Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали
Очікувана вартість
550 000,00 UAH
UA-2019-06-24-000910-b 330aa5674bcf4523a5557638d90b48ed
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кужільна Ольга Володимирівна

380636481098 cmdc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Міський лікувально-діагностичний центр"
Код ЄДРПОУ: 37898491
Вебсайт: http://vinmedcentr.vn.ua
Місцезнаходження: 21032, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Київська, 68
Контактна особа: Кужільна Ольга Володимирівна
380636481098
cmdc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2019 14:58
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2019 00:00
Початок аукціону: 10 липня 2019 15:37
Очікувана вартість: 550 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Медичні матеріали (витратні матеріали)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20078 штуки
Медичні матеріали (витратні матеріали)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21032, Україна, Вінницька область, Вінниця, Київська.68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 червня 2019 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2019 15:12
Тендерна документація на витратні матеріали.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-15-000035 ● f81a751d298a477f9fd3045e216fcba8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 липня 2019 18:12
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

15.07.2019 №37
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Сергій КОЛІСНИК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 15.07.2019 №37
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6.UA-2019-06-24-000910-b 24.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Із врахуванням висновку проведеного моніторингу, та відповідно до вимог ч. 1 ст.31 Закону, замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.

2019-07-24 15:06:36


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 06 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  4. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто

Замовником усунуто порушення шляхом відміни торгів

2019-07-25 11:46:30

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2019 15:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Іскренко Інна Володимирівна 457 544,00
UAH з ПДВ
457 544,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЄРЕМЕНКО ОЛЕНА ВАДИМІВНА" 520 677,50
UAH з ПДВ
520 677,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

09 липня 2019 21:26
сертиф.rar
09 липня 2019 21:26
паспорт.PDF
09 липня 2019 21:26
єд.под. єременко.jpg
09 липня 2019 21:26
IMG_0002.jpg
09 липня 2019 21:26
IMG_0001.jpg
09 липня 2019 21:26
Гарантійний лист.pdf
09 липня 2019 21:26
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Іскренко Інна Володимирівна

ФОП "ЄРЕМЕНКО ОЛЕНА ВАДИМІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Іскренко Інна Володимирівна
#2704422780
Переможець 457 544,00
UAH з ПДВ
11 липня 2019 11:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 липня 2019 11:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Іскренко Інна Володимирівна
#2704422780
457 544,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 24 липня 2019 16:17
Коментар щодо відміни: Із врахуванням висновку проведеного моніторингу, та відповідно до вимог ч. 1 ст.31 Закону, замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
24 липня 2019 16:16
інформація--усунення-зауважень.PDF