Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

комп’ютери, моноблоки, сканери
Очікувана вартість
153 700,00 UAH
UA-2019-06-24-001555-b 74301def9c9549429de705b126ff49a2
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Борисова Юлія Валеріївна

380445021566 knukim2011@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський національний університет культури і мистецтв
Код ЄДРПОУ: 02214159
Місцезнаходження: 01133, Україна , Київ обл., Київ, ВУЛИЦЯ ЩОРСА, будинок 36
Контактна особа: Борисова Юлія Валеріївна
380445021566
knukim2011@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2019 19:31
Звернення за роз’ясненнями: до 27 червня 2019 21:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2019 21:00
Очікувана вартість: 153 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 768,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


комп’ютери, моноблоки, сканери
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 штуки
комп’ютери, моноблоки, сканери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01133, Україна, місто Київ, Київ, вул. Євгена Коновальця, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату вартості поставленого Товару шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Постачальника протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту передачі Товару за кінцевим місцем призначення та на підставі видаткової накладної Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 червня 2019 08:46
Дата відповіді: 25 червня 2019 10:36
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.Умовами Закупівлі визначені конкретні характеристики, модель та виробник Товару, що закуповується та не передбачена можливість для учасників пропонувати еквіваленти. Пропозиції учасників, які не відповідатимуть умовам Закупівлі розглядатись не будуть. 2. Пропозиції подають будь-які особи (юридичні та фізичні, у тому числі фізичні особи-підприємці) не залежно від форми власності, організаційно-правової форми, юридичного статусу та обраної системи оподаткування. Оцінка проводиться автоматично електронною системою закупівель за кінцевою вартістю пропозиції, незалежно від статусу платника податків особи та обраної ним системи оподаткування

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій