Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі КНП "ТРЕТЯ ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" (Операційний блок №4 та №5), по вул. Самійла Кішки, 210 в м. Черкаси
Очікувана вартість
2 187 410,40 UAH
UA-2019-06-25-000256-a 1792ed99326d4fab8c70303c943cfa32
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваль Олександр

+380674849339 gorlik3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРЕТЯ ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ"
Код ЄДРПОУ: 05503705
Місцезнаходження: 18028, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ САМІЙЛА КІШКИ, будинок 210
Контактна особа: Коваль Олександр
+380674849339
gorlik3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2019 12:13
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2019 19:00
Початок аукціону: 09 вересня 2019 14:58
Очікувана вартість: 2 187 410,40 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 65 622,31 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт будівлі КНП "ТРЕТЯ ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" (Операційний блок №4 та №5), по вул. Самійла Кішки, 210 в м. Черкаси
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Місцевий бюджет Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт Місцевий бюджет Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 серпня 2019 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 серпня 2019 14:37
Перелік змін6.docx
30 серпня 2019 14:37
Тендерна документація7.docx
16 липня 2019 19:34
Перелік змін3 (1).docx
10 липня 2019 16:38
Перелік змін2.docx
10 липня 2019 16:38
Тендерна документація3.docx
25 червня 2019 12:10
Тендерна документація.docx
25 червня 2019 12:10
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
25 червня 2019 12:10
Додаток 1.docx
30 серпня 2019 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 01:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2019 23:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 серпня 2019 00:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2019 23:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2019 19:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2019 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 липня 2019 19:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2019 12:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 серпня 2019 14:37
Перелік змін6.docx
16 серпня 2019 01:23
Перелік змін5.docx
08 серпня 2019 00:14
Перелік змін4.docx
30 серпня 2019 14:37
Тендерна документація7.docx
16 серпня 2019 01:23
Тендерна документація6.docx
08 серпня 2019 00:14
Тендерна документація5.docx
16 липня 2019 19:34
Тендерна документація4.docx
16 липня 2019 19:34
Перелік змін3 (1).docx
10 липня 2019 16:38
Перелік змін2.docx
04 липня 2019 19:45
Перелік змін.docx
10 липня 2019 16:38
Тендерна документація3.docx
04 липня 2019 19:45
Тендерна документація2.docx
25 червня 2019 12:10
Тендерна документація.docx
25 червня 2019 12:10
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
25 червня 2019 12:10
Додаток 1.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-02-000017 ● a0aff804119a4b6db7880394dcf85280
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 липня 2019 15:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

02.07.2019 № 67
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


В.о. начальника Сергій МЕЛЬНИК

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 02.07.2019 № 67


Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

3 UA-2019-06-25-000256-a, 25.06.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-02 15:28:01

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт будівлі КНП "ТРЕТЯ ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" (Операційний блок №4 та №5), по вул. Самійла Кішки, 210 в м. Черкаси» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-25-000256-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання:
- з яких підстав тендерна документація, що затверджена рішенням уповноваженої особи Комунального некомерційного підприємства «Третя Черкаська міська лікарня швидкої медичної допомоги» (протокол від 25.06.2019 № 2), містить умову щодо надання переможцем документального підтвердження інформації, передбаченої пунктом 2 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», що міститься у відкритому державному реєстрі, доступ до якого є вільним?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-07-03 16:08:48

відповідь на запит

Доброго дня. Невідповідність буде усунуто шляхом внесення змін до тендерної документації.

Надання інформації про усунення порушення замовником

порушення усунуто

2019-07-09 10:33:18


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 23 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Порушення усунуто шляхом внесення змін до тендерної документації (рішення уповноваженої особи від 04.07.2019 року протокол № 3)

2019-07-09 11:16:56

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 15:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СВС-АРТА 1 499 924,00
UAH
1 499 924,00
UAH
Документи
ФОП Бабій С.П. 2 187 410,40
UAH
2 187 410,40
UAH
Документи

Публічні документи

11 вересня 2019 12:31
17 стаття переможця
11 вересня 2019 12:31
17
06 вересня 2019 17:47
ТЧ.pdf
06 вересня 2019 17:47
ПП.pdf
06 вересня 2019 17:47
лікарня.rar
06 вересня 2019 17:47
КК.pdf
06 вересня 2019 17:47
І.pdf
06 вересня 2019 17:47
довідка.pdf
06 вересня 2019 17:47
виписка.pdf
06 вересня 2019 17:47
17.pdf

Публічні документи

06 вересня 2019 13:26
Витяг з ПДВ печатка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СВС-АРТА

ФОП Бабій С.П.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СВС-АРТА
#37610083
Переможець 1 499 924,00
UAH
10 вересня 2019 11:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 вересня 2019 11:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СВС-АРТА
#37610083
1 499 924,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 лютого 2021 20:10
Електронний підпис зміни до договору
13 березня 2020 10:12
оперблок (1).pdf зміни до договору
13 березня 2020 10:12
Електронний підпис укладений
26 вересня 2019 22:33
4-5.pdf укладений
26 вересня 2019 22:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 4 ч. 4 ст. 36
Номер договору про закупівлю: 4-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 вересня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 499 923,67
UAH