Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стільці та крісла
Очікувана вартість
461 100,00 UAH
UA-2019-06-24-002297-a 2f7c3e25b632486cb313f9c8a75ffea0
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нікітенко Олег Юрійович

+380472567509 gu_pfu_prozorro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Черкаській області
Код ЄДРПОУ: 21366538
Місцезнаходження: 18002, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Смілянська, 23
Контактна особа: Нікітенко Олег Юрійович
+380472567509
gu_pfu_prozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2019 17:19
Звернення за роз’ясненнями: до 29 червня 2019 17:24
Оскарження умов закупівлі: до 05 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 липня 2019 17:24
Початок аукціону: 10 липня 2019 14:48
Очікувана вартість: 461 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 611,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
477 шт
Стільці та крісла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Смілянська, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 серпня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару джерело фінансування - кошти Пенсійного фонду України Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 червня 2019 17:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2019 17:21
Тендерна_документація_меблі.doc
24 червня 2019 17:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2019 17:21
Тендерна_документація_меблі.doc
24 червня 2019 17:20
Тендерна_документація_меблі.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Поставка товару
Дата подання: 25 червня 2019 10:12
Дата відповіді: 27 червня 2019 14:47
Доброго дня. Чи можливо здійснити поставку товару на 1 адресу?
Відповідь: Товар передбачений для відділів обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області.
В головному офісі відсутні місця для зберігання та можливість транспортування Товару до відділів обслуговування громадян.
Характеристики товар
Дата подання: 25 червня 2019 18:25
Дата відповіді: 27 червня 2019 14:48
Доброго дня! Чи доускаєте Ви відхилення в розмірах товару в межах +_ 5%, які не впливатимуть на загальні функціональні властивості виробу, якщо так просимо внести зміни в ТД.
Відповідь: Розміри Товару в тендерній документації вказані в мінімальних параметрах. Відхилення в розмірах Товару допускається в межах технічної характеристики предмету закупівлі.
характеристика товару
Дата подання: 27 червня 2019 16:00
Дата відповіді: 01 липня 2019 16:39
Внесіть ясність в розміри крісла. У вас в техзавданні вказано розмір крісла (пункт 2) "Розмір вироби - від 840 * 670 мм". При цьому 840 мм це нижня висота всього крісла, 670 мм діаметр хрестовини. Разом ці величини не зрозуміло про що говорять. Або вкажіть габарити всього вироби: довжина х ширина х висота. Або внесіть поправку: нижнє і найвище становище по висоті крісла: 840х 970 мм
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В тендерній документації зазначено габаритні розміри: від 840 мм – висота крісла; не менше 670 мм – ширина крісла; висота спинки не менше 430 мм; розмір сидіння 440х460 мм (без урахування підлокітників).
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-24-002297-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ АРТ-ПРОМ, Код ЄДРПОУ:36989671
Дата подання: 15 липня 2019 15:08
причини, за якими була відхилена пропозиція ТОВ «АРТ-ПРОМ», не є суттєвими.
ВИМОГА

ТОВ «АРТ-ПРОМ» приймало участь у електронних торгах Стільці та крісла (ДК 021:2015 – 39110000-6 сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них), ідентифікатор закупівлі
UA-2019-06-24-002297-a. За результатами аукціону пропозиція ТОВ «АРТ-ПРОМ» була найбільш економічно вигідною, і склала 298`602,00грн з ПДВ.
Однак, згідно протоколу відхилення пропозиції у відкритих торгах за номером UA-2019-06-24-002297-a від 12.07.2019р., пропозиція ТОВ «АРТ-ПРОМ» була відхилена, як така, що не відповідає умовам тендерної документації..

ТОВ «АРТ-ПРОМ» (Торгова марка «Art Metal Furniture») є одним з найбільших виробників меблів в Україні і займається виробництвом з 1999року. В асортименті є крісла керівників та крісла операторські, стільці на металлокаркасі для відвідувачів і для КаБаРе, меблі для офісу і дому, м'які меблі для офісу, дому та КаБаРе. Art Metal Furniture об'єднує 7 заводів на території України. Виробничий комплекс компанії забезпечує повний і безперервний цикл виробництва та збирання меблів: від сировини до готового продукту, що дозволяє регулювати ціну готового виробу. На всю продукцію надається гарантія виробника 12 місяців.
Ми вважаємо, що причини, за якими була відхилена пропозиція ТОВ «АРТ-ПРОМ», не є суттєвими.

Згідно протоколу відхилення пропозиції у відкритих торгах за номером UA-2019-06-24-002297-a від 12.07.2019р.,. пропозиція ТОВ «АРТ-ПРОМ» була відхилена з таким формулюванням:
- «пропозиція ТОВ «АРТ-ПРОМ» містить тільки один відгук до договору поставки ГПУ «Шебелинкагазвидобування» №18-167 від 29.11.2018р. Інші договори не підтверджені позитивними відгуками про їх виконання»
Звертаємо вашу увагу, що згідно з умовами тендерної документації розділ III пункт 5, прописані наступні вимоги до учасників, згідно яких повинна подаватися тендерна пропозиція: «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору у вигляді довідки, складеної у довільній формі (на підтвердження відповідності встановленому критерію Учасник надає копії не менше двох договорів щодо поставки відповідного товару та позитивних відгуків про їх виконання)



Виконуючи вищезазначену вимогу, ТОВ «АРТ-ПРОМ» надало 4 (чотири) договори, з яких 2 (два) договори були підкріплені позитивними відгуками (2шт) про виконання договору: 1) Договір №18-167 від 29.11.2018р з ГПУ «Шебелинкагазвидобування»; 2) Договір №11-1/1921-18 від 10.08.5018р з ДП Національна енергетична компанія «Укренерго».
Договір №18-167 від 29.11.2018р з ГПУ «Шебелинкагазвидобування» був підтвержений позитивним Відгуком (завантажений документ «Відгук»).
Договір №11-1/1921-18 від 10.08.5018р з ДП Національна енергетична компанія «Укренерго» був підтверджений позитивним відгуком у вигляді Акту прийому-передачі від 18.09.2018р. до договору №11-1/1921-18 від 10.08.5018р. (завантажений документ «Акт Прийому-передачі Украенерго»), в якому ДП Національна енергетична компанія «Укренерго» підтверджує факт отримання товару, а також конкретно вказує, що: «Товар був поставлений в повному об'ємі, відповідає стандартам і технічним умовам, затвердженим на території України. Сторони взаємних претензій не мають».

Відповідно до частини третьої статті 22 Закону допущення учасником формальних (несуттєвих) помилок не має призвести до відхилення тендерної пропозиції. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. Те, що наданий ТОВ «АРТ-ПРОМ» документ названий «Акт прийому-передач», а не «Відгук», не є суттєвою помилкою, так як наданий документ за суттю і змістом повністю відповідає вимогам тендерної документації – відображає факт поставки аналогічного товару, відображає факт виконання зобов’язань за договором вчасно і в повному обсязі, підтверджує те, що сторони залишилися задоволені співпрацею.

Виходячи з вищевикладеного,
ВИМАГАЄМО:
Протокол відхилення пропозиції у відкритих торгах за номером UA-2019-06-24-002297-a від 12.07.2019р. – скасувати.
Розглянути пропозицію ТОВ «АРТ-ПРОМ» на закупівлю UA-2019-06-24-002297-a на Стільці та крісла (ДК 021:2015 – 39110000-6 сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них)

