Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Вебсайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Контактна особа: |
Юлія Василівна +380442067433 drrgkh_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 червня 2019 13:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 липня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 липня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 15 липня 2019 11:07 |
Очікувана вартість: | 6 240 821,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 240,82 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 31000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором. | Аванс | 20 | Робочі | 30 |
Iнша подія | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 червня 2019 13:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 червня 2019 13:34 |
ТД.PDF | |
25 червня 2019 13:34 |
Додатки до ТД.PDF |
Скарги до процедури
Дата подання: 01 серпня 2019 17:03
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-09-19-000032 ● 8d022106c9b147c2bf47442deb64f22a
- Статус: вирішено ● Дата: 08 листопада 2019
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 вересня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 вересня 2019 14:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.09.2019 № 175
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 17.09.2019 № 175
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
18 UA-2019-06-25-001168-c 25.06.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
Перевіркою дотримання строків укладання договору про закупівлю Капітального ремонту дорожнього покриття по вул. Унавська і вул. Косовських в с. Волиця Фастівського району Київської області встановлено, що договір від 30.08.2019 № 323-19 укладено на 21 день 30.08.2019 з моменту опублікування повідомлення про намір укласти договір (22.07.2019), чим порушено вимоги ч. 2 ст. 32 Закону. Однак, Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації не погоджується з вказаним висновком Північного офісу Держаудитслужби виходячи з наступного. 22 липня 2019 року Замовником було прийнято рішення про намір укладення договору з переможцем процедури ТОВ "ДЕКС СІТІ". Враховуючи вимоги частини 2 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Тобто, в даному випадку договір мав бути заключний в період з 02.08.2019р. по 11.08.2019р. Однак, 01 серпня 2019 року (тобто на 10-й, останній день строку на оскарження) по процедурі закупівлі Капітального ремонту дорожнього покриття по вул. Унавська і вул. Косовських в с. Волиця Фастівського району Київської області було подано скаргу. А відповідно до абзацу 1 частини 8 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частиною другою статті 32, тобто строків заключення договору. Оскільки подана скарга була відізвана скаржником, 20.08.2019 року органом оскарження (АМКУ) було прийнято рішення про припинення її розгляду. А відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» перебіг зупинених строків продовжується «з дня, наступного за днем прийняття рішення» органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Тобто, в даному випадку відлік продовження періоду заключення договору рахується з 21.08.2019р., і оскільки він був зупинений на 10-й день у Замовника залишається ще 10 календарних днів (до 30.08.2019р. включно) для можливості заключення договору. Договір з переможцем було заключено та оприлюднено в системі публічних закупівель 30.08.2019 року, тобто на останній 10-й день строку. Тож жодних порушень зі сторони замовника немає.
2019-10-10 12:20:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 жовтня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 жовтня 2019 |
Порушення виявлено
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • не усунуто
-
2019-10-11 11:55:15
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 липня 2019 11:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія М-В" |
5 994 970,58
UAH з ПДВ
|
5 994 970,58
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДЕКС СІТІ" |
6 233 785,20
UAH з ПДВ
|
6 219 303,18
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВЕГА СТРОЙ ЛТД" |
6 228 127,74
UAH з ПДВ
|
6 228 127,74
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія М-В" #40849507 |
Відхилено |
5 994 970,58
UAH з ПДВ
|
22 липня 2019 14:11
|
ТОВ "ДЕКС СІТІ" #41378037 |
Переможець |
6 219 303,18
UAH з ПДВ
|
22 липня 2019 14:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 19:03
|
Електронний підпис | укладений |
30 серпня 2019 14:14
|
Договір №323-19.PDF | укладений |
30 серпня 2019 14:13
|