Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРЕТЯ ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" |
Код ЄДРПОУ: | 05503705 |
Місцезнаходження: | 18028, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ САМІЙЛА КІШКИ, будинок 210 |
Контактна особа: |
Коваль Олександр +380674849339 gorlik3@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 червня 2019 12:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 серпня 2019 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 вересня 2019 19:00 |
Початок аукціону: | 09 вересня 2019 14:58 |
Очікувана вартість: | 2 187 410,40 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 65 622,31 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Місцевий бюджет | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Місцевий бюджет | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 серпня 2019 14:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 серпня 2019 14:37 |
Перелік змін6.docx | |
30 серпня 2019 14:37 |
Тендерна документація7.docx | |
16 липня 2019 19:34 |
Перелік змін3 (1).docx | |
10 липня 2019 16:38 |
Перелік змін2.docx | |
10 липня 2019 16:38 |
Тендерна документація3.docx | |
25 червня 2019 12:10 |
Тендерна документація.docx | |
25 червня 2019 12:10 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx | |
25 червня 2019 12:10 |
Додаток 1.docx |
30 серпня 2019 14:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||||||||||||||
30 серпня 2019 14:37 |
Перелік змін6.docx
|
||||||||||||||||||||||||
30 серпня 2019 14:37 |
Тендерна документація7.docx
|
||||||||||||||||||||||||
16 липня 2019 19:34 |
Перелік змін3 (1).docx
|
||||||||||||||||||||||||
10 липня 2019 16:38 |
Перелік змін2.docx
|
||||||||||||||||||||||||
10 липня 2019 16:38 |
Тендерна документація3.docx
|
||||||||||||||||||||||||
25 червня 2019 12:10 |
Тендерна документація.docx
|
||||||||||||||||||||||||
25 червня 2019 12:10 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
|
||||||||||||||||||||||||
25 червня 2019 12:10 |
Додаток 1.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-02-000017 ● a0aff804119a4b6db7880394dcf85280
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 липня 2019 15:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
02.07.2019 № 67
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Сергій МЕЛЬНИК
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 02.07.2019 № 67
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
3 UA-2019-06-25-000256-a, 25.06.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-07-02 15:28:01
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт будівлі КНП "ТРЕТЯ ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" (Операційний блок №4 та №5), по вул. Самійла Кішки, 210 в м. Черкаси» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-25-000256-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання:
- з яких підстав тендерна документація, що затверджена рішенням уповноваженої особи Комунального некомерційного підприємства «Третя Черкаська міська лікарня швидкої медичної допомоги» (протокол від 25.06.2019 № 2), містить умову щодо надання переможцем документального підтвердження інформації, передбаченої пунктом 2 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», що міститься у відкритому державному реєстрі, доступ до якого є вільним?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-07-03 16:08:48
відповідь на запит
Доброго дня. Невідповідність буде усунуто шляхом внесення змін до тендерної документації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
порушення усунуто
2019-07-09 10:33:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Порушення усунуто шляхом внесення змін до тендерної документації (рішення уповноваженої особи від 04.07.2019 року протокол № 3)
2019-07-09 11:16:56
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ СВС-АРТА #37610083 |
Переможець |
1 499 924,00
UAH
|
10 вересня 2019 11:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 лютого 2021 20:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 березня 2020 10:12
|
оперблок (1).pdf | зміни до договору |
13 березня 2020 10:12
|
Електронний підпис | укладений |
26 вересня 2019 22:33
|
4-5.pdf | укладений |
26 вересня 2019 22:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 4 ч. 4 ст. 36 |
Номер договору про закупівлю: | 4-5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |