Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

придбання персональних комп'ютерів
Очікувана вартість
1 470 000,00 UAH
UA-2019-06-21-001578-b 41b36f87716f4329bb7e7bc51e187252
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Швадченко Олена

380954512281 tu.dbr.fes@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державного бюро розслідувань, розташоване у місті Миколаєві
Код ЄДРПОУ: 42341034
Місцезнаходження: 54020, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, Погранична, будинок 9
Контактна особа: Швадченко Олена
380954512281
tu.dbr.fes@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 червня 2019 16:10
Звернення за роз’ясненнями: до 28 червня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 липня 2019 00:00
Початок аукціону: 08 липня 2019 14:45
Очікувана вартість: 1 470 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,68%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
65 штуки
персональні комп'ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Спаська, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 червня 2019 13:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 червня 2019 16:10
Тендерна документація ТУ ДБР у м.Миколаєві2006.docx
27 червня 2019 13:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2019 14:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 червня 2019 16:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 червня 2019 16:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 червня 2019 16:10
Тендерна документація ТУ ДБР у м.Миколаєві2006.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 червня 2019 23:33
Дата відповіді: 24 червня 2019 14:32
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Надаємо відповідь на ваше запитання.

1. Допускаємо, тому у п. 1.4 Вимоги, щодо технічної підтримки Додатку 4 Технічних вимогах вказано «У разі, якщо дані Технічні вимоги містять посилання на конкретну марку, фірму, патент, конструкцію або тип товару, то вважається, що Технічні вимоги містять вираз «або еквівалент»».
В нашій тендерної документації немає жодного посилання на конкретну модель ноутбука або сервера. Ми вказали лише технічні параметри не нижче яких нам потрібні ноутбуки та сервер. Ви маєте можливість запропонувати нам інші моделі з параметрами не нижче вказаних.

2. Так допускаємо, до участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці, у т.ч. і неплатники ПДВ (пункт 35 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі»).
До уваги береться остаточна (кінцева) ціна товару.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-21-001578-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "АСАП ДЕМО", Код ЄДРПОУ:41362870
Дата подання: 24 червня 2019 10:14
Усунення дискримінаційних вимог, щодо предмету закупівлі
Шановний Завнику! Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".

Специфікація Замовника дійсно містить вираз "або еквівалент", проте технічні вимоги до предмету закупівлі, визначені таким чином, що загальній сукупності технічних вимог повністю відповідає лише обладнання виробництва компанії Dell Inc., а саме Dell OptiPlex 3060 з монітором Dell. Оскільки обладнання, що є предметом закупівлі, (Персональні комп’ютери – 65 шт.) має в Україні сталий та достатній ринок пропозицій, технічні вимоги до предмету закупівлі тендерної документації, є необґрунтованими та такими, що штучно обмежують конкуренцію.
1) Тендерною документацією встановлені наступні вимоги до корпусу
системного блока: типу Micro Form Factor (габарити не більше 182х36х178мм).
Встановлені вимоги повністю відповідають опису Dell OptiPlex 3060.
Крім того такі вимоги є повністю необґрунтованими, оскільки, по-перше, визначення форм фактору корпусу та вимог щодо кріплення системного блоку на підставці монітору вже є достатнім для ознаки розміру блоку, по-друге, системний блок ніяким чином не кращий за такий же тільки на декілька міліметрів більший чи менший, проте така вимога зменшує конкуренцію при здійсненні закупівлі до однієї моделі обладнання, так як при сукупності усіх характеристик жодна модель окрім вищезазначеної не відповідатиме вимогам тендерної документації замовника. Порівняння габаритів, із збереженням масштабу, А-бренд виробників ПК додається.

2) Технічними вимогами тендерної документації встановлені наступні вимоги до набору системної логіки (чипсету) системного блоку: Н370 або краще.
Встановлені вимоги повністю відповідають опису Dell OptiPlex 3060, проте у найближчого аналога іншого виробника (який, доречи, вищий у рейтингу Gartner ніж Dell) встановлений чипсет B360. Порівняльна таблиця технічних характеристик чипсетів з ресурсу https://epictech.ru/intel-300-series-chipset/ додається.

