Запасні частини для трамвайних вагонів Ве 4/4, Ве 4/6, Ве 4, КТ-4, КТ-4UA
Очікувана вартість
3 170 000,00 UAH
UA-2019-06-25-000194-a ebb90fcfdfac4c779dc2753081887cb0
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ"
Код ЄДРПОУ: 03327925
Місцезнаходження замовника: 21036, Україна, Вінницька обл., Вінниця, м. Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, будинок 29
Контактна особа замовника: Калініна Ірина Володимиріна
0432 67 10 20
kpvttu@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 01 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 12 липня 2019 14:05
Очікувана вартість: 3 170 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Запасні частини для трамвайних вагонів Ве 4/4, Ве 4/6, Ве 4, КТ-4, КТ-4UA
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Запасні частини для трамвайних вагонів Ве 4/4, Ве 4/6, Ве 4, КТ-4, КТ-4UA
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька обл., Вінниця, Хмельницьке шосе
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 липня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: власні кошти Пiсляоплата 60 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-01-000010 ● d6fbd159fdfa44ac9ed5da1b2c85ccd4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-07-01
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-07-01 16:54:19
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

01.07.2019 №34
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 01.07.2019 №34
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3.UA-2019-06-25-000194-а 25.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Вимоги виконано повністю. Приведено у відповідність до вимог наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22 березня 2016 року №490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579

2019-07-05 14:14:53

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 03 липня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 18 липня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ", 03327925, Україна, Вінниця, м. Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, будинок 29
  2. Інформація про предмет закупівлі: Запасні частини для трамвайних вагонів Ве 4/4, Ве 4/6, Ве 4, КТ-4, КТ-4UA, 3170000UAH, 34630000-2, ДК021, 1, лот
  3. Інформація про оприлюднення: ebb90fcfdfac4c779dc2753081887cb0, 2019-06-25
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 01 липня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 липня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднення інформації щодо закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2019 рік комунального підприємства «Вінницька транспортна компанія» (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію із внесеними змінами. За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що в порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22 березня 2016 року №490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579, із змінами (далі – Наказ №490) у формі оголошення про проведення відкритих торгів не відображено інформацію у пунктах: «41. Вид предмета закупівлі», «91. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» та «10². Джерело фінансування закупівлі». Слід зазначити, що відповідно до вимог частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель., 03 липня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення норм пункту 2 Наказу №490. За результатами аналізу питання щодо відображення закупівлі у річному плані, щодо визначення предмета закупівлі, щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 липня 2019 14:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ТАНІЧЕВА ІРИНА ВАСИЛІВНА 2 986 130,00
UAH з ПДВ
2 786 130,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ВДОВІН ОЛЕКСАНДР ГРИГОРОВИЧ 3 160 109,00
UAH з ПДВ
2 980 109,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 липня 2019 10:55
Довідка МВС.pdf
19 липня 2019 14:20
остаточна тп.pdf
11 липня 2019 10:22
Коруп.pdf
11 липня 2019 10:22
Паспорт-ИПН.pdf
11 липня 2019 10:22
Мат тех база.pdf
11 липня 2019 10:22
Сертифікат.pdf
11 липня 2019 10:22
Подат декл 2019 1кв.pdf
11 липня 2019 10:22
Накладн к дог 09-03.pdf
11 липня 2019 10:22
Проект догов.pdf
11 липня 2019 10:22
Пояснення звіт.pdf
11 липня 2019 10:22
Борг.pdf
11 липня 2019 10:22
Антикоруп прог.pdf
11 липня 2019 10:22
Аналог дог 09-03.pdf
11 липня 2019 10:22
ТС.pdf
11 липня 2019 10:22
Банкрут.pdf
11 липня 2019 10:22
Пояснення.pdf
11 липня 2019 10:22
Аналог дог 003-18.pdf
11 липня 2019 10:22
Суд.pdf
11 липня 2019 10:22
Бенефіціар.pdf
11 липня 2019 10:22
відгук.PDF
11 липня 2019 10:22
Відомості.pdf
11 липня 2019 10:22
Не має в реєстрі.pdf
11 липня 2019 10:22
ТП.pdf
11 липня 2019 10:22
Пояснення статут.pdf
11 липня 2019 10:22
Еконм конкур.pdf
11 липня 2019 10:22
Подат декл 2017.pdf
11 липня 2019 10:22
Кваліфікація.pdf
11 липня 2019 10:22
Витяг єдиний податок.pdf

Публічні документи

11 липня 2019 11:07
довідки.pdf
11 липня 2019 11:07
тс.pdf
11 липня 2019 11:07
відгук.PDF
11 липня 2019 11:07
копія аналог дог.pdf
11 липня 2019 11:07
паспорт.pdf
11 липня 2019 11:07
проект договору.pdf
11 липня 2019 11:07
витяг.pdf
11 липня 2019 11:07
тп.pdf
11 липня 2019 11:07
ін.pdf
11 липня 2019 11:07
про сертиф.pdf
11 липня 2019 11:07
кваліф.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ТАНІЧЕВА ІРИНА ВАСИЛІВНА
#2693018462
Переможець 2 786 130,00
UAH з ПДВ
19 липня 2019 11:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 липня 2019 11:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ТАНІЧЕВА ІРИНА ВАСИЛІВНА
#2693018462
2 786 130,00
UAH з ПДВ
Документи

Актуальні тендери

До пошуку