Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з обробки даних, а саме створення загальної бази даних у системі електронного документообігу органів місцевого самоврядування м. Дніпра, що здійснюється програмним забезпеченням «Електронне самоврядування», шляхом об’єднання існуючих профільних баз «Розпорядча діяльність», «Загальна канцелярія» та «Загальний облік звернень громадян»
Очікувана вартість
198 000,00 UAH
UA-2019-06-21-002107-a 6720f7800db94e9ead3b6fc5b59b512f
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайцева Ірина

+380677551640 infotehnologu@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інформаційних технологій Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40429588
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Зайцева Ірина
+380677551640
infotehnologu@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Закупівля творів мистецтва або закупівля, пов’язана із захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу
Обґрунтування
Згідно розпорядження міського голови від 27.12.2016 № 1149-р «Про документообіг у міській раді» Дніпровська міська рада з 2016 року отримує послуги щодо постачання програмного забезпечення «Електронне самоврядування» у вигляді невиключної ліцензії від автора та власника програмного продукту (Ліцензіара) ТОВ «МІАЦ». Відповідно до ст. 18 Закону України «Про авторське право і суміжні права» ТОВ «МІАЦ» надає вищезазначені послуги, які дають право Дніпровській міській раді на використання програмного забезпечення «Електронне самоврядування», що складається з модулів «Розпорядча діяльність», «Загальна канцелярія», «Загальний облік звернень громадян» та «Облік об’єктів торгівлі та сфери послуг», а також на його супровід та технічну підтримку в обумовлених невиключною ліцензією межах та на визначений нею строк. Бюджетною Програмою у сфері зв'язку, телекомунікації та електронних сервісів Дніпровської міської ради на 2016-2020 роки, затвердженою рішенням Дніпровської міської ради від 30.03.2016 № 28/5 (зі змінами), а саме п. 4.2. Доопрацювання єдиної системи електронного документообігу для виконавчих органів, комунальних підприємств і комунальних закладів, у 2019 році передбачено фінансування департаменту інформаційних технологій Дніпровської міської ради (далі – департамент) на зазначені цілі. На виконання вищезазначеної Програми, відповідно до листа керуючого справами виконавчого комітету міської ради – директора департаменту забезпечення діяльності виконавчих органів Дніпровської міської ради від 12.04.2019 № 2/2-33 (вх. № 8/2143) та погодження міського голови від 21.05.2019 (вх. № 8/2496) департаменту доручено укласти відповідні договори стосовно використання програмного забезпечення «Електронне самоврядування» з ТОВ «МІАЦ». Відповідно до договору від 18.06.2019 № 2/19 між департаментом інформаційних технологій Дніпровської міської ради з ТОВ «МІАЦ» здійснена закупівля послуг щодо постачання програмного забезпечення «Електронне самоврядування» власної розробки у вигляді невиключної ліцензії. Внаслідок роботи з програмним забезпеченням «Електронне самоврядування», створені та використовуються бази даних и на даний час існує необхідність їх об’єднання. Відповідно до вищевикладеного, існує потреба у здійсненні закупівлі послуг з обробки даних, а саме створення загальної бази даних у системі електронного документообігу органів місцевого самоврядування м. Дніпра, що здійснюється програмним забезпеченням «Електронне самоврядування», шляхом об’єднання існуючих профільних баз «Розпорядча діяльність», «Загальна канцелярія» та «Загальний облік звернень громадян». Згідно п. 1 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі закупівлі творів мистецтва або закупівлі, пов’язаної із захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу, застосовується переговорна процедура закупівлі. Отже, існують підстави для застосування переговорної процедури закупівлі послуг з обробки даних, а саме створення загальної бази даних у системі електронного документообігу органів місцевого самоврядування м. Дніпра, що здійснюється програмним забезпеченням «Електронне самоврядування», шляхом об’єднання існуючих профільних баз «Розпорядча діяльність», «Загальна канцелярія» та «Загальний облік звернень громадян» у автора та власника програмного продукту (Ліцензіара) ТОВ «МІАЦ».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 червня 2019 15:42
Оскарження наміру укласти договір: 02 липня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72310000-1: Послуги з обробки даних


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з обробки даних, а саме створення загальної бази даних у системі електронного документообігу органів місцевого самоврядування м. Дніпра, що здійснюється програмним забезпеченням «Електронне самоврядування», шляхом об’єднання існуючих профільних баз «Розпорядча діяльність», «Загальна канцелярія» та «Загальний облік звернень громадян» (Джерело фінансування закупівлі – міський бюджет)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

21 червня 2019 15:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІАЦ"
#24609680
Переможець 198 000,00
UAH
21 червня 2019 15:42

Документи

21 червня 2019 15:42
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 червня 2019 15:42

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІАЦ"
#24609680
198 000,00
UAH
Документи

Документи

21 червня 2019 15:42
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 10:57
Електронний підпис зміни до договору
07 листопада 2019 12:39
Додаткова угода 1 до договору 11-19.pdf зміни до договору
07 листопада 2019 12:39
Електронний підпис укладений
26 липня 2019 17:30
Договір 11-19 від 24.07.2019.pdf укладений
26 липня 2019 17:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додано технічну специфікацію послуг
Номер договору про закупівлю: 11/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 198 000,00
UAH