Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картридж
Очікувана вартість
5 234,00 UAH
UA-2019-06-25-000261-b ca93ffa0fd544046844a89826c37d9e8
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковалевська Ірина Анатоліївна

+380629335317 info.kpkkp@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Комбінат комунальних підприємств"
Код ЄДРПОУ: 03343226
Місцезнаходження: 87515, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, вулиця Грецька, б. 41,
Контактна особа: Ковалевська Ірина Анатоліївна
+380629335317
info.kpkkp@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2019 10:25
Звернення за роз’ясненнями: до 28 червня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2019 17:00
Початок аукціону: 03 липня 2019 12:49
Очікувана вартість: 5 234,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,57%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


за кошти підприємства; для пристрою — Canon MF 4410; Samsung ML-1661;SHARP AR-6020
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
Картридж, згідно технічному завданню Додаток 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87515, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вул.Грецька, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару шляхом безготівкового переказу коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, не пізніше 30 календарних днів з дати поставки Товару Постачальником. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 червня 2019 11:42
Дата відповіді: 26 червня 2019 12:30
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, згідно Ваших питань надаємо наступну відповідь:
По першому запитанню:
1. Ні, Ви не можете пропонувати еквівалентні товари , а саме: згідно п.1.8 ч2. Технічного завдання: Еквівалентні товари не пропонувати

2.По другому запитанню:
1. ТАК. Свою пропозицію може надати любий учасник, як то фізична особа -підприємець так і юридична особа.
2. Учасник може бути на любий системі оподаткування, яке дозволено Українським законодавством.
3. Ми допускаємо до оцінювання всіх учасників: які зареєстровані платниками ПДВ так і тих, учасників які не зареєстровані платниками ПДВ, у т.ч ФОП не платників ПДВ.
4. Згідно Розпорядження міського голови м. Маріуполь від 15.06.2016 №323 р «Про документацію до закупівлі за публічні кошти без урахування ПДВ», методика оцінки вартості пропозиції включає в себе оцінку вартості без ПДВ, при цьому договір буде укладатися з урахуванням ПДВ, що змінить вартість закупівлі на вартість ПДВ.
Тобто, учасник який подає комерційну пропозицію в електронному вигляді на сайт Прозорро для участі в аукціоні, та під час аукціону, подає її без урахування ПДВ.
Потім Замовник розглядає пропозиції за результатом аукціону, починаючи з найбільш економічно вигідної пропозиції , т.е з пропозиції з найменшою ціною без урахування ПДВ.
Якщо пропозиція учасника відповідає всім умовам та вимогам до предмета закупівлі, визначених замовником, визнана найбільш економічно вигідною (без урахування ПДВ), то такого учасника замовник визначає переможцем;
У разі укладання договору з платником ПДВ, загальна вартість договору буде змінена на вартість ПДВ.
У разі укладання договору з учасником не платником ПДВ, загальна вартість договору змінена не буде, те. вартість договору буде така, яка визначена за результатами аукціону.

Довідково вищенаведене роз'яснення є в документах які находяться на сайті Прозорро, а саме в Додатку № 2 та в файлі “ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!!! обов'язково до закупівлі”

виконавець Ковалевська І.А.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 липня 2019 13:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАСТ" 4 276,00
UAH
4 276,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" 5 058,00
UAH
5 058,00
UAH
Документи
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ" 5 100,00
UAH
5 100,00
UAH
Документи

Публічні документи

02 липня 2019 16:46
Устав БЛАСТ.pdf
02 липня 2019 16:46
Сертификац ASC.pdf
02 липня 2019 16:46
Сертификат Canon.pdf
02 липня 2019 16:46
Сертиф ASCpdf.pdf
02 липня 2019 16:46
Несертификация2.pdf
02 липня 2019 16:46
Несертификация.pdf
02 липня 2019 16:46
ЛИСТ-ВІДГУК Бласт.pdf
02 липня 2019 16:46
Лист Гарантия 001.pdf
02 липня 2019 16:46
Лист гарант Ст.17.pdf
02 липня 2019 16:46
Витяг БЛАСТ(7 лист)pdf.pdf
02 липня 2019 16:46
Бласт Св-во НДС.pdf

Публічні документи

30 червня 2019 16:57
Накладна і договір НБ.pdf
30 червня 2019 16:57
Гарантійний лист.pdf
30 червня 2019 16:57
Наказ _1К.jpg
30 червня 2019 16:57
Сертифікація 3.pdf
30 червня 2019 16:57
Виписка.pdf
30 червня 2019 16:57
Витяг.pdf
30 червня 2019 16:57
Договір аудитори.pdf
30 червня 2019 16:57
Сертифікація 2.pdf
30 червня 2019 16:57
9.2.Протокол.pdf
30 червня 2019 16:57
14 Сертифікація.pdf
30 червня 2019 16:57
Довідка про досвід.pdf
30 червня 2019 16:57
Видаткова аудитори.pdf
30 червня 2019 16:57
8. Статут.pdf
30 червня 2019 16:57
Сертифікація 1.pdf
30 червня 2019 16:57
Фінансовий звіт 2018.pdf
30 червня 2019 16:57
Кваліфікація.pdf
30 червня 2019 16:57
Довідка МВД.pdf
30 червня 2019 16:57
4. Витяг платника ПДВ.pdf

Публічні документи

02 липня 2019 15:33
Доки ЧП Шульц.rar
02 липня 2019 15:33
Витяг з реэстру.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАСТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"

ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАСТ"
#31152328
Відхилено 4 276,00
UAH
08 липня 2019 08:47
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"
#41460372
Переможець 5 058,00
UAH
08 липня 2019 13:42

Документи

08 липня 2019 08:47
Електронний підпис

Документи

08 липня 2019 13:42
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 липня 2019 13:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"
#41460372
5 058,00
UAH
Документи

Документи

08 липня 2019 13:42
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 липня 2019 09:32
договір поставки укладений
11 липня 2019 09:31