Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Багатофункціональні пристрої А-4
Очікувана вартість
352 800,00 UAH
UA-2019-06-24-000654-c ● 2f8856d1c3424e2e8ddd3e7b68ae6361
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Одеський апеляційний суд |
Код ЄДРПОУ: | 42268321 |
Місцезнаходження: | 65078, Україна , Одеська обл., місто Одеса, вулиця Івана та Юрія Лип, 24-а |
Контактна особа: |
Леписієнко Ірина Олегівна +380482492591 zakupki@aod.court.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 червня 2019 16:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 липня 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 липня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 16 липня 2019 11:20 |
Очікувана вартість: | 352 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 764,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
49 шт
Багатофункціональні пристрої А-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65078, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Івана та Юрія Лип,24-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 червня 2019 16:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 червня 2019 16:09 |
додаток_6_БФП.docx | |
24 червня 2019 16:09 |
Додаток_5_БФП.docx | |
24 червня 2019 16:09 |
Договiр_БФП.docx | |
24 червня 2019 16:09 |
Додаток_3_Kyocer.doc | |
24 червня 2019 16:09 |
Додаток2_БФП.docx | |
24 червня 2019 16:09 |
Додаток_1_БФП.docx | |
24 червня 2019 16:09 |
Оголошення.jpg | |
24 червня 2019 16:09 |
Тендерна документація.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 червня 2019 09:01
Дата відповіді: 26 червня 2019 10:00
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, Ваше запитання до процедури відкритих торгів було уважно розглянуто членами тендерного комітету Замовника. З приводу чого повідомляємо Вам, що Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до п. 3 ч.2 ст. 22 Закону, у разі якщо посилання на марку чи модель конкретного товару є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
В даному випадку Замовник вказав марку Багатофункціонального пристрою А4, на основі якого було складені вимоги до технічних характеристик. Учасник має право запропонувати будь-яку іншу марку чи модель Багатофункціонального пристрою А4 відповідно до технічних характеристик зазначених у вимозі.
Щодо наступного питання , статтею 5 Закону визначено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Тендерною документацією передбачено, що оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна» з урахуванням ПДВ. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ). Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат передбачених для товару даного виду. Пропозиція надана Учасником -ФОП буде розглядатись як остаточна та додаткового нарахування ПДВ Замовником не буде здійснюватись.
Водночас, Замовник звертає вашу увагу на те, що видатки на придбання Багатофункціонального пристрою А-4 здійснюється за КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» та відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 12.12.10р. №1202 та розділу II пункту 1.2 наказу Міністерства фінансів України від 23.01.2015р. № 11 «Методичні Рекомендації з бухгалтерського обліку основних засобів суб'єктів державного сектору» як малоцінні необоротні матеріальні активи, тобто, вартість за одиницю товару не перевищує 6000 гривень включно без податку на додану вартість та 7200 з урахуванням податку на додану вартість.
Відповідно до п. 3 ч.2 ст. 22 Закону, у разі якщо посилання на марку чи модель конкретного товару є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
В даному випадку Замовник вказав марку Багатофункціонального пристрою А4, на основі якого було складені вимоги до технічних характеристик. Учасник має право запропонувати будь-яку іншу марку чи модель Багатофункціонального пристрою А4 відповідно до технічних характеристик зазначених у вимозі.
Щодо наступного питання , статтею 5 Закону визначено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Тендерною документацією передбачено, що оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна» з урахуванням ПДВ. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ). Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат передбачених для товару даного виду. Пропозиція надана Учасником -ФОП буде розглядатись як остаточна та додаткового нарахування ПДВ Замовником не буде здійснюватись.
Водночас, Замовник звертає вашу увагу на те, що видатки на придбання Багатофункціонального пристрою А-4 здійснюється за КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» та відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 12.12.10р. №1202 та розділу II пункту 1.2 наказу Міністерства фінансів України від 23.01.2015р. № 11 «Методичні Рекомендації з бухгалтерського обліку основних засобів суб'єктів державного сектору» як малоцінні необоротні матеріальні активи, тобто, вартість за одиницю товару не перевищує 6000 гривень включно без податку на додану вартість та 7200 з урахуванням податку на додану вартість.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІТ+" #38438918 |
Переможець |
350 154,00
UAH з ПДВ
|
22 липня 2019 16:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 12:44
|
Електронний підпис | укладений |
05 серпня 2019 09:39
|
Договір | укладений |
05 серпня 2019 09:38
|