Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 45230000-8 "Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь" (Поточний ремонт дороги по вул. Тобілевича у м. Кропивницький)
Очікувана вартість
342 480,00 UAH
UA-2019-06-24-000685-b a128606c51fb4301b8011fe358090f6f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Полякова Ірина Василівна

380522248593 irenpolyakova01@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління житлово-комунального господарства Міської ради міста Кропивницького
Код ЄДРПОУ: 03365245
Місцезнаходження: 25022, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вул. В.Перспективна, 41
Контактна особа: Полякова Ірина Василівна
380522248593
irenpolyakova01@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2019 13:45
Звернення за роз’ясненнями: до 01 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 12 липня 2019 12:26
Очікувана вартість: 342 480,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 712,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт дороги по вул. Тобілевича у м. Кропивницький
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. Замовник проводить оплату вартості виконаних Послуг на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника у 2019 році. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Замовника бюджетного фінансування видатків, призначених на оплату Послуг, Замовник проводить оплату наданих Послуг протягом 10 (десяти) банківських днів з дня надходження відповідного бюджетного фінансування на рахунок Замовника у 2019 році. Пiсляоплата 10 Банківські 70
Iнша подія Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Замовник на підставі рахунку Виконавця зобов'язується перерахувати Виконавцю попередню оплату у розмірі до 30% від загальної вартості Послуг, визначеної Договором на придбання і постачання необхідних для виконання робіт, матеріалів, конструкцій, виробів протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання рахунку Виконавця за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника у 2019 році на небюджетний рахунок Виконавця відкритого в органах Казначейства. Аванс 10 Банківські 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 червня 2019 13:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2019 13:47
Тендерна документація.pdf
24 червня 2019 13:47
Додаток 9 до ТД.pdf
24 червня 2019 13:47
Додаток 8 до ТД.pdf
24 червня 2019 13:46
Додаток 7 до ТД.pdf
24 червня 2019 13:46
Додаток 6 до ТД.pdf
24 червня 2019 13:46
Додаток 5 до ТД.pdf
24 червня 2019 13:46
Додаток 4 до ТД.pdf
24 червня 2019 13:46
Додаток 3 до ТД.pdf
24 червня 2019 13:46
Додаток 2 до ТД.pdf
24 червня 2019 13:46
Додаток 1 до ТД.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 липня 2019 12:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП МАМ-СЕРВІС 333 780,00
UAH з ПДВ
333 780,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АРАКА" 335 040,00
UAH з ПДВ
335 040,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 липня 2019 17:45
Електронний підпис
11 липня 2019 17:36
Тобилевича.pdf
11 липня 2019 17:36
Реєстр.pdf
11 липня 2019 17:36
кошторис.pdf
11 липня 2019 17:36
19. Копія статуту.pdf
11 липня 2019 17:36
15. Ліцензія.pdf
11 липня 2019 17:36
10. Протокол.pdf
11 липня 2019 17:36
4. штатний розпис.pdf
11 липня 2019 17:36
3.8 ВН на укладчик.jpg
11 липня 2019 17:36
3.4 коток ВН.pdf
11 липня 2019 17:36
3.4 ВН коток 2.pdf
11 липня 2019 17:36
3.4 ВН гудронатор.pdf
11 липня 2019 17:36
2.2. відгук жкг.jpg
11 липня 2019 17:36
2.1. відгук жкх.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП МАМ-СЕРВІС

ТОВ "АРАКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП МАМ-СЕРВІС
#23691254
Переможець 333 780,00
UAH з ПДВ
17 липня 2019 13:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2019 13:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП МАМ-СЕРВІС
#23691254
333 780,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 15:28
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 15:27
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 15:23
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 15:22
Електронний підпис укладений
01 серпня 2019 09:47
Договір 545.pdf укладений
01 серпня 2019 09:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 545
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 333 669,60
UAH (в тому числі ПДВ 55 611,60 UAH)