Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональні пристрої А-4
Очікувана вартість
352 800,00 UAH
UA-2019-06-24-000654-c 2f8856d1c3424e2e8ddd3e7b68ae6361
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Леписієнко Ірина Олегівна

+380482492591 zakupki@aod.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Одеський апеляційний суд
Код ЄДРПОУ: 42268321
Місцезнаходження: 65078, Україна , Одеська обл., місто Одеса, вулиця Івана та Юрія Лип, 24-а
Контактна особа: Леписієнко Ірина Олегівна
+380482492591
zakupki@aod.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2019 16:08
Звернення за роз’ясненнями: до 05 липня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 липня 2019 15:00
Початок аукціону: 16 липня 2019 11:20
Очікувана вартість: 352 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 764,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
49 шт
Багатофункціональні пристрої А-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65078, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Івана та Юрія Лип,24-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 червня 2019 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2019 16:09
додаток_6_БФП.docx
24 червня 2019 16:09
Додаток_5_БФП.docx
24 червня 2019 16:09
Договiр_БФП.docx
24 червня 2019 16:09
Додаток_3_Kyocer.doc
24 червня 2019 16:09
Додаток2_БФП.docx
24 червня 2019 16:09
Додаток_1_БФП.docx
24 червня 2019 16:09
Оголошення.jpg
24 червня 2019 16:09
Тендерна документація.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 червня 2019 09:01
Дата відповіді: 26 червня 2019 10:00
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, Ваше запитання до процедури відкритих торгів було уважно розглянуто членами тендерного комітету Замовника. З приводу чого повідомляємо Вам, що Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до п. 3 ч.2 ст. 22 Закону, у разі якщо посилання на марку чи модель конкретного товару є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
В даному випадку Замовник вказав марку Багатофункціонального пристрою А4, на основі якого було складені вимоги до технічних характеристик. Учасник має право запропонувати будь-яку іншу марку чи модель Багатофункціонального пристрою А4 відповідно до технічних характеристик зазначених у вимозі.
Щодо наступного питання , статтею 5 Закону визначено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Тендерною документацією передбачено, що оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна» з урахуванням ПДВ. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ). Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат передбачених для товару даного виду. Пропозиція надана Учасником -ФОП буде розглядатись як остаточна та додаткового нарахування ПДВ Замовником не буде здійснюватись.
Водночас, Замовник звертає вашу увагу на те, що видатки на придбання Багатофункціонального пристрою А-4 здійснюється за КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» та відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 12.12.10р. №1202 та розділу II пункту 1.2 наказу Міністерства фінансів України від 23.01.2015р. № 11 «Методичні Рекомендації з бухгалтерського обліку основних засобів суб'єктів державного сектору» як малоцінні необоротні матеріальні активи, тобто, вартість за одиницю товару не перевищує 6000 гривень включно без податку на додану вартість та 7200 з урахуванням податку на додану вартість.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 липня 2019 11:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІТ+" 350 154,00
UAH з ПДВ
350 154,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Бест Прінт" 352 212,00
UAH з ПДВ
352 212,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 липня 2019 12:31
Електронний підпис
26 липня 2019 12:28
Електронний підпис
26 липня 2019 12:28
Електронний підпис
26 липня 2019 12:02
scan20190726113638.pdf
26 липня 2019 12:02
scan20190726113525.pdf
26 липня 2019 12:02
scan20190726113546.pdf
26 липня 2019 12:02
scan20190726113612.pdf
15 липня 2019 13:05
Електронний підпис
15 липня 2019 12:18
Документ Microsoft Word.docx
15 липня 2019 12:18
pb_2447105811.jks
15 липня 2019 11:52
Документ Microsoft Word.docx
15 липня 2019 11:52
pb_2447105811.jks
15 липня 2019 11:43
Проект договору.pdf
15 липня 2019 11:43
Статут.pdf
15 липня 2019 11:43
договір 1.pdf
15 липня 2019 11:43
договір 2.pdf
15 липня 2019 11:43
Витяг.pdf
15 липня 2019 11:43
Сертификат.pdf
15 липня 2019 11:43
Паспорт.pdf
15 липня 2019 11:43
Декларация.pdf
15 липня 2019 11:43
Технічні вимоги.pdf
15 липня 2019 11:43
Виписка.pdf
15 липня 2019 11:43
Витяг з ПДВ.pdf
15 липня 2019 11:43
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
15 липня 2019 11:43
СТ 17.pdf
15 липня 2019 11:43
Санкції.pdf
15 липня 2019 11:43
Порівняльна таблиця.pdf
15 липня 2019 11:43
Справка банк.pdf
15 липня 2019 11:43
Сервіс.pdf
15 липня 2019 11:43
Привказ директор.pdf
15 липня 2019 11:43
Довідка корупція.pdf
15 липня 2019 11:43
Захист довкілля.pdf
15 липня 2019 11:43
Авт лист.pdf

Публічні документи

09 липня 2019 11:46
Електронний підпис
09 липня 2019 11:09
Технічні вимоги.pdf
09 липня 2019 11:09
Статут + довідка.pdf
09 липня 2019 11:09
Сертифікат партнера.pdf
09 липня 2019 11:09
Проект договору.pdf
09 липня 2019 11:09
Порівняльна таблиця.pdf
09 липня 2019 11:09
Лист гарантія.pdf
09 липня 2019 11:09
Додаток 6.pdf
09 липня 2019 11:09
Відкриття рахунку.pdf
09 липня 2019 11:09
Авторизаційний лист.pdf
09 липня 2019 11:09
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІТ+"

ПП "Бест Прінт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІТ+"
#38438918
Переможець 350 154,00
UAH з ПДВ
22 липня 2019 16:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 липня 2019 16:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІТ+"
#38438918
350 154,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 12:44
Електронний підпис укладений
05 серпня 2019 09:39
Договір укладений
05 серпня 2019 09:38

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 350 154,00
UAH (в тому числі ПДВ 58 359,00 UAH)