Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
112 000,00 UAH
UA-2019-06-21-001615-b 1d40507e089b47008238d104f46846fa
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Черненко Ірина Іванівна

380444253025 doks.kmda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент охорони культурної спадщини виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 42475311
Місцезнаходження: 04070, Україна , місто Київ обл., Київ, Спаська, 12
Контактна особа: Черненко Ірина Іванівна
380444253025
doks.kmda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 червня 2019 16:18
Звернення за роз’ясненнями: до 27 червня 2019 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2019 00:00
Початок аукціону: 02 липня 2019 15:56
Очікувана вартість: 112 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 560,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Персональна електронно-обчислювальна машина у складі системного блоку і монітору - 8 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штуки
Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, місто Київ, Київ, Спаська, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 липня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 червня 2019 16:20
Проект договору 1.docx
21 червня 2019 16:20
Цінова пропозиція 1.docx
21 червня 2019 16:19
Технічні вимоги 1.docx
21 червня 2019 16:19
оголошення 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 червня 2019 23:32
Дата відповіді: 27 червня 2019 09:41
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
1. Відповідно до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі", яка затверджена Наказом ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 року (далі – Інструкція) під час оголошення закупівлі на майданчику розміщується інформація зокрема про предмет закупівлі. На виконання даної вимоги Замовником було визначено предмет закупівлі та вказано який товар планується закупити. Відповідно розглядатися буде товар який вихначений в технічних вимога закупівлі.
2. Відповідно до Інструкції учасник – це фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель пропозицію для участі у закупівлі, оголошеній замовником. Відповідно учасником може бути фізична особа-підприємець не платник ПДВ.
3. Відповідно до Інструкції після проведення аукціону формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни. Відповідно Замовник розглядатиме першою пропозицію з найнижчою ціною не залежно від того чи вона з ПДВ чи без ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2019 16:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 110 320,00
UAH з ПДВ
110 320,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 111 984,00
UAH з ПДВ
111 984,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 липня 2019 16:57
Пропозиція.pdf
01 липня 2019 16:57
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 110 320,00
UAH з ПДВ
05 липня 2019 17:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 липня 2019 17:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
110 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір +специф.pdf укладений
26 липня 2019 16:40