Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (Пісок річковий)
Очікувана вартість
1 365 000,00 UAH
UA-2019-06-24-000866-b 2e64d53c1aae49eab493fcfef7a7c2db
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Деркач Олександр Миколайович

380936483391 vmshey@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ" М. КИЄВА
Код ЄДРПОУ: 31868786
Вебсайт: http://e-tender.biz
Місцезнаходження: 04107, Україна , Київ обл., Київ, вулиця Багговутівська, будинок 30
Контактна особа: Деркач Олександр Миколайович
380936483391
vmshey@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2019 14:47
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2019 17:00
Початок аукціону: 11 липня 2019 15:35
Очікувана вартість: 1 365 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7000 тони
Пісок річковий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, місто Київ, Київ, на виробничу базу Замовника в м. Києві (вул. Бакинська,35) або на об’єкти Замовника в Шевченківському районі м. Києва.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 14210000-6 — Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар здійснюються Покупцем в національній валюті України шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника по факту поставки Товару з відстрочкою платежу до 20 банківських днів Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-06-24-000866-b.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ «Альянс Будівельників України», Код ЄДРПОУ:37354345
Дата подання: 28 липня 2019 22:42
СКАРГА щодо прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників відповідно до ч. 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
СКАРГА щодо прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників відповідно до ч. 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» Комунальним підприємством «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Шевченківського району» м.Києва (далі – Замовник) було оголошено відкриті торги за темою: «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі за кодом ДК 021:2015 - 14210000-6 (пісок річковий); (Ідентифікатор закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-06-24-000866-b) (далі – Процедура Закупівлі). Очікувана вартість закупівлі – 1 365 000 грн з ПДВ. За результатами аукціону пропозиція Товариства з обмеженою відповідальнісю «Занд-Трейд» (далі – ТОВ «Занд Трейд»). Скаржник не погоджується з таким рішенням та повідомляє наступне: Замовником було оголошено процедуру закупівлі на ДК 021:2015: 14210000-6 – Гравій, щебінь і наповнювачі (Пісок річковий). Пісок річковий відповідає вимогам ДСТУ БВ.2.7.-32-95, а також обов’язково має відповідати пп. 5.4.5 вищезгаданих вимог (з вимогами можна ознайомитися за посиланням file:///C:/Users/ABU/AppData/Local/Temp/Rar$EXa2868.11835/gost2718.html) Наданий сертифікат відповідності ТОВ «Занд Трейд» відповідає вимогам ДСТУ БВ.2.7.-32-95, але не відповідає пп.5.4.5. а тому не може бути використаний Замовником торгів за цільовим призначенням. Таким чином, ТОВ «Занд Трейд» не відповідає вимогам Додатку 2 Тендерної документації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Також згідно п.5 Тендерної документації Замовника торгів (Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону ), Учасник повинен підтвердити можливість проведення зважування кожної партії поставляємого товару на сертифікованому обладнанні. ТОВ «Занд трейд» у своїй тендерній пропозиції надав Договір №610-18 про надання послуг зважування від 01.06.2018 року між ТОВ «Занд Трейд» та ТОВ «Позитив-В» Згідно п.6.2. Строк цього Договору починає свій перебіг у момент, визначений п.6.1 Договору, та закінчується 31.12.2018 року. Тобто на момент подачі тендерної пропозиції ТОВ «Занд Трейд» термін дії даного Договору закінчився і він втратив свою чинність. Таким чином, ТОВ «Занд Трейд» не підтвердило можливості проведення зважування кожної партії поставки товару на сертифікованому обладнанні. Протоколом засідання тендерного КП ШЕУ Шевченківського району №85 від 18.07.2019 року, ТОВ «Занд Трейд» було визанано переможцем закупівлі відкритих торгів UA-2019-06-24-000866-b. ТОВ «Альянс будівельників України» не погоджується з результатами проведеної багатолотової закупівлі № UA-2019-06-24-000866-b та вважає, що Замовником порушено норми Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону). Зокрема порушено норми статті 3 Принципи здійснення закупівель, які полягають у добросовісній конкуренції серед учасників; максимальній економії та ефективності; недискримінації учасників; об’єктивності та неупередженості оцінки тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином, порушено права та інтереси інших учасників, зокрема ТОВ «Альянс будівельників України». Відповідно до ч. 2 ст. 16 Цивільного кодексу України до способів захисту цивільних прав та інтересів відноситься, зокрема, – припинення дії, яка порушує право. Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, опублікованого на офіційному веб-сайті Міністерства (Відповідь на запит № 109/2017): «Оскарження процедур закупівлі здійснюється у порядку, установленому статтею 18 Закону. При цьому, виходячи із норм Закону, суб’єкт оскарження може оскаржувати прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи його законні інтереси (пункт 21 частини першої статті 1 Закону), а скарга повинна містити, зокрема таку інформацію, як: підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати (абзац 9 частини першої статті 18 Закону). Згідно з частиною десятою статті 18 Закону орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель. Водночас пунктом 37 частини першої статті 1 Закону передбачена можливість визначення замовником частин предмета закупівлі товарів, робіт чи послуг (лотів), на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Таким чином, Закон не містить обмежень щодо подання однієї або декількох скарг в межах єдиної процедури закупівлі.» 1. Щодо прийняття рішення про визнання переможцем аукціону процедури закупівлі UA-2019-06-24-000866-b Товариство з обмеженою відповідальністю «Занд Трейд», що зафіксовано у Протоколах засідання Тендерного комітету підприємства «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Шевченківського району» №85 від 18.07.2019 року, відповідно повідомляємо наступне. Аналіз поданих документів ТОВ «Занд Трейд» підтверджує невідповідність вимогам тендерної документації Замовника, зокрема відсутній документ, що підтверджує можливості проведення зважування кожної партії поставки товару на сертифікованому обладнанні. Також сертифікат відповідності, наданий ТОВ «Занд Трейд» не відповідає вимогам ДСТУ БВ.2.7.-32-95, пп.5.4.5. Не зважаючи на той факт, що ТОВ «Занд Трейд» не надав документ, що підтверджує можливості проведення зважування кожної партії поставки товару на сертифікованому обладнанні, сертифікат відповідності не відповідає вимогам ДСТУ БВ.2.7.-32-95, пп.5.4.5., які були безпосередньо предметом закупівлі, Замовник, всупереч положенням Закону України «Про публічні закупівлі», а саме шляхом грубого порушення положень ст. 3, 5, 16 та 22 Закону своїм рішенням визнав переможцем публічних торгів ТОВ «Занд Трейд». Враховуючи викладені обставини, та керуючись положеннями ч. 2 ст. 16 Цивільного кодексу України, а також ст. 3, 5, 16, 18, 22, 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Просимо: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника відмінити рішення про визнання переможцем торгів ТОВ «Занд Трейд» (№85 від 18.07.2019 року). Додатки: 1. Платіжне доручення про сплату коштів за подання скарги до органу оскарження в сумі 5 000,00 грн. з підтвердження м зарахування їх до Державного бюджету України.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 31 липня 2019 20:19
рішення від 31.07.2019 № 10358 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 31 липня 2019 20:18
Рішення від 14.08.2019 №11205.pdf
Дата публікації: 19 серпня 2019 21:45

Документи подані скаржником

28 липня 2019 22:36
ПД АБУ.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 липня 2019 15:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЗАНД-ТРЕЙД 1 295 000,00
UAH з ПДВ
1 295 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «Альянс Будівельників України» 1 358 000,00
UAH з ПДВ
1 358 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 липня 2019 18:05
ДОКУМЕНТИ ПЕРЕМОЖЦЯ
10 липня 2019 16:43
Цінова пропозиція.pdf
10 липня 2019 16:43
тех.вимоги.pdf
10 липня 2019 16:43
Статут занд-трейд 2019..pdf
10 липня 2019 16:43
довідка працівники.pdf
10 липня 2019 16:43
Витяг ПДВ ЗАНД ТРЕЙД..pdf

Публічні документи

10 липня 2019 16:37
Електронний підпис
10 липня 2019 16:35
3. лист-відгук_page-0001.jpg
10 липня 2019 16:35
4) Статут_копія.pdf
10 липня 2019 16:35
Технічні вимоги.pdf
10 липня 2019 16:35
Тендерна пропозиція.pdf
10 липня 2019 16:35
Довідка про санкції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЗАНД-ТРЕЙД

ТОВ «Альянс Будівельників України»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЗАНД-ТРЕЙД
#40623946
Переможець 1 295 000,00
UAH з ПДВ
18 липня 2019 10:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 липня 2019 10:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЗАНД-ТРЕЙД
#40623946
1 295 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 18:34
Електронний підпис укладений
22 серпня 2019 09:42
Договір 208-19ВТ від 22.08.2019р.pdf укладений
22 серпня 2019 09:40

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 761 645,00
UAH (в тому числі ПДВ 126 940,83 UAH)