Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Міський лікувально-діагностичний центр" |
Код ЄДРПОУ: | 37898491 |
Вебсайт: | http://vinmedcentr.vn.ua |
Місцезнаходження: | 21032, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Київська, 68 |
Контактна особа: |
Кужільна Ольга Володимирівна 380636481098 cmdc@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 червня 2019 14:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 червня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 липня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 10 липня 2019 15:37 |
Очікувана вартість: | 550 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 червня 2019 15:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 червня 2019 15:12 |
Тендерна документація на витратні матеріали.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-15-000035 ● f81a751d298a477f9fd3045e216fcba8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 липня 2019 18:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.07.2019 №37
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Сергій КОЛІСНИК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 15.07.2019 №37
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6.UA-2019-06-24-000910-b 24.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Із врахуванням висновку проведеного моніторингу, та відповідно до вимог ч. 1 ст.31 Закону, замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
2019-07-24 15:06:36
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто
Замовником усунуто порушення шляхом відміни торгів
2019-07-25 11:46:30
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Іскренко Інна Володимирівна #2704422780 |
Переможець |
457 544,00
UAH з ПДВ
|
11 липня 2019 11:34
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 24 липня 2019 16:17 |
Коментар щодо відміни: | Із врахуванням висновку проведеного моніторингу, та відповідно до вимог ч. 1 ст.31 Закону, замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
24 липня 2019 16:16
|
інформація--усунення-зауважень.PDF |