Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
7 554,00 UAH
UA-2019-06-21-002595-a 51d7ccfe996c45a4a25fcb9a75be4b43
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Таміла Квачко

+380627728180 hozgoroo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Добропільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142833
Місцезнаходження: 85000, Україна , Донецька обл., місто Добропілля, ВУЛИЦЯ РАДЯНСЬКА, будинок 10
Контактна особа: Таміла Квачко
+380627728180
hozgoroo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 червня 2019 17:52
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 червня 2019 14:00
Очікувана вартість: 7 554,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37,77 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Комп’ютерне обладнання ДК 021:2015 - 30230000-0 (Техніка для друкування, сканування, ламінування у комплекті для початкової школи)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Техніка для друкування, сканування, ламінування у комплекті для початкової школи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 липня 2019  —  31 липня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 червня 2019 01:25
Дата відповіді: 24 червня 2019 10:44
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Тендерний комітет відділу освіти звертає увагу на дотримання вимог щодо характеристики запропонованого товару та пропозиції з аналогами або еквівалентами, такі тендерні пропозиції бути розглянуті Замовником. Замовник буде розглядати пропозиції кожного учасника згідно результату аукціону за остаточною ціною, Очікувана вартість закупівлі запланована з нарахуванням ПДВ. Дякуємо за розуміння та співпрацю .
Запитання
Дата подання: 24 червня 2019 11:49
Дата відповіді: 24 червня 2019 13:25
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день !
Всі уточнення і надання роз’яснень завершуються до періоду проведення аукціону. Тендерним комітетом відділу освіти в період кваліфікації буде розглянуто пропозиції всіх наступних учасників торгів згідно Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015. Подана тендерна пропозиція Учасника після закінчення строку їх подання не приймається до уваги Замовником, згідно п. 3 , ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі», а також Наказу ДП «Прозорро» Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.03.2019 року №10, від 20.03.2019 року №11. Учасники повинні дотримуватися норм та положень вказаного вище Закону.
Дякуємо за розуміння та співпрацю.


Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій