Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 45233000-9 "Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг" (Капітальний ремонт внутрішньодворової дороги по вул. Юрія Коваленка, 7 в м. Кропивницькому)
Очікувана вартість
2 447 338,60 UAH
UA-2019-06-24-000778-b e53a4dc5ef19493581cec4e1e7ec0c9f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Полякова Ірина Василівна

380522248593 irenpolyakova01@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління житлово-комунального господарства Міської ради міста Кропивницького
Код ЄДРПОУ: 03365245
Місцезнаходження: 25022, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вул. В.Перспективна, 41
Контактна особа: Полякова Ірина Василівна
380522248593
irenpolyakova01@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2019 14:23
Звернення за роз’ясненнями: до 01 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 12 липня 2019 14:15
Очікувана вартість: 2 447 338,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 236,69 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт внутрішньодворової дороги по вул. Юрія Коваленка, 7 в м. Кропивницькому
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. Замовник проводить оплату вартості виконаних Послуг на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника у 2019 році. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Замовника бюджетного фінансування видатків, призначених на оплату Послуг, Замовник проводить оплату наданих Послуг протягом 10 (десяти) банківських днів з дня надходження відповідного бюджетного фінансування на рахунок Замовника у 2019 році. Пiсляоплата 10 Банківські 70
Iнша подія Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Замовник на підставі рахунку Виконавця зобов'язується перерахувати Виконавцю попередню оплату у розмірі до 30% від загальної вартості Послуг, визначеної Договором на придбання і постачання необхідних для виконання робіт, матеріалів, конструкцій, виробів протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання рахунку Виконавця за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника у 2019 році на небюджетний рахунок Виконавця відкритого в органах Казначейства. Аванс 10 Банківські 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 червня 2019 14:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2019 14:25
Тендерна документація.pdf
24 червня 2019 14:25
Додаток 9 до ТД.pdf
24 червня 2019 14:25
Додаток 8 до ТД.pdf
24 червня 2019 14:25
Додаток 7 до ТД.pdf
24 червня 2019 14:25
Додаток 6 до ТД.pdf
24 червня 2019 14:25
Додаток 5 до ТД.pdf
24 червня 2019 14:24
Додаток 4 до ТД.pdf
24 червня 2019 14:24
Додаток 3 до ТД.pdf
24 червня 2019 14:24
Додаток 2 до ТД.pdf
24 червня 2019 14:24
Додаток 1 до ТД.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 липня 2019 14:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ДІСК СЕРВІС 2 365 812,00
UAH з ПДВ
2 365 812,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АГ КАПІТАЛ ГРУП" 2 428 656,00
UAH з ПДВ
2 428 656,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП МАМ-СЕРВІС 2 444 964,00
UAH з ПДВ
2 444 964,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АРАКА" 2 446 915,00
UAH з ПДВ
2 446 915,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 липня 2019 12:04
Електронний підпис
11 липня 2019 16:38
Електронний підпис
11 липня 2019 16:36
Тендерна пропозиція.PDF
11 липня 2019 16:36
ТД Коваленка 7.PDF
11 липня 2019 16:36
Реєстр документів.PDF
11 липня 2019 16:36
Виписка.PDF
11 липня 2019 16:36
Аналогічні роботи.PDF

Публічні документи

11 липня 2019 13:14
Електронний підпис
11 липня 2019 13:13
19.imd
11 липня 2019 13:13
Додаток 3 до ТД.pdf
11 липня 2019 13:13
Реєстр.pdf
11 липня 2019 13:13
Інші документи.pdf
11 липня 2019 13:13
Додаток 9 до ТД.pdf
11 липня 2019 13:13
Додаток 8 до ТД.pdf
11 липня 2019 13:13
Додаток 7 до ТД(ст.17).pdf
11 липня 2019 13:13
Додаток 4 до ТД (МТБ).pdf

Публічні документи

11 липня 2019 17:16
Електронний підпис
11 липня 2019 17:14
Електронний підпис
11 липня 2019 17:13
Реєстр.pdf
11 липня 2019 17:13
Кошторис.pdf
11 липня 2019 17:13
Електронний підпис
11 липня 2019 17:13
19. Копія статуту.pdf
11 липня 2019 17:13
15. Ліцензія.pdf
11 липня 2019 17:13
10. Протокол.pdf
11 липня 2019 17:13
4. штатний розпис.pdf
11 липня 2019 17:13
3.8 ВН на укладчик.jpg
11 липня 2019 17:13
3.4 коток ВН.pdf
11 липня 2019 17:13
3.4 ВН коток 2.pdf
11 липня 2019 17:13
3.4 ВН гудронатор.pdf
11 липня 2019 17:13
2.2. відгук жкг.jpg
11 липня 2019 17:13
2.1. відгук жкх.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ДІСК СЕРВІС

Товариство з обмеженою відповідальністю "АГ КАПІТАЛ ГРУП"

ПП МАМ-СЕРВІС

ТОВ "АРАКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ДІСК СЕРВІС
#41155482
Переможець 2 365 812,00
UAH з ПДВ
18 липня 2019 14:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 липня 2019 14:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ДІСК СЕРВІС
#41155482
2 365 812,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 10:29
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 10:29
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2020 13:30
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
31 березня 2020 13:29
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 09:19
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 09:18
Електронний підпис укладений
01 серпня 2019 16:36
Договір 547.pdf укладений
01 серпня 2019 16:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору у зв’язку із неможливістю освоєння бюджетного фінансування та настанням несприятливих погодних умов для виконання будівельних робіт
Номер договору про закупівлю: 547
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна договору в межах бюджетного призначення на 2020 рік складає 49 096 грн. 85 коп. (Сорок дев’ять тисяч дев’яносто шість грн. 85 коп.) з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 547
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника що передбачено розділом VІІ ч. 4 п. 1 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер договору про закупівлю: 547
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 316 715,15
UAH (в тому числі ПДВ 386 119,19 UAH)