Послуги з сервісного технічного обслуговування комп’ютерного томографа Astelion Advance 32-зрізового
Очікувана вартість
36 960,00 UAH
UA-2019-06-24-001276-a 3fc4d1b98d884937b1b6048826f05d6d
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальна установа "Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського" Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 01991406
Вебсайт замовника: http://zhokl.com.ua
Місцезнаходження замовника: 10002, Україна, Житомирська обл., Місто Житомир, Вулиця Червоного Хреста будинок 3
Контактна особа замовника: Волощук Олена Дмитрівна
+380412438728
obllikzttender@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 29 червня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 липня 2019 16:00
Очікувана вартість: 36 960,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 184,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Послуги з сервісного технічного обслуговування комп’ютерного томографа Astelion Advance 32-зрізового
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Червоного Хреста, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50420000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред’явлення Учасником акту виконаних (наданих) послуг (при наявності бюджетних асигнувань). Замовник здійснює оплату за надані послуги протягом 15 банківських днів з моменту підписання Сторонами Акту виконаних (наданих) послуг. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться на протязі 15 банківських днів з дати отримання Замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом. Усі розрахунки між Сторонами проводяться у безготівковій формі Пiсляоплата 15 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

24 червня 2019 14:28
Електронний цифровий підпис
24 червня 2019 14:23
дод 6.docx
24 червня 2019 14:23
дод 5.docx
24 червня 2019 14:23
дод 4.docx
24 червня 2019 14:23
дод 3.docx
24 червня 2019 14:23
дод 2.docx
24 червня 2019 14:23
додаток 1.docx
24 червня 2019 14:23
ТД.docx
24 червня 2019 14:23
затвердження ТД.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 липня 2019 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ІНМЕД УКРАЇНА 36 960,00
UAH з ПДВ
36 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 липня 2019 12:02
sign.p7s
08 липня 2019 11:42
тп.pdf
08 липня 2019 11:42
документи 3.pdf
08 липня 2019 11:42
документи 2.pdf
08 липня 2019 11:42
документи 1.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
09 липня 2019 16:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку