Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015 - 39150000-8 (Шафи металеві)
Очікувана вартість
295 000,00 UAH
UA-2019-06-24-001308-b a15de51b41e74c3f870ab430d11bada5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Панько Катерина Ігорівна

0442463064 K.PANKO@NABU.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАЦІОНАЛЬНЕ АНТИКОРУПЦІЙНЕ БЮРО УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 39751280
Місцезнаходження: 03035, Україна , Київська обл., Київ, вул. Василя Сурикова, будинок 3
Контактна особа: Панько Катерина Ігорівна
0442463064
K.PANKO@NABU.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2019 16:40
Звернення за роз’ясненнями: до 01 липня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 липня 2019 10:00
Початок аукціону: 12 липня 2019 13:23
Очікувана вартість: 295 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні


Строк поставки: не більше 40 (сорока) календарних днів з моменту укладання договору.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 шт
Шафа архівна металева
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська обл., Київ, Василя Сурикова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
5 шт
Шафа чарункова металева
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська обл., Київ, Василя Сурикова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
22 шт
Шафа металева з електронним замком
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська обл., Київ, Василя Сурикова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
5 шт
Шафа архівна металева з електронним замком
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська обл., Київ, Василя Сурикова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець проводить оплату вартості Товару, поставленого на підставі видаткових накладних і рахунків Постачальника, в строк протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту поставки Товару Покупцю, за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Покупця у 2019 році. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Покупця бюджетного фінансування, призначеного на оплату Товару, Покупець проводить оплату поставленого Товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Покупця. Оплата Товару здійснюється шляхом безготівкового перерахунку коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету України. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП та визначення його ціни
Дата подання: 25 червня 2019 08:53
Дата відповіді: 25 червня 2019 09:54
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Добрий день.
Пунктом 35 частини першої статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено, що учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій на цю закупівлю є ціна з урахування податку на додану вартість (ПДВ). У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без урахування ПДВ.
Дякуємо за звернення.
Технічні характеристики
Дата подання: 26 червня 2019 15:41
Дата відповіді: 02 липня 2019 10:11
Доброго дня! Відповідно до змісту Додатку 3 всі шафи відвантажуються у зібраному вигляді. Уточніть, будь-ласка, чи задовільнить Вас пропозиція з постачання шаф зварної конструкції? Заздалегідь вдячні за відповідь.
Відповідь: Добрий день!
Найближчим часом до тендерної документації будуть внесені зміни.
Дякуємо за звернення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 липня 2019 13:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "IP COM" 245 000,00
UAH з ПДВ
236 116,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Літпол-Україна" 285 000,00
UAH з ПДВ
238 600,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне акціонерне товариство "УХЛ-Маш" 292 923,00
UAH з ПДВ
292 923,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Нові меблі" 294 700,00
UAH з ПДВ
294 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 липня 2019 14:04
Електронний підпис
11 липня 2019 09:30
Електронний підпис

Публічні документи

05 липня 2019 14:29
Тендерна пропозиція.pdf
04 липня 2019 15:40
Електронний підпис
04 липня 2019 10:43
Висновок СЕС.pdf
04 липня 2019 10:43
Тендерна пропозиція.pdf
04 липня 2019 10:43
Опис до Cтатуту.pdf
04 липня 2019 10:43
Лист-гарантія ст.17.pdf
04 липня 2019 10:43
Довідка 4-ОПП.pdf
04 липня 2019 10:43
Відомості з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "IP COM"

ТОВ "Літпол-Україна"

Приватне акціонерне товариство "УХЛ-Маш"

ТОВ "Нові меблі"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "IP COM"
#32338465
Відхилено 236 116,80
UAH з ПДВ
16 липня 2019 18:02
ТОВ "Літпол-Україна"
#32134535
Переможець 238 600,00
UAH з ПДВ
16 липня 2019 18:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2019 18:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Літпол-Україна"
#32134535
238 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 липня 2019 18:09
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 12:04
Електронний підпис укладений
30 липня 2019 14:23
Договір_253.pdf укладений
30 липня 2019 14:23

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 липня 2019 — 26 грудня 2019
Сума оплати за договором: 238 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 39 766,67 UAH)