Автомобіль
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2019-06-24-000160-b bd928b192d42487b861ba083b139faa7
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Відділ освіти Білоцерківської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02143643
Місцезнаходження замовника: 09117, Україна, Київська обл., Біла Церква, вул.Ярослава Мудрого,2
Контактна особа замовника: Веремієнко Людмила Іванівна
+380456353229
bcosvita@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2019 10:07
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2019 10:07
Початок аукціону: 11 липня 2019 11:31
Очікувана вартість: 350 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Автомобіль
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09117, Україна, Київська область, м.Біла Церква, вул.Ярослава Мудрого,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2019
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

24 червня 2019 10:02
Тендерна документація .doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-05-000034 ● bc458d76087b415c9f0ae6e041ac5fcb
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-07-04
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-07-05 16:36:33
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

04.07.2019 №131
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 04.07.2019 № 131

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13 UA-2019-06-24-000160-b 24.06.2019
дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний цифровий підпис

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 23 липня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 07 серпня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Відділ освіти Білоцерківської райдержадміністрації, 02143643, Україна, Біла Церква, вул.Ярослава Мудрого,2
  2. Інформація про предмет закупівлі: Автомобіль, 350000UAH, 34110000-1, ДК021, 1, шт
  3. Інформація про оприлюднення: bd928b192d42487b861ba083b139faa7, 2019-06-24
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  6. Дата початку моніторингу: 05 липня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу:18.07.2019. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 24.06.2019 № 51 (далі – ТД), тендерну пропозицію ТОВ «ЄВРОПА ПЛЮС» (далі – Переможець), протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір. Установлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579, а саме: не накладено електронного цифрового підпису на оголошення про проведення відкритих торгів ID: UA-2019-06-24-000160-b. За результатами моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРОПА ПЛЮС» умовам ТД, оскільки документи подані у складі тендерної документації не містять гарантійні листи про те, що гарантія на автомобіль складає 3 роки або 100 тис. км; запропонований ним товар є новим та раніше не використовувався, всі витрати по можливому гарантійному ремонту постачальник зобов’язується взяти на себе, чим не дотримано вимогу додатку № 1до ТД. Згідно п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Однак, на порушення вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію Переможця як таку, що не відповідає вимогам ТД, та опублікував повідомлення про намір укласти договір загальною сумою 348 000,00 гривень., 18 липня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 та порушення вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону. За результатами аналізу дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства,-порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  2. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель ((Порушення вимог абзацу другого пункту 2 Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579).)

Електронний цифровий підпис

Ризики, що спрацювали

RISK1-3_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 липня 2019 11:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОПА ПЛЮС" 348 000,00
UAH з ПДВ
348 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Галич-Моторс 350 000,00
UAH з ПДВ
350 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2019 14:49
Довідка податкова.pdf
17 липня 2019 14:49
лист розяснення.pdf
17 липня 2019 14:49
ДОВІДКА МВС.pdf
05 липня 2019 12:39
Договір досвід.PDF
05 липня 2019 12:39
статут від 10.04.19.pdf
05 липня 2019 12:39
дилерська угода.pdf
05 липня 2019 12:39
наказ_на_директора_001.jpg
05 липня 2019 12:39
субдилерська угода.pdf
05 липня 2019 12:39
логан 1.jpg
05 липня 2019 12:39
свідоцтво ПДВ.jpeg
05 липня 2019 12:39
логан 2.jpeg
05 липня 2019 12:39
дастер 1.jpg
05 липня 2019 12:39
дастер 2.jpeg
05 липня 2019 12:39
проект договору.pdf
05 липня 2019 12:39
довідка.pdf
05 липня 2019 12:39
Протокол_39-1.pdf
05 липня 2019 12:39
стаття 17.pdf
05 липня 2019 12:39
опис.pdf
05 липня 2019 12:39
витяг станция.pdf
05 липня 2019 12:39
Витяг - 21.05.19.rtf

Публічні документи

01 липня 2019 16:42
Проект договору.pdf
01 липня 2019 16:42
Цінова пропозиція.pdf
01 липня 2019 16:28
ІД_Статут.pdf
01 липня 2019 16:28
ІД_Протокол.pdf
01 липня 2019 16:28
ІД_наказ.pdf
01 липня 2019 16:28
ІД_ІПН директора.pdf
01 липня 2019 16:28
ІД_витяг ПДВ.pdf
01 липня 2019 16:28
ІД_Виписка.pdf
01 липня 2019 16:28
ІД_ Протокол 5.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОПА ПЛЮС"
#32577984
Переможець 348 000,00
UAH з ПДВ
15 липня 2019 15:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 липня 2019 15:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОПА ПЛЮС"
#32577984
348 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Дата скасування
24 липня 2019 15:35
Причина скасування
Неможливість усунення порушень ч.1 ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі"
Документи
24 липня 2019 15:35 протокол

Актуальні тендери

До пошуку