Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт будівель та споруд. Дарницьке ТРЕД по вул. Павла Усенка, 6, у Дніпровському районі м. Києва» відповідно до ДСТУ Б Д 1.1-1:2013 («Будівельні роботи та поточний ремонт» код 45000000-7 за ДК 021:2015)
Очікувана вартість
5 961 696,00 UAH
UA-2019-06-21-002132-a b0685a3d9a3641a6837468262456fc63
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Тисмінецька

+380442546567 tender3@kpt.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Місцезнаходження: 04070, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2
Контактна особа: Тетяна Тисмінецька
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 червня 2019 15:44
Звернення за роз’ясненнями: до 15 липня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 липня 2019 12:00
Очікувана вартість: 5 961 696,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,01%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 29808 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт будівель та споруд. Дарницьке ТРЕД по вул. Павла Усенка, 6, у Дніпровському районі м. Києва» відповідно до ДСТУ Б Д 1.1-1:2013 («Будівельні роботи та поточний ремонт» код 45000000-7 за ДК 021:2015) (джерело фінансування – кошти місцевого бюджету та власні кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02105, Україна, Київ, м. Київ, вул. Павла Усенка, 6, Дарницьке ТРЕД
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія 1. Порядок розрахунків за рахунок коштів міського бюджету м. Києва здійснюється за таким порядком: - Замовник перераховує Підряднику попередню оплату (аванс) у розмірі до 30% від Договірної ціни на небюджетні рахунки Підрядника, відкриті на його ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів відповідного призначення на свій реєстраційний рахунок; - Замовник не перераховує Підряднику попередню оплату (аванс) у розмірі до 30% від Договірної ціни у разі відсутності в останнього небюджетних рахунків, відкритих в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку. 2. Порядок розрахунків за власні кошти підприємства здійснюється за таким порядком: - Замовник перераховує Підряднику попередню оплату (аванс) у розмірі до 30% від Договірної ціни протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання заявки від Підрядника. Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт 1. Порядок розрахунків за рахунок коштів міського бюджету м. Києва здійснюється за таким порядком: - Замовник здійснює оплату прийнятих Робіт за умови наявності відповідних коштів на своєму рахунку в ГУ ДКСУ в місті Києві на підставі підписаних уповноваженими представниками сторін Актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), за фактично виконані Роботи. У разі затримки бюджетного фінансування оплата за виконані роботи здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів відповідного призначення на свій реєстраційний рахунок. 2. Порядок розрахунків за власні кошти підприємства здійснюється за таким порядком: - Оплата за виконані Роботи здійснюється Замовником протягом 90 (дев’яносто) робочих днів на підставі підписаних уповноваженими представниками сторін Актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), за фактично виконані Роботи. Пiсляоплата 90 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 липня 2019 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2019 16:26
Перелік змін 1.docx
09 липня 2019 10:00
ЗТД Капремонт будівель та споруд Дарницьке ТРЕД Павла Усенка 6.docx
09 липня 2019 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2019 10:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 червня 2019 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2019 16:26
Перелік змін 1.docx
09 липня 2019 10:00
Перелік змін 1.docx
09 липня 2019 10:00
ЗТД Капремонт будівель та споруд Дарницьке ТРЕД Павла Усенка 6.docx
21 червня 2019 15:44
ТД Капремонт будівель та споруд Дарницьке ТРЕД Павла Усенка 6.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 24 червня 2019 15:20
Дата відповіді: 25 червня 2019 15:01
Добрий день! Роботи з капітального ремонту будуть виконуватись в будівлі(ях), що експлуатується? Чи при розрахунку вартості пропозиції застосовувати коефіцієнт - 1,2 - виконання робіт в будівлі(ях), що експлуатується?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання.
Так, роботи з капітального ремонту будуть виконуватись в будівлі(ях), що експлуатується. При розрахунку вартості пропозиції застосовувати коефіцієнт - 1,2.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 липня 2019 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Ремтехналадка 5 842 263,16
UAH з ПДВ
5 842 263,16
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 липня 2019 11:45
Технічна частина.rar
25 липня 2019 11:45
Дозвільні.rar
25 липня 2019 11:45
гарантія.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Ремтехналадка

Інформація про відміну

Дата відміни
25 липня 2019 12:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій