зареєструвати потужності, які використовуються на будь якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів. Таким чином оператори ринку повині обов'язково мати рішення про державну реєстрацію потужностей та для продукції травинного походження експлуатаційний дозвіл, акт перевірки не замінює цих документів тому слово або акт,,,,,,,, замінити на та акт,тим більше в п. 1.3. ви його вимагаєте
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Ваше звернення розглянуто.
1. Щодо надання документів, сканованих з оригіналів у режимі кольорового сканування повідомляємо. Всі документи пропозиції, надання яких передбачено тендерною документацією, повинні надаватися сканованими з оригіналів у режимі кольорового сканування. Надання декларації допускається у вигляді копії, завіреної підписом та печаткою (у разі наявності) Учасника, сканованої у режимі кольорового сканування.
2. Щодо внесення змін в п.1.2 додатку 1 тендерної документації повідомляємо. Вашу пропозицію було розглянуто тендерним комітетом та взято до уваги. Відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію та оприлюднено в електронній системі закупівель найближчим часом.
щодо надання гарантійного листа про цінові довідки
Дата подання: 01 липня 2019 13:09
Дата відповіді: 02 липня 2019 16:40
Доброго дня! В Розділі I Загальні положення п.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Тендерної документації вимагається надання в складі тендерної пропозиції - " • гарантійний лист щодо взяття на себе зобов'язань (на разі укладання договору) систематично надавати цінові довідки (інформаційні довідки про середні ціни на товар, що є предметом закупівлі по місту Кривому Рогу), видані органом державної статистики по м. Кривий Ріг." Управління статистики в м. Кривому, як відомо, не надає іінформації про середні споживчі ціни на молоко згущене, жир. не менше 8,5%, фас. 0,100-0,500, що є предметом закупівлі, так як воно не входить до Споживчого набору товарів (послуг) — єдиного для всіх регіонів країни репрезентативно відібраного переліку товарів та послуг, що найчастіше споживаються населенням (Про затвердження Методики розрахунку базового індексу споживчих цін Держкомстат України; Наказ, Методика, Перелік від 27.07.2007 № 265). Відповідно, цінова інформація по предмету закупівлі (молоко згущене, жир. не менше 8,5%, фас. 0,100-0,500) Управлінням статистики у місті Кривому Розі не надається і відсутня в інших відкритих джерелах (http://dneprstat.gov.ua/,http://www.ukrstat.gov.ua/ та ін.). Отже, Учасник не може надати відповідну інформацію. Просимо розяснити, чи буде відхилено пропозицію Учасника, якщо в складі тендерної пропозиції Учасником не надається відповідний гарантійний лист.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Ваше звернення розглянуто тендерним комітетом. Щодо гарантійного листа про надання цінових довідок повідомляємо. У складі тендерної пропозиції необхідно надати документальне підтвердження того, що Управління статистики у м. Кривому Розі не надає іінформації про середні споживчі ціни на молоко згущене, жир. не менше 8,5%, фас. 0,100-0,500, що є предметом закупівлі, так як воно не входить до Споживчого набору товарів (послуг), а саме: лист від Управління статистики в м. Кривому Розі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 липня 2019 12:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МІРОШНИЧЕНКО ЕЛІНА ВАЛЕРІЇВНА" 89 864,00
UAH з ПДВ
89 864,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Реут Андрій Олександрович 100 542,40
UAH з ПДВ
100 542,40
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПОПОВИЧ СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ " 103 400,00
UAH з ПДВ
103 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 липня 2019 10:54
Електронний підпис
11 липня 2019 10:51
12. Інші документи.pdf

Публічні документи

08 липня 2019 12:06
СГУЩЕНКА.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МІРОШНИЧЕНКО ЕЛІНА ВАЛЕРІЇВНА"

ФОП Реут Андрій Олександрович

ФОП "ПОПОВИЧ СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МІРОШНИЧЕНКО ЕЛІНА ВАЛЕРІЇВНА"
#2327108687
Переможець 89 864,00
UAH з ПДВ
26 липня 2019 14:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 липня 2019 14:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МІРОШНИЧЕНКО ЕЛІНА ВАЛЕРІЇВНА"
#2327108687
89 864,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 лютого 2020 17:48
Електронний підпис укладений
02 лютого 2020 17:47
Електронний підпис укладений
31 січня 2020 20:39
ДУ №4.2 до Договору №60ВТ.pdf зміни до договору
31 січня 2020 20:39
Електронний підпис укладений
31 січня 2020 20:35
Електронний підпис укладений
31 січня 2020 20:35
ДУ№4.1 до Договору №60ВТ.pdf зміни до договору
31 січня 2020 20:34
Електронний підпис укладений
14 січня 2020 19:10
ду№4 до договору 60ВТ.pdf зміни до договору
14 січня 2020 19:10
Електронний підпис укладений
11 січня 2020 14:12
договір №60ВТ (молоко згущене).pdf зміни до договору
11 січня 2020 14:10
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 13:24
ДУ до Договору №60ВТ.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 13:22
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 20:06
ДУ№60ВТ.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 20:06
Електронний підпис укладений
15 серпня 2019 11:52
договір 60ВТ.pdf укладений
15 серпня 2019 11:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За взаємною згодою сторін зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 60ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Договір діє до 31 січня 2020 року
Номер договору про закупівлю: 60ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Місцезнаходження та банківські реквізити сторін
Номер договору про закупівлю: 60ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження дії договору в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної у договорі
Номер договору про закупівлю: 60ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди, що сума угоди до договору № 60ВТ складає 92956,15 грн
Номер договору про закупівлю: 60ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 4/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення за взаємною згодою сторін суми угоди на 36,34 грн
Номер договору про закупівлю: 60ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 4/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 серпня 2019 — 31 січня 2020
Сума оплати за договором: 92 919,81
UAH