У випадку відмови, ТОВ «АРТ-ПРОМ», керуючись умовами ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», залишає за собою право звернутись зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 липня 2019 16:59
ВІДПОВІДЬ
Розглянувши Вашу скаргу від 15.07.2019 повідомляємо наступне.
Відповідно до абз. 4 п. 5 розд. 3 тендерної документації учасник подає в складі пропозиції документи, що відповідно до статті 16 Закону, підтверджують відповідність учасника таким кваліфікаційним критеріям:
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору у вигляді довідки, складеної у довільній формі (на підтвердження відповідності встановленому критерію Учасник надає копії не менше двох договорів щодо поставки відповідного товару та позитивних відгуків про їх виконання).
Пропозиція ТОВ «АРТ-ПРОМ» на підтвердження цієї вимоги містить наступні документи:
- договір поставки з ПАТ «Укргазвидобування» від 07.05.2018 № 93/31т-2018;
- договір з ДП «Національна Енергетична Компанія «УКРЕНЕРГО» від 10.08.2018 №11-1/1921-18;
- договір поставки з ГПУ «Шебелинкагазвидобування» від 25.02.2019 №2/12;
- договір поставки з ГПУ «Шебелинкагазвидобування» від 29.11.2018 №18-167;
- відгук ГПУ «Шебелинкагазвидобування» від 19.03.2019 № ШГВ2643-003.1.7-1
до договору від 29.11.2018 №18-167.
Ваше твердження про те, що документ названий «Акт прийому-передачі Товару», а не «Відгук» є несуттєвою помилкою не приймається до уваги, оскільки в даному випадку обидві зацікавлені сторони підписали даний документ про факт поставки товару за договором.
В свою чергу, відгук до договору має бути виготовлений на фірмовому бланку контрагента (у разі відсутності власного бланка у контрагента – з обов’язковою наявністю печатки контрагента) з вихідним номером та датою за підписом керівника контрагента або іншої уповноваженої особи контрагента.
Враховуючи вищевикладене, пропозиція ТОВ «АРТ-ПРОМ» містить тільки один відгук до договору поставки з ГПУ «Шебелинкагазвидобування» від 29.11.2018 №18-167. Інші договори не підтверджені позитивними відгуками про їх виконання.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2019 15:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АРТ-ПРОМ 312 435,00
UAH з ПДВ
298 602,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "БУДПОСТАЧ" 312 912,00
UAH з ПДВ
298 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОВС плюс" 337 906,80
UAH з ПДВ
324 420,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Печений Володимир Борисович" 362 987,46
UAH з ПДВ
324 449,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 364 701,48
UAH з ПДВ
324 450,96
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВИЙ СТИЛЬ" 368 969,04
UAH з ПДВ
344 956,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ПАНАСЕНКО ОЛЕКСІЙ ВІКТОРОВИЧ 460 623,00
UAH з ПДВ
460 623,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Цапенко Павло Іванович 461 100,00
UAH з ПДВ
461 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 липня 2019 17:39
Витяг ЄДРПОУ.pdf
04 липня 2019 17:39
Досві постачання МТР.pdf
04 липня 2019 17:39
Відгук.pdf
04 липня 2019 17:39
Тендерна пропозиція.pdf
04 липня 2019 17:39
Протокол на Епишева.pdf
04 липня 2019 17:39
Устав Арт-Пром с 24.12.14.pdf
04 липня 2019 17:39
Технічні вимоги.pdf

Публічні документи

19 липня 2019 14:42
пояснювальний лист.pdf
19 липня 2019 14:42
довідка.pdf
19 липня 2019 14:42
Dovidka_19192557810320742291.pdf.p7s
19 липня 2019 14:42
Dovidka_19192557810320742291.pdf
09 липня 2019 14:02
технічна частина.pdf
09 липня 2019 14:02
Тендерна пропозиція.pdf
09 липня 2019 14:02
статут .pdf
09 липня 2019 14:02
проект договору.pdf
09 липня 2019 14:02
наказ.pdf
09 липня 2019 14:02
Лист-згода 2.pdf
09 липня 2019 14:02
Лист-гарантія.pdf
09 липня 2019 14:02
Лист-гарантія 2.pdf
09 липня 2019 14:02
досвід.pdf
09 липня 2019 14:02
Довідка.pdf
09 липня 2019 14:02
витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

09 липня 2019 16:24
Файл (5) (3).PDF
09 липня 2019 16:01
Висновок СЕС 2017.pdf
09 липня 2019 16:01
Файл0008.PDF
09 липня 2019 16:01
Файл.PDF
09 липня 2019 16:01
статут ОВС.PDF
09 липня 2019 16:00
статистика.PDF
09 липня 2019 16:00
справка ОВС банк.pdf
09 липня 2019 16:00
сертифікат ISO.pdf
09 липня 2019 16:00
свід ОВС.PDF
09 липня 2019 16:00
Свид ОВС.PDF
09 липня 2019 16:00
реквиз.PDF
09 липня 2019 16:00
Реквиз.2.PDF
09 липня 2019 16:00
рекв ОВС.PDF
09 липня 2019 16:00
прац.PDF
09 липня 2019 15:59
письмо бакр..PDF
09 липня 2019 15:59
овс дир.PDF
09 липня 2019 15:59
обладн.PDF
09 липня 2019 15:59
ліц.дозв.PDF
09 липня 2019 15:59
Лист погодж.PDF
09 липня 2019 15:59
Договор АМФ (1).PDF
09 липня 2019 15:59
Дог.3370.pdf
09 липня 2019 15:59
Дог Укренерго.PDF
09 липня 2019 15:59
Дог ОВС Новый Стиль.PDF
09 липня 2019 15:59
Дог Метрополитен.PDF
09 липня 2019 15:59
Дог Зернопрод.PDF
09 липня 2019 15:59
Дилер ОВС НС.PDF
09 липня 2019 15:59
Гарант2.PDF
09 липня 2019 15:59
гарант.PDF
09 липня 2019 15:59
гарант (1).PDF
09 липня 2019 15:59
відгук.PDF
09 липня 2019 15:59
Витяг оригинал 2019.rtf
09 липня 2019 15:59
Витяг овс.PDF
09 липня 2019 15:59
виписка овс.PDF
09 липня 2019 15:59
Боярка расходка.PDF
09 липня 2019 15:59
Банкрутство.pdf
09 липня 2019 15:59
анал дог ОВС1.PDF
09 липня 2019 15:59
анал дог ОВС.PDF
09 липня 2019 15:59
zakljuchenie_sjes_stul_ja_i_kresla.pdf
09 липня 2019 15:58
cт.17.PDF
09 липня 2019 15:58
205-18Д ТОВ ОВС плюс.pdf
09 липня 2019 15:58
4 опп.PDF

Публічні документи

09 липня 2019 16:23
Електронний підпис
09 липня 2019 16:23
4168307 фото Стільця ІЗО.JPG
09 липня 2019 16:23
11 Лист-відгук Ромни.pdf
09 липня 2019 16:23
10 Договір Ромни.pdf
09 липня 2019 16:23
01 Видаткові.PDF
09 липня 2019 16:23
Форма 4-ОПП.pdf
09 липня 2019 16:23
Сан.-Гіг. єкспертиза.pdf
09 липня 2019 16:23
Право підпису.pdf
09 липня 2019 16:23
Паспорт Печений В.Б..pdf
09 липня 2019 16:23
Кваліф. критерії Ст.16.pdf
09 липня 2019 16:23
Довідка МВС 03.07.19.pdf
09 липня 2019 16:23
Довідка з НАЗК 26.04.19.pdf
09 липня 2019 16:23
Довідка з банку 27.06.19.pdf
09 липня 2019 16:23
Гарантійний лист.pdf
09 липня 2019 16:23
Витяг з реестру ПДВ.pdf
09 липня 2019 16:23
Витяг з ЄДР 27.06.19.pdf
09 липня 2019 16:23
Виписка з ЄДР.pdf
09 липня 2019 16:23
Види діяльності.pdf

Публічні документи

09 липня 2019 15:31
Сертиф +паспорти.pdf
09 липня 2019 15:31
Сертифікат.PDF
09 липня 2019 15:31
Захист довкілля.PDF
09 липня 2019 15:31
Додаток 3.pdf
09 липня 2019 15:31
Довідка.PDF
09 липня 2019 15:31
Ст 17.pdf
09 липня 2019 15:31
Додаток 1.pdf

Публічні документи

09 липня 2019 15:28
Електронний підпис
09 липня 2019 15:22
Фото стульев.pdf
09 липня 2019 15:22
Тендерна пропозиція.pdf
09 липня 2019 15:22
Довідка1.pdf
09 липня 2019 15:22
Довідка санкції.pdf
09 липня 2019 15:22
Довідка 3.pdf
09 липня 2019 15:22
Довідка 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АРТ-ПРОМ

ПП "БУДПОСТАЧ"

ТОВ "ОВС плюс"

ФОП "Печений Володимир Борисович"

ТОВ "Епіцентр К"

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВИЙ СТИЛЬ"

ФОП ПАНАСЕНКО ОЛЕКСІЙ ВІКТОРОВИЧ

ФОП Цапенко Павло Іванович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АРТ-ПРОМ
#36989671
Відхилено 298 602,00
UAH з ПДВ
12 липня 2019 16:04
ПП "БУДПОСТАЧ"
#32339982
Переможець 298 960,00
UAH з ПДВ
17 липня 2019 12:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2019 12:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "БУДПОСТАЧ"
#32339982
298 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 25 липня 2019 13:17
Коментар щодо відміни: З підстави, що передбачена ч. 1 ст. 31 Закону України " Про публічні закупівлі", а саме: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів.
Документи:
25 липня 2019 13:17
протокол.pdf