Відповідно до ст. 3 Закону України Про публічні закупівлі основними принципами здійснення закупівель є, зокрема, максимальна економія та ефективність та недискримінація учасників.
Натомість надмірна необґрунтована деталізація вимог до предмету закупівлі призводить до обмеження конкуренції та надмірному використанню бюджетних коштів.
Вимагаємо переглянути технічні вимоги, щодо предмету закупівлі:
1) Змінити габарити до 204х36х192 мм, які будут відповідати усім А-бренд персональним комп'ютерам Micro Form Factor.
2) Змінити чипсет на B360 або кращий, що повністю відповідатиме усьому спектру персональних комп'ютерів на ринку та збільшить конкуренцію серед постачальників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 червня 2019 13:50
Шановний учасник, повідомляємо, що Закон України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики: вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячі зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Номер вимоги: UA-2019-06-21-001578-b.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОВУДІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:35350034
Дата подання: 26 червня 2019 15:09
Щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Шановний Замовнику!
Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Специфікація Замовника дійсно містить вираз "або еквівалент", проте технічні вимоги до предмету закупівлі, визначені таким чином, що загальній сукупності технічних вимог повністю відповідає лише обладнання одного виробника - компанії Dell Inc., а саме Dell OptiPlex 3060 з монітором Dell. Зокрема:
1) тендерною документацією встановлені наступні вимоги до корпусу системного блока: типу Micro Form Factor (габарити не більше 182х36х178мм), що однозначно вказує та корпус системного блоку Dell OptiPlex 3060. Корпус системного блоку будь якого іншого виробника рівня А-бренд не задовольняє вимогам по габаритам;
2) технічними вимогами тендерної документації встановлені наступні вимоги до набору системної логіки (чипсету) системного блоку: Н370 або краще. Проте вимогам, що встановлені у тендерній документації до системного блоку, повністю відповідає також набір системної логіки B360.
Виходячи з вищенаведеного, вимагаємо переглянути технічні вимоги щодо предмету закупівлі:
1) вилучити вимогу щодо розмірів корпусу системного блоку, залишивши тільки вимогу до форм-фактору (Micro Form Factor);
2) змінити чипсет на B360 або кращий, або вилучити вимогу до чипсету взагалі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 червня 2019 13:50
Шановний учасник, повідомляємо, що Закон України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики: вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячі зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.

Документи подані скаржником

24 червня 2019 10:14
Порівняння розмірів.pdf
24 червня 2019 10:14
порівняльна_таблиця.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2019 15:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД" 1 410 630,00
UAH з ПДВ
1 410 630,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО "ЛОГІКА" 1 466 400,00
UAH з ПДВ
1 466 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 липня 2019 16:09
Електронний підпис
10 липня 2019 16:01
4 Довідка ДФС.pdf
10 липня 2019 15:59
3 Довідка МВС.pdf
10 липня 2019 15:59
2 стаття 17.pdf
02 липня 2019 16:31
Електронний підпис
02 липня 2019 16:22
4 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

05 липня 2019 14:37
Електронний підпис
05 липня 2019 14:35
Наказ на директора.pdf
05 липня 2019 14:35
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
05 липня 2019 14:34
DELL ISO.pdf
05 липня 2019 14:33
Сертифікат 4.pdf
05 липня 2019 14:33
Сертифікат 3.pdf
05 липня 2019 14:33
Сертифікат 2.pdf
05 липня 2019 14:32
Сертифікат 1.pdf
05 липня 2019 14:32
Лист довкілля.pdf
05 липня 2019 14:29
Технічні вимоги.pdf
05 липня 2019 14:29
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО "ЛОГІКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД"
#38980356
Переможець 1 410 630,00
UAH з ПДВ
09 липня 2019 15:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2019 15:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД"
#38980356
1 410 630,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2019 12:32
додаткова 2.pdf зміни до договору
30 вересня 2019 12:28
Електронний підпис укладений
22 липня 2019 13:18
Електронний підпис зміни до договору
22 липня 2019 13:16
Допугода_komp.pdf зміни до договору
22 липня 2019 13:15
Електронний підпис укладений
22 липня 2019 13:09
Електронний підпис укладений
22 липня 2019 13:08
Dogovor_komp.pdf укладений
22 липня 2019 13:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми виділених бюджетних асигнувань
Номер договору про закупівлю: 56
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 085 100,00
UAH (в тому числі ПДВ 180 850,00 UAH)