Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Суворовського району м. Одеси |
Код ЄДРПОУ: | 40703235 |
Місцезнаходження: | 65003, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Отамана Головатого, 99 |
Контактна особа: |
Павленко Світлана Станіславівна +380482340480 nkholodniak@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 червня 2019 16:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 липня 2019 15:15 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 липня 2019 15:15 |
Початок аукціону: | 31 липня 2019 12:35 |
Очікувана вартість: | 270 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 липня 2019 17:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 липня 2019 17:47 |
перелік змін до документації моноблок (1).doc | |
22 липня 2019 17:47 |
Проект договору зі змінами.docx | |
22 липня 2019 17:47 |
ТД компютерна техніка зміни.docx | |
02 липня 2019 10:17 |
перелік змін до документації моноблок.doc | |
02 липня 2019 10:17 |
ТЕХ.ВИМОГИ зміни.doc | |
24 червня 2019 16:37 |
Цінова пропозиція.docx |
22 липня 2019 17:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
22 липня 2019 17:47 |
перелік змін до документації моноблок (1).doc
|
|||||||||
22 липня 2019 17:47 |
Проект договору зі змінами.docx
|
|||||||||
22 липня 2019 17:47 |
ТД компютерна техніка зміни.docx
|
|||||||||
02 липня 2019 10:17 |
перелік змін до документації моноблок.doc
|
|||||||||
02 липня 2019 10:17 |
ТЕХ.ВИМОГИ зміни.doc
|
|||||||||
24 червня 2019 16:37 |
Цінова пропозиція.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
2. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
Тендерний комітет прийняв до уваги Ваше запитання і внес відповідні зміни до Тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-24-000033 ● 14df6b8a976c4cd4a4551606e2894430
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 липня 2019 17:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.07.2019 Одеса № 268
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016
№ 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 24.07.2019 та провідного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Івана КОНЮЧЕНКА від 24.07.2019.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 24.07.2019 № 268
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
4. UA-2019-06-24-002086-a 24.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гаврилюк А.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Доброго дня! Дякуємо за проведений моніторінг нашої закупівлі. Стосовно виявлених порушень повідомляємо наступне. 1. Не відображено інформацію про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Інформація про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) відповідно до вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (зі змінами), не було відображено по неуважності заповнення форми оголошення про проведення відкритих торгів. Умови оплати закупівлі UA-2019-06-24-002086-a Машини для обробки даних (апаратна частина) (джерело фінансування – кошти місцевого бюджету) повинна була мати наступний вигляд: Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%) Поставка товару за фактично поставлений Товар згідно видаткових накладних протягом 10 банківських днів після надходження відповідних бюджетних коштів на рахунки Замовника Пiсляоплата 10 Банківські 100 2. Замовником надано роз’яснення на звернення щодо внесення змін до ТД протягом 15-ти робочих днів з дня оприлюднення звернення на веб-порталі Уповноваженого органу. Замовник 01.07.2019р. отримав зауваження щодо ТД. 02.07.2019р. замовник вніс зміни до ТД з урахуванням зауваження, але не надав відповіді на саме зауваження, із за неуважності. Відповідно до частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник повинен був надати відповідь протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення зауваження та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». Разом з тим замовником після знаходження помилки, була надана відповідь на зауваження, внесені зміни до ТД та подовжено строк подання тендерних пропозицій відповідно до пункту 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі». Тендерні пропозиції надали два учасника. При їх розгляді жодна пропозиція не відповідала вимогам ТД, тому пропозиції всіх учасників було відхилено. Усунення виявлених порушень: Висновок моніторингу було отримано 09.08.2019р. Згідно висновку, Замовник повинен усунути порушення, здійсненні під час проведення закупівлі, в іншому випадку відмінити торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, відповідно до частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Станом на 09.08.2019р. всі пропозиції учасників були розглянуті та відхилені (05.08.2019р. та 08.08.2019р.) тендерним комітетом на підставі пункту 4 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Торги будуть відмінені на підставі частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», після 19.08.2019р. коли пройде термін прийому оскарження щодо кваліфікації учасника. Разом з тим всі виявлені порушення були ретельно прийняті до уваги тендерним комітетом та при проведенні наступних закупівель всі форми документів у сфері публічних закупівель будуть заповнені відповідно до вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (зі змінами) та відповіді на зауваження або роз’яснення до ТД, які будуть надходити, будуть відпрацьовані відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
2019-08-12 17:03:25
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
.
2019-08-19 09:05:55