Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі Куяльницького центру культури і дозвілля за адресою : вул. Армійська, 1 м. Подільськ Одеської області із встановленням дахової сонячної електростанції потужністю 150 кВт (місцевий, державний бюджет та інші джерела фінансування не заборонених законодавством)
Очікувана вартість
40 064 000,00 UAH
UA-2019-06-24-000672-b b1b36e4eec6a46f0a4f00ef43cbf4ba6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сухоцька Олена Олександрівна

+380486240215 gkhotg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та розвитку інфраструктури Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області
Код ЄДРПОУ: 41882571
Місцезнаходження: 66350, Україна , Одеська обл., Подільський район, село Куяльник, вулиця Куяльницька, 26-А
Контактна особа: Сухоцька Олена Олександрівна
+380486240215
gkhotg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2019 13:39
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2019 00:00
Початок аукціону: 10 липня 2019 11:56
Очікувана вартість: 40 064 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 208 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 200000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт будівлі Куяльницького центру культури і дозвілля за адресою : вул. Армійська, 1 м. Подільськ Одеської області із встановленням дахової сонячної електростанції потужністю 150 кВт (місцевий, державний бюджет та інші джерела фінансування не заборонених законодавством)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66300, Україна, Одеська область, м. Подільськ, вул. Армійська 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник при наявності бюджетних коштів перераховує Підряднику аванс на придбання матеріалів, конструкцій, виробів у розмірі не більше 30% від вартості. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Остаточний розрахунок за Договором здійснюється Замовником в безготівковому порядку, на підставі остаточного підписаного Акту приймання виконаних робіт (форма № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форма № КБ-3),з урахуванням здійсненої попередньої оплати Пiсляоплата 14 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 липня 2019 15:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2019 15:36
Тендерна_документація ГДО виправлено.docx
24 червня 2019 13:40
додаток_5.docx
24 червня 2019 13:40
додаток_4.docx
24 червня 2019 13:40
додаток_3.docx
24 червня 2019 13:40
додаток_2.docx
24 червня 2019 13:40
додаток_1.docx
24 червня 2019 13:40
Тендерна_документація ГДО.docx
02 липня 2019 15:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2019 13:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2019 15:36
Тендерна_документація ГДО виправлено.docx
24 червня 2019 13:40
додаток_5.docx
24 червня 2019 13:40
додаток_4.docx
24 червня 2019 13:40
додаток_3.docx
24 червня 2019 13:40
додаток_2.docx
24 червня 2019 13:40
додаток_1.docx
24 червня 2019 13:40
Тендерна_документація ГДО.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2019 12:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НОВА ПЕРСПЕКТИВА ЛЮКС" 39 448 826,40
UAH з ПДВ
39 448 826,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕ-ЛАЙФ" 40 035 825,96
UAH з ПДВ
39 827 825,96
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СІТІМЕНД" 40 050 779,83
UAH з ПДВ
39 840 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 липня 2019 15:07
Електронний підпис
09 липня 2019 14:11
57. Договірна ціна.pdf
09 липня 2019 14:11
38. Ліцензія.pdf
09 липня 2019 14:11
39. Дозвіл.pdf
09 липня 2019 14:11
44. Виписка з ЄР.pdf
09 липня 2019 14:11
61. Гарантійний лист.pdf
09 липня 2019 14:11
42. Гарантійний лист.pdf
09 липня 2019 14:11
41. Штатний розпис.pdf
09 липня 2019 14:11
62. Лист згода.pdf
09 липня 2019 14:11
36. Відгук.pdf
09 липня 2019 14:11
Додаток.pdf
09 липня 2019 14:11
23. Штатний разклад.pdf
09 липня 2019 14:11
6. Витяг з ЄДР.pdf
09 липня 2019 14:11
10. Довідка з ДФС.pdf
09 липня 2019 14:11
17. Виписка з ЄДР.pdf
09 липня 2019 14:11
15. Витяг ПДВ.pdf
09 липня 2019 14:11
11. Форма лист згода.pdf
09 липня 2019 14:11
12. Форма лист згода 2.pdf
09 липня 2019 14:11
13. Захист довкілля.pdf
09 липня 2019 14:11
18. Рішення.pdf
09 липня 2019 14:11
8. Наказ №4.pdf
09 липня 2019 14:11
1. Вчин. корупц.pdf
09 липня 2019 14:11
Опис.pdf

Публічні документи

17 липня 2019 11:51
Електронний підпис
17 липня 2019 11:31
Електронний підпис
16 липня 2019 19:11
Електронний підпис
16 липня 2019 19:11
Тендерна пропозиція.pdf
16 липня 2019 17:56
Електронний підпис
16 липня 2019 17:52
Договірна ціна.pdf
16 липня 2019 13:29
Електронний підпис
09 липня 2019 18:22
Електронний підпис
09 липня 2019 18:21
Електронний підпис
09 липня 2019 18:20
70. Наказ Щербань.7z
09 липня 2019 18:20
69. Лист для клієнтів.7z
09 липня 2019 18:20
67. Гарантія 12937-19.7z
09 липня 2019 18:19
66. Витяг НР Щербань.7z

Публічні документи

09 липня 2019 16:36
Електронний підпис
09 липня 2019 16:30
Штатний розпис.pdf
09 липня 2019 16:30
Тендерна пропозиція.pdf
09 липня 2019 16:30
Статут.pdf
09 липня 2019 16:30
РЕЕСТР ДОКУМЕНТІВ.pdf
09 липня 2019 16:30
Договірна ціна.pdf
09 липня 2019 16:30
Витяг.pdf
09 липня 2019 16:30
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
09 липня 2019 16:30
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НОВА ПЕРСПЕКТИВА ЛЮКС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕ-ЛАЙФ"

ТОВ "СІТІМЕНД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НОВА ПЕРСПЕКТИВА ЛЮКС"
#42040611
Відхилено 39 448 826,40
UAH з ПДВ
15 липня 2019 13:22
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕ-ЛАЙФ"
#40533418
Переможець 39 827 825,96
UAH з ПДВ
19 липня 2019 15:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 липня 2019 15:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕ-ЛАЙФ"
#40533418
39 827 825,96
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2023 17:55
доп угода 8 до договору 202_0001.pdf зміни до договору
22 грудня 2023 17:50
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 13:02
додаткова угода _7 до Договору 202_0001.pdf зміни до договору
03 січня 2023 13:01
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 12:59
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 17:33
додаткова 6.pdf зміни до договору
10 січня 2022 17:27
Електронний підпис укладений
20 липня 2021 15:13
додаткова угода 5.pdf зміни до договору
20 липня 2021 15:11
Електронний підпис укладений
14 червня 2021 09:24
додаткова 4.pdf зміни до договору
14 червня 2021 09:22
Електронний підпис укладений
09 вересня 2020 14:26
dodatkova 3.pdf зміни до договору
09 вересня 2020 14:24
Електронний підпис укладений
07 квітня 2020 12:05
додаткова гдо 2.pdf зміни до договору
07 квітня 2020 12:04
Електронний підпис укладений
12 грудня 2019 14:00
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
12 грудня 2019 13:57
Електронний підпис укладений
12 серпня 2019 19:11
вед ресур.pdf зміни до договору
12 серпня 2019 19:09
Протокол 227 (1).docx зміни до договору
12 серпня 2019 19:09
сср.pdf зміни до договору
12 серпня 2019 19:09
локалка3.pdf зміни до договору
12 серпня 2019 19:09
локалка 1-2.pdf зміни до договору
12 серпня 2019 19:09
ЗВ.pdf зміни до договору
12 серпня 2019 19:09
ДЦ.pdf зміни до договору
12 серпня 2019 19:09
Електронний підпис укладений
07 серпня 2019 15:09
договір укладений
07 серпня 2019 15:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з технічною неможливістю внести повний об'єм документів ( Кошторисів) до договору № 202 від 07.08.2019 року. Прийнято рішення.
Номер договору про закупівлю: 202
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 202
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни реквізітів Замовника
Номер договору про закупівлю: 202
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з відсутністю фінансування в повному обсязі на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 202
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна джерел фінансування та обсягів фінансування по рокам
Номер договору про закупівлю: 202
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна джерел фінансування та обсягів фінансування по рокам
Номер договору про закупівлю: 202
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку з виникненням об'єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов'язань за договором
Номер договору про закупівлю: 202
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): враховуючи лист Торгово-промислової палати України №2024/02.0-7.1 від 28.02.2022 року щодо засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), у зв’язку із військовою агресією російської федерації проти України, згідно пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись нормами чинного законодавства України, враховуючи необхідність повного та належного виконання зобов’язань за Договором
Номер договору про закупівлю: 202
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): враховуючи лист Торгово-промислової палати України №2024/02.0-7.1 від 28.02.2022 року щодо засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), у зв’язку із військовою агресією російської федерації проти України, згідно пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись нормами чинного законодавства України, враховуючи необхідність повного та належного виконання зобов’язань за Договором
Номер договору про закупівлю: 202
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): І. Пункт 2.1. Розділу 2. СТРОКИ ВИКОНАННЯ РОБІТ виклавши у новій редакції: 2.1. Строки початку та закінчення робіт: Строк виконання робіт: 07.08.2019 - 31.12.2024 року Генпідрядник розпочинає виконання робіт після укладання договору ІІ. пункт 3.1 розділу 3. ДОГОВІРНА ЦІНА виклавши у новій редакції: 3.1. Ціна цього Договору (договірна ціна) робіт визначається на основі кошторису та інших документів, пов'язаних із складанням і необхідних для визначення кошторисної вартості робіт та договірної ціни, що є невід’ємною частиною Договору (Додаток № 2), є динамічною та становить 39 827 825 грн. 96 коп. (тридцять дев’ять мільйонів вісімсот двадцять сім тисяч вісімсот двадцять п’ять гривень 96 копiйок) з ПДВ, в тому числі ПДВ 6 637 970 грн 99 коп. (шість мільйонів шістсот тридцять сім тисяч дев’ятсот сімдесят гривень дев’яносто дев’ять копійок), із них: - на 2019 рік – 6 353 632,28 грн. (Шість мільйонів триста п’ятдесят три тисячі шістсот тридцять дві гривні двадцять вісім копійок), в тому числі ПДВ 1 058 938, 71 грн. (Один мільйон п’ятдесят вісім тисяч дев’ятсот тридцять вісім гривень сімдесят одна копійка); - на 2020 рік – 11 774 293,79 гривень (Одинадцять мільйонів сімсот сімдесят чотири тисячі двісті дев’яносто три гривні сімдесят дев’ять копійок) в т.ч. ПДВ 1 962 382,30 грн (Один мільйон дев’ятсот шістдесят дві тисячі триста вісімдесят дві гривні тридцять копійок); - на 2021 рік – 11 029 024,18 грн (Одинадцять мільйонів двадцять дев’ять тисяч двадцять чотири гривні вісімнадцять копійок) в т.ч. ПДВ 1 838 170,70 (Один мільйон вісімсот тридцять вісім тисяч сто сімдесят гривень сімдесят копійок); - на 2022 рік – 0 грн. 00 коп. (0 гривень 00 копійок); - на 2023 рік – 847 697,17 грн (Вісімсот сорок сім тисяч шістсот дев’яносто сім гривень сімнадцять копійок) в т.ч. ПДВ 141 282,86 грн (Сто сорок одна тисяча двісті вісімдесят дві гривні вісімдесят шість копійок); - на 2024 рік – 9 823 178,54 грн (Дев’ять мільйонів вісімсот двадцять три тисячі сто сімдесят вісім гривень п’ятдесят чотири копійки) в т.ч. ПДВ 1 637 196,42 (Один мільйон шістсот тридцять сім тисяч сто дев’яносто шість гривень сорок дві копійки) Обсяги робіт можуть бути зменшені залежно від фактичного фінансування. ІІІ. Пункт 19.1 Розділу 19. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ виклавши у новій редакції: 19.1. Цей Договір вважається укладеним з моменту його підписання Сторонами і скріплення підписів печатками і діє до 31.12.2024 року, а у частині розрахунків до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором.
Номер договору про закупівлю: 202
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML