Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
7 554,00 UAH
UA-2019-06-21-002595-a ● 51d7ccfe996c45a4a25fcb9a75be4b43
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Добропільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02142833 |
Місцезнаходження: | 85000, Україна , Донецька обл., місто Добропілля, ВУЛИЦЯ РАДЯНСЬКА, будинок 10 |
Контактна особа: |
Таміла Квачко +380627728180 hozgoroo@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 червня 2019 17:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 червня 2019 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 червня 2019 14:00 |
Очікувана вартість: | 7 554,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 37,77 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Комп’ютерне обладнання ДК 021:2015 - 30230000-0 (Техніка для друкування, сканування, ламінування у комплекті для початкової школи)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Техніка для друкування, сканування, ламінування у комплекті для початкової школи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
19 липня 2019
—
31 липня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 червня 2019 17:52 |
Оголошення Комп'ютерне обладнання техніка для друкування,сканування,ламінування.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 червня 2019 01:25
Дата відповіді: 24 червня 2019 10:44
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Тендерний комітет відділу освіти звертає увагу на дотримання вимог щодо характеристики запропонованого товару та пропозиції з аналогами або еквівалентами, такі тендерні пропозиції бути розглянуті Замовником. Замовник буде розглядати пропозиції кожного учасника згідно результату аукціону за остаточною ціною, Очікувана вартість закупівлі запланована з нарахуванням ПДВ. Дякуємо за розуміння та співпрацю .
Запитання
Дата подання: 24 червня 2019 11:49
Дата відповіді: 24 червня 2019 13:25
Шановний Замовнику! Хочеться почути:
1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників
які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 що регулює допорогові Закупівлі.
2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день !
Всі уточнення і надання роз’яснень завершуються до періоду проведення аукціону. Тендерним комітетом відділу освіти в період кваліфікації буде розглянуто пропозиції всіх наступних учасників торгів згідно Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015. Подана тендерна пропозиція Учасника після закінчення строку їх подання не приймається до уваги Замовником, згідно п. 3 , ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі», а також Наказу ДП «Прозорро» Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.03.2019 року №10, від 20.03.2019 року №11. Учасники повинні дотримуватися норм та положень вказаного вище Закону.
Дякуємо за розуміння та співпрацю.
Всі уточнення і надання роз’яснень завершуються до періоду проведення аукціону. Тендерним комітетом відділу освіти в період кваліфікації буде розглянуто пропозиції всіх наступних учасників торгів згідно Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015. Подана тендерна пропозиція Учасника після закінчення строку їх подання не приймається до уваги Замовником, згідно п. 3 , ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі», а також Наказу ДП «Прозорро» Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.03.2019 року №10, від 20.03.2019 року №11. Учасники повинні дотримуватися норм та положень вказаного вище Закону.
Дякуємо за розуміння та співпрацю.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій