капітальний ремонт будівлі за адресою:вул. Казанцева, 33 в м. Маріуполі, у відповідності з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
7 200 000,00 UAH
UA-2019-06-24-002063-a 078da4c72a8043bb8cbf1cbdcdb5c80a
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ДЕПАРТАМЕНТ РОЗВИТКУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37426079
Місцезнаходження замовника: 87515, Україна, Донецька обл., м. Маріупол, вул. МИТРОПОЛИТСЬКА, 5
Контактна особа замовника: Федоренко Світлана
+380629404715,+380629404714
departament.tender@gmail.com

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 01 липня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 липня 2019 17:00
Очікувана вартість: 7 200 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 36 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
капітальний ремонт будівлі за адресою:вул. Казанцева, 33 в м. Маріуполі, у відповідності з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Казанцева, 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 серпня 2019  —  30 червня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Умови оплати залежатимуть від нецінового крітерію "Умови розрахунків", який вибирає учасник закупівлі, згідно умов тендерної документації. Якщо учасник вибирає "попередню оплату 30%", то післяоплата складає 70%. Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Умови оплати залежатимуть від нецінового крітерію "Умови розрахунків", який вибирають учасники закупівлі, згідно умов тендерної документації. Якщо учасник вибирає "оплату за фактом виконання робіт", то оплата за фактом виконання робіт складає 100%. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Умови розрахунків: 30%
оплата за фактом виконання робіт: 30%
попередня оплата 30%: 0%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 липня 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "Системи будівельних конструкцій" 7 090 000,00
UAH з ПДВ
7 090 000,00
UAH з ПДВ
1 7 090 000 Документи

Інформація про відміну

Дата відміни
11 липня 2019 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку