Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Унавська і вул. Косовських в с. Волиця Фастівського району Київської області
Очікувана вартість
6 240 821,00 UAH
UA-2019-06-25-001168-c f12381de40ea4b2a8f68c468f1ae56b5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Василівна

+380442067433 drrgkh_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
Вебсайт: http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа: Юлія Василівна
+380442067433
drrgkh_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2019 13:34
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 липня 2019 10:00
Початок аукціону: 15 липня 2019 11:07
Очікувана вартість: 6 240 821,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 240,82 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 31000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Унавська і вул. Косовських в с. Волиця Фастівського району Київської області (Джерело фінансування закупівлі: субвенція з державного бюджету та співфінансування з місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08450, Україна, Київська область, с. Волиця Фастівського району, вул. Унавська і вул. Косовських
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором. Аванс 20 Робочі 30
Iнша подія Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором. Пiсляоплата 20 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 червня 2019 13:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2019 13:34
ТД.PDF
25 червня 2019 13:34
Додатки до ТД.PDF

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-06-25-001168-c.b2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія М-В", Код ЄДРПОУ:40849507
Дата подання: 01 серпня 2019 17:03
Скарга на рішення Замовника про визнання переможцем тендеру ТОВ "ДЕКС СІТІ"
Відповідно до оголошення від 25.06.2019 про проведення відкритих торгів, оприлюдненого в ЦБД на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель Prozorro, Департаментом регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі робіт з Капітального ремонту дорожнього покриття по вул. Унавська і вул. Косовських в с. Волиця Фастівського району Київської області на очікувану вартість 6 240 821,00 грн. з ПДВ, ідентифікатор закупівлі - UA-2019-06-25-001168-c. Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ М-В» виявило бажання взяти участь у вищевказаному тендері та у відповідності до вимог тендерної документації подало тендерну пропозицію за предметом закупівлі - Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Унавська і вул. Косовських в с. Волиця Фастівського району Київської області, у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII через електронну систему закупівель . Згідно інформації, розміщеної на офіційному веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель Prozorro, тендерні пропозиції на участь у процедурі закупівлі подали три учасники з наступними ціновими пропозиціями за результатами аукціону: - ТОВ "Будівельна компанія М-В" з остаточною ціновою пропозицію 5 994 970,58 грн з ПДВ; - ТОВ "ДЕКС СІТІ" з остаточною ціновою пропозицію 6 219 303,18 грн з ПДВ - ТОВ "ВЕГА СТРОЙ ЛТД" з остаточною ціновою пропозицію 6 228 127,74 грн з ПДВ. Згідно протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 22.07.2019 № 177, пропозицію скажника ТОВ "Будівельна компанія М-В" з найнижчою ціною 5 994 970,58 грн. було відхилено. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 22.07.2019 № 178 , переможцем визначено ТОВ "ДЕКС СІТІ" та прийнято рішення про намір укласти договір із переможцем процедури закупівлі робіт з Капітального ремонту дорожнього покриття по вул. Унавська і вул. Косовських в с. Волиця Фастівського району Київської області - ТОВ "ДЕКС СІТІ" з ціновою пропозицією 6 219 303,18 гривень. Необхідно зазначити, що цінова пропозиція ТОВ "Будівельна компанія М-В" значно нижча ніж цінова пропозиція ТОВ "ДЕКС СІТІ" , а саме на 224 332,60 гривень. Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється за такими принципами: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ М-В» не погоджується із прийнятим замовником рішенням та вважає, що процедура закупівлі не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі- Закон), в частині дотримання принципів максимальної економії, ефективності та добросовісної конкуренції серед учасників; Провівши аналіз тендерної пропозиції переможця тендеру, вважаємо за необхідне звернути увагу колегії на той факт, що пропозиція ТОВ "ДЕКС СІТІ", в свою чергу, не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: 1. Згідно підпункту 3 пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації , Учасник подає сканований оригінал листа-відгука від контрагента, підписаний керівником контрагента та адресований замовнику, у якому має бути зазначено дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер та дату укладеного договору, сума заключеного договору та сума виконаних робіт, а також інформацію про якість виконаних робіт і відсутність претензій з боку контрагента. Однак, у складі тендерної пропозиції ТОВ "ДЕКС СІТІ" було надано лист-відгук від Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації від 08.07.2019 № 01-09/2014 до Договору від 16.10.2018 № 295-18 будівельного підряду по об’єкту «Капітальний ремонт дороги по вулиці Поповича в селі Перше Травня Обухівського району, Київської області», укладеного між Департаментом регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації та ТОВ "ДЕКС СІТІ" (далі – Договір). Проте, інформація викладена у відгуку від 08.07.2019 № 01-09/2014 суперечить самому Договору, а саме: у відгуку зазначено суму укладеного договору 5 137 087,20 грн., в той час як згідно наданої скан-копії Договору та Додатку №1 Договірна ціна , сума договору складає 5 137 398,00 грн., крім того, у відгуку зазначено назву контрагента - Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації, в той час, як згідно наданої скан-копії Договір укладено з Департаментом регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації. Отже, враховуючи вищевикладене, лист-відгук про виконання аналогічного договору від 08.07.2019 № 01-09/2014 суперечить умовам Договору та не відповідає вимогам тендерної документації, тому пропозиція ТОВ "ДЕКС СІТІ" відповідно до пп.4 п.1 ст. 30 Закону, має бути відхилена Замовником. 2. Відповідно до пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації, Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановленим замовником у Додатку 2 до тендерної документації, а саме: - календарний графік виконання робіт; - договірна ціна; - локальні кошториси з розрахунком одиничної вартості ; - локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу); - підсумкова відомість ресурсів; - розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обгрунтуванням змін); - розрахунок вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності), розрахунок вартості складових цін експлуатації будівельних машин; - розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису; - розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній період з урахуванням потужностей будівельної організації або довідку у довільній формі, якщо у попередньому періоді фінансова діяльність по підприємству не проводилась; - підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293, пояснювальна записка; - розрахунок кошторисної заробітної плати, згідно Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об'єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 20.10.2016 №281. Учасником ТОВ "ДЕКС СІТІ" для участі у процедурі закупівлі завантажено Договіну ціну та інші підтверджуючі документи з інформацією про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Договірною ціною ТОВ "ДЕКС СІТІ" у складі III блоку загальновиробничих витрат (Розрахунок загальновиробничих витрат до Локального кошторису 2-1-1) передбачені витрати на компенсацію перших п’яти днів непрацездатності в наслідок захворювання працівників загальновиробничого складу та кошти на оплату єдиного внеску. Разом з цим, згідно завантаженого у складі тендерної пропозиції розрахунок показника III блоку загальновиробничих витрат ТОВ "ДЕКС СІТІ" за фактичними витратами 2018 року (розрахунковий період 01.01.2018-31.12.2018) відсутні фактичні витрати на заробітну плату та відрахування на соціальні заходи, тобто Учасником-переможцем документально не підтверджено наявність працівників загальновиробничого складу . Фактичні загальновиробничі витрати підтверджується лише залученням консультаційних послуг. Відповідно до п.6.2.6 Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293 та пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації, загальновиробничі та адміністративні витрати в складі ціни пропозиції підрядника обчислюються на підставі положень ДСТУ -Н Б.Д.1.1-3, виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації-підрядника. Отже, виходячи з вищенаведеного, до договірної ціни ТОВ "ДЕКС СІТІ включено витрати, які не підтверджено розрахунком за попередній період, чим порушено п.6.2.6 Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293 та пункт 6 Розділу ІІІ тендерної документації. Таким чином, переможцем тендеру ТОВ "ДЕКС СІТІ" в порушення пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації, не надано документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, тому відповідно до пп. 4 пункту 1 статті 30 Закону, Замовник мав відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ДЕКС СІТІ", як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації. Наголошуємо, що прийняте Замовником рішення порушує Законодавство з питань державних закупівель, принципи економії бюджетних коштів та завдає шкоди державному та місцевим бюджетам. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі » ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Скасувати рішення Замовника про визначення переможця процедури закупівлі робіт з Капітального ремонту дорожнього покриття по вул. Унавська і вул. Косовських в с. Волиця Фастівського району Київської області та рішення про намір укласти договір із переможцем ТОВ "ДЕКС СІТІ" (протокол засідання тендерного комітету Замовника від 22.07.2019 № 178.) 3. Відповідно до абз.2.п.4.ст.28 ЗУ «Про публічні закупівлі » перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 06 серпня 2019 16:23
Скарга відкликана скаржником
Причина: Відсутність подальшої потреби
Дата: 19 серпня 2019 11:11
Рішення від 05.08.2019 №10622 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 06 серпня 2019 16:23
Рішення від 20.08.2019 №11529.pdf
Дата публікації: 23 серпня 2019 23:34

Документи подані скаржником

01 серпня 2019 16:58
скарга.pdf
01 серпня 2019 16:58
Пл дор 858.pdf

Документи подані замовником

07 серпня 2019 10:28
ЗАПЕРЕЧЕННЯ НА СКАРГУ.PDF
07 серпня 2019 10:28
Рішення від 19.06.2018 № 5965.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-19-000032 ● 8d022106c9b147c2bf47442deb64f22a
  • Статус: вирішено ● Дата: 08 листопада 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 вересня 2019 14:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

17.09.2019 № 175
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 17.09.2019 № 175

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
18 UA-2019-06-25-001168-c 25.06.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Перевіркою дотримання строків укладання договору про закупівлю Капітального ремонту дорожнього покриття по вул. Унавська і вул. Косовських в с. Волиця Фастівського району Київської області встановлено, що договір від 30.08.2019 № 323-19 укладено на 21 день 30.08.2019 з моменту опублікування повідомлення про намір укласти договір (22.07.2019), чим порушено вимоги ч. 2 ст. 32 Закону. Однак, Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації не погоджується з вказаним висновком Північного офісу Держаудитслужби виходячи з наступного. 22 липня 2019 року Замовником було прийнято рішення про намір укладення договору з переможцем процедури ТОВ "ДЕКС СІТІ". Враховуючи вимоги частини 2 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Тобто, в даному випадку договір мав бути заключний в період з 02.08.2019р. по 11.08.2019р. Однак, 01 серпня 2019 року (тобто на 10-й, останній день строку на оскарження) по процедурі закупівлі Капітального ремонту дорожнього покриття по вул. Унавська і вул. Косовських в с. Волиця Фастівського району Київської області було подано скаргу. А відповідно до абзацу 1 частини 8 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частиною другою статті 32, тобто строків заключення договору. Оскільки подана скарга була відізвана скаржником, 20.08.2019 року органом оскарження (АМКУ) було прийнято рішення про припинення її розгляду. А відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» перебіг зупинених строків продовжується «з дня, наступного за днем прийняття рішення» органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Тобто, в даному випадку відлік продовження періоду заключення договору рахується з 21.08.2019р., і оскільки він був зупинений на 10-й день у Замовника залишається ще 10 календарних днів (до 30.08.2019р. включно) для можливості заключення договору. Договір з переможцем було заключено та оприлюднено в системі публічних закупівель 30.08.2019 року, тобто на останній 10-й день строку. Тож жодних порушень зі сторони замовника немає.

2019-10-10 12:20:33


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 26 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • не усунуто

-

2019-10-11 11:55:15

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2019 11:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія М-В" 5 994 970,58
UAH з ПДВ
5 994 970,58
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДЕКС СІТІ" 6 233 785,20
UAH з ПДВ
6 219 303,18
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВЕГА СТРОЙ ЛТД" 6 228 127,74
UAH з ПДВ
6 228 127,74
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 липня 2019 01:29
Електронний підпис
12 липня 2019 01:25
Інші документи 2.rar
12 липня 2019 01:25
Інші документи 1.rar
12 липня 2019 01:25
Технічні вимоги.rar
12 липня 2019 01:25
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

12 липня 2019 09:20
Електронний підпис
12 липня 2019 09:07
Кошторисна ціна.rar
12 липня 2019 09:07
Тендерна пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія М-В"

ТОВ "ДЕКС СІТІ"

ТОВ "ВЕГА СТРОЙ ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія М-В"
#40849507
Відхилено 5 994 970,58
UAH з ПДВ
22 липня 2019 14:11
ТОВ "ДЕКС СІТІ"
#41378037
Переможець 6 219 303,18
UAH з ПДВ
22 липня 2019 14:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 липня 2019 14:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДЕКС СІТІ"
#41378037
6 219 303,18
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 липня 2019 14:13
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 19:03
Електронний підпис укладений
30 серпня 2019 14:14
Договір №323-19.PDF укладений
30 серпня 2019 14:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 серпня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 082 510,00
UAH (в тому числі ПДВ 680 418,33 UAH)