Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК021-2015(CPV) – 45450000-6– Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт прилеглої території (спортивний майданчик) загальноосвітньої школи №30 І-ІІІ ст. ЧМР»
Очікувана вартість
1 913 087,89 UAH
UA-2019-06-21-002283-a 49ed015a16364f3cac30d1f7b2daf9bb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Микола Базилевський

+380472666837 school30@uch.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Черкаська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №30 Черкаської міської ради Черкаської області
Код ЄДРПОУ: 25660016
Місцезнаходження: 18029, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Віталія Вергая, 14
Контактна особа: Микола Базилевський
+380472666837
school30@uch.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 червня 2019 16:08
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 15 липня 2019 14:04
Очікувана вартість: 1 913 087,89 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,26%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


джерело фінансування: кошти міського бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Код ДК021-2015(CPV) – 45450000-6– Інші завершальні будівельні роботи
«Капітальний ремонт прилеглої території (спортивний майданчик) загальноосвітньої школи №30 І-ІІІ ст. ЧМР»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18029, Україна, Черкаська область, м.Черкаси, вул.Віталія Вергая, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту підписання Сторонами Договору, згідно Постанови КМУ від 23.04.2014 №117, Замовник перераховує Підряднику аванс в розмірі 50% (п’ятдесяти відсотків) від ціни вказаної у п. 3.1. Договору, який Підрядник зобов’язується використати на придбання і постачання на Об’єкт необхідних для виконання робіт матеріалів,конструкцій та виробів протягом 3(трьох) місяців з моменту його отримання. Перерахування авансу Підряднику згідно з Постановою Кабінету міністрів України від 05.12.18р. №1074 здійснюється на небюджетний рахунок № ___________________________. По закінченню вищевказаного терміну, протягом 1 (одного) робочого дня, невикористана сума авансу має бути повернута Замовнику, але не пізніше 25 грудня 2019 року. Аванс 5 Банківські 50
Виконання робіт Остаточний розрахунок за виконані роботи, здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту і на підставі підписаних, Підрядником, Замовником актів виконаних робіт за формами № КБ-2в, №КБ-3. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 30 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 липня 2019 20:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 липня 2019 20:05
зміни ТД від 04.07.2019.doc
04 липня 2019 20:05
проект договору ЗОШ 30.docx
04 липня 2019 20:05
ТД зош 30-зміни.doc
21 червня 2019 16:08
ДОДАТОК 2.rtf
04 липня 2019 20:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 червня 2019 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 липня 2019 20:05
зміни ТД від 04.07.2019.doc
04 липня 2019 20:05
проект договору ЗОШ 30.docx
04 липня 2019 20:05
ТД зош 30-зміни.doc
21 червня 2019 16:08
ТД.doc
21 червня 2019 16:08
ДОДАТОК 2.rtf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2019 14:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДИТЯЧІ ТА СПОРТИВНІ МАЙДАНЧИКИ" 1 680 066,58
UAH з ПДВ
1 680 066,58
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Науково-проектний інститут" Укрспецзем" 1 908 147,14
UAH з ПДВ
1 908 147,14
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бойко Андрій Юрійович 1 913 000,00
UAH з ПДВ
1 913 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 липня 2019 14:11
умови договору.pdf
12 липня 2019 14:11
тендерна пропозиція.pdf
12 липня 2019 14:11
працівники.pdf

Публічні документи

12 липня 2019 17:36
ФОП Бойко.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДИТЯЧІ ТА СПОРТИВНІ МАЙДАНЧИКИ"

ТОВ "Науково-проектний інститут" Укрспецзем"

ФОП Бойко Андрій Юрійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДИТЯЧІ ТА СПОРТИВНІ МАЙДАНЧИКИ"
#37095763
Відхилено 1 680 066,58
UAH з ПДВ
17 липня 2019 16:21
ТОВ "Науково-проектний інститут" Укрспецзем"
#39090437
Переможець 1 908 147,14
UAH з ПДВ
17 липня 2019 16:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2019 16:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Науково-проектний інститут" Укрспецзем"
#39090437
1 908 147,14
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 липня 2019 16:27
Електронний підпис
17 липня 2019 16:24
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 12:35
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 16:49
додаткова угода 5.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 16:46
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2019 10:25
CCF29122019.pdf зміни до договору
29 грудня 2019 10:25
Електронний підпис укладений
01 серпня 2019 16:18
договір.pdf укладений
01 серпня 2019 16:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.1 ч.4 ст.36 Закону України Про публічні закупівлі, п.12.1 договору Сторони дійшли згоди про наступне: пункт 3.1 Договору викласти в наступній редакції: Ціна Договору становить 1905182,16 грн. без ПДВ Інші пункти залишити без змін. (обсяги наведені в додатковій угоді, яка додається)
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 905 182,16
UAH