Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Зеленодольської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 25543291 |
Вебсайт: | http://zelenodolsk.com.ua |
Місцезнаходження: | 53860, Україна , Дніпропетровська обл., м. Зеленодольськ, Апостолівський район, вул. Енергетична, 15 |
Контактна особа: |
Юлія Ковальова +380977742427 gorsovetvk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 червня 2019 13:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 червня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 липня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 09 липня 2019 11:25 |
Очікувана вартість: | 46 245 040,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 231 225,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 231225.2 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 червня 2019 08:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 червня 2019 08:22 |
ТД реконструкція.doc | |
21 червня 2019 13:48 |
Додаток 10 до ТД графік.docx | |
21 червня 2019 13:48 |
Додаток 9 до ТД 1.rtf | |
21 червня 2019 13:48 |
Додаток 9 до ТД.rtf |
24 червня 2019 08:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
24 червня 2019 08:22 |
ТД реконструкція.doc
|
|||||||||||||||
21 червня 2019 13:48 |
Додаток 10 до ТД графік.docx
|
|||||||||||||||
21 червня 2019 13:48 |
Додаток 9 до ТД 1.rtf
|
|||||||||||||||
21 червня 2019 13:48 |
Додаток 9 до ТД.rtf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-01-000032 ● 85ba3e580e024ed8bf834242e3232b8e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 серпня 2019 14:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
31.07.2019 № 147
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
19 UA-2019-06-21-001387-а 21.06.2019 Виконавчий комітет Зеленодольської міської ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-08-01 16:40:35
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт ДК 021:2015: 45230000-8: «Реконструкція системи зливової каналізації по проспекту Незалежності в м. Зеленодольськ Дніпропетровської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-21-001387-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-08-05 16:17:33
Відсутня довідка із зазначенням ПІБ відповідної особи, яка уповноважена щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі
Тендерною документацією UA-2019-06-21-001387-a зазначена вимога в « інструкції з підготовки тендерної пропозиції» : «довідка із зазначенням ПІБ відповідної особи, яка уповноважена щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі», або ««іншим документом».
ТОВ «БУД РЕГІОН» було надано документ «Загальні відомості про учасника» в якому зазначено: «ПІБ відповідної особи, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів відкритих торгів, що підтверджує правомочність на укладання договору про закупівлю». Підстав про відхилення учасника пропозиції не було
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-08-05 16:30:31
Кваліфікаційні критерії
Відповідно до ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник надав документи згідно вимогам ТД на закупівлю UA-2019-06-21-001387-a.
Додатком 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» на закупівлю UA-2019-06-21-001387-a, інформація про статус виробника не вимагалась.
Згідно п.4 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозиції в системі zakupki.prom.ua, була розглянута тендерна пропозиція, для об’єктивного прийняття рішення, спеціалістом з публічних закупівель. Вихідними листами направлений запит: від 10.07.2019 №3032/02-11 на ТОВ «Вестшляхбуд» і від 10.07.2019 №3038/1/02-11 на ТОВ»Растро КР», щодо підтвердження статуса виробника. На інформаційний запит, 10.07.2019 р.№ 1049/02-11 від ТОВ «Вестшляхбуд» та 11.07.2019 р. №1054/1/02-11 від ТОВ» Растро КР» отримано документи, які є підтвердженням того, що вказані суб’єкти є виробниками суміші бетонної та асфальтобетонної суміші, а саме:
-ТОВ «Вестшляхбуд» - Атестат виробництва;
- ТОВ»Растро КР» - Висновок державної санітарно-епідомологічної еспертизи; Свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005.
Встановлено, дана тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації, а гарантійні листи були підтверджені додатковою інформацією про статус виробника.
Зважаючи, що тендерною документацією на закупівлю UA-2019-06-21-001387-a не вимагалась підтвердження про статус виробника, підстав про відхилення закупівлі UA-2019-06-21-001387-a, згідно ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні.
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2019-08-09 10:26:04
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт ДК 021:2015: 45230000-8: «Реконструкція системи зливової каналізації по проспекту Незалежності в м. Зеленодольськ Дніпропетровської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-21-001387-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
Відповідно до п.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки учасника(за наявності), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).
Аналізом документів, які містяться у пропозиції учасника торгів ТОВ «БУД РЕГІОН», звернуто увагу, що при підписанні документів та засвідченні копій документів від імені директора цього товариства Лебедєва А.Г. використано факсимільне відтворення підпису. Слід зазначити, що жодним законом спеціальне застосування підпису факсиміле не передбачене, а підтвердження юридичної сили факсиміле встановлено в ч. 3 ст. 207 Цивільного кодексу України. В складі пропозиції учасником не надано документального підтвердження щодо юридичної сили використаного факсиміле із зразком відповідного аналога власноручного підпису Лебедєва А.Г.
Відповідно до тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції і не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки й описки.
Наприклад:
- орфографічні помилки та механічні описки допущені учасниками в документах, які підготовлені безпосередньо учасником і надані у складі тендерної пропозиції;
- не завірення окремої сторінки (сторінок) підписом та/або печаткою учасника торгів;
- неправильне (неповне) завірення або не завірення учасником копії документу згідно з вимогами цієї документації;
- неповне або неправильне нумерування сторінок тендерної пропозиції, яке допущене учасником механічно.
Отже використання факсиміле не можна вважати формальними (несуттєвими) помилками.
Чому пропозиція учасника торгів ТОВ «БУД РЕГІОН» не відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-08-13 15:06:35
Надання пояснення, щодо застосування факсиміле
Відповідно до ст. 17 ЗУ « Про виконання рішень та застосування практики ЕСПЛ». Суди застосовують при розгляді справ конвекцію та практику суду, як джерело права.
Позиція судів різної інстанції, щодо «факсиміле»:
Вищим господарським судом України у своїй постанові від 14.04.2011р. у справі №07/2076 зазначено, що підписання первинних документів для надання їм юридичної сили та доказовості може вважатись як особисто, так і з застосуванням факсиміле.
Харьківським апеляційним адміністративним судом , рішення №1626167 від 03.03.2008 р., судова справа №22-а-845/2008 , зазначено що „факсиміле” – це точне відтворення будь-якого графічного оригіналу, в т.ч. підпису, фотографічним способом, печаткою іншою репродукцією; кліше, печатка, за допомогою яких можна багаторазово відтворювати власноручний підпис особи. Використовується, як правило, службовою особою, що за посадовими обов’язками повинна підписувати велику кількість документів листів та інших ділових паперів. Прирівнюється до власноручного (оригінального) підпису і має однакову з ним юридичну силу.
Відповідно до положення, про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.95 р. N 88 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05.06.95 р. N168/704, абзац перший пп. 2.5 п. документ може бути підписаний особисто, із застосуванням факсиміле, штампа, символу або іншим механічним чи електронним способом посвідчення. Підписи осіб, відповідальних за складання первинних документів на обчислювальних машинах та інших засобах організаційної техніки, виконуються у вигляді паролю або іншим способом авторизації, що дає змогу однозначно ідентифікувати особу, яка здійснила господарську операцію.
Під час розгляду тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015: 45230000-8 — «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг по вирівнювання поверхонь»; UA-2019-06-21-001387-a замовник не мав права застосовувати ч.3 ст.207 Цивільного кодексу України «Вимоги до письмової форми правочину», так як дана стаття регулює та встановлює вимоги до письмової форми правочину, а стаття 202 Цивільного кодексу України «Поняття та види правочинів» дає визначення, що таке правочин, це є дія особи, спрямована на набуття, зміну або припинення цивільних прав та обов’язків.
Документи, які були надані в тендерній пропозиції UA-2019-06-21-001387-a, ТОВ "БУД РЕГІОН" #40256216, не є документами правочину.
Вимоги п.3 ст. 207 Цивільного кодексу України, були використанні при підписанні, безпосередньо договору № 939, з переможцем аукціону, на закупівлю ДК 021:2015: 45230000-8 — «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг по вирівнювання поверхонь».
На жаль так, як ви і писали в вашому зверненні «застосування підпису факсиміле не передбачене жодним законом в цивільно-правових відносинах». Однак законодавством України, зазначено, в яких документах заборонено використання факсиміліє. В цьому перечні відсутні посилання на заборону використання факсиміліє в тендерній документації даної закупівлі UA-2019-06-21-001387-a.
В зв’язку з цим підстав про відхилення закупівлі UA-2019-06-21-001387-a, згідно ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні.
Копія договору додається.
Дякуємо за порозуміння.
Відповіді ще немає
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-08-22 15:26:58
Звернення щодо роз'яснень виконання вимог висновку про наявність чи відсутність порушень законодавства:
Звернення щодо роз’яснень виконання вимог висновку «про наявність чи відсутність порушень законодавства»
Відповідно до ст.12 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та ст.6 Конституції України, на підставі 7-1 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо надати роз’яснення по висновку від 20 серпня 2019 р., по закупівлі ДК 021:2015: 45230000-8 — «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг по вирівнювання поверхонь», ідентифікатор закупівлі UA-2019-06-21-001387-a, для якісного усунення порушень.
1. Тендерною документацією UA-2019-06-21-001387-a зазначена вимога в розділі « інструкції з підготовки тендерної пропозиції» : «довідка із зазначенням ПІБ відповідної особи, яка уповноважена щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі», або «іншим документом». ТОВ «БУД РЕГІОН» було надано документ «Загальні відомості про учасника» в якому зазначено: «ПІБ відповідної особи, підтвердження повноваження посадової особи учасника на підписання документів відкритих торгів, що підтверджує правомочність на укладання договору про закупівлю», згідно форми Додаток 5 до тендерної документації данної закупівлі.
Питання:
- Зазначте будь-ласка нормативний документ, який відображає кінцевий перечень документів в визначенні ««іншим документом».
- Роз’ясніть на підставі, якої статті, щодо не відповідності наданого документу
«Загальні відомості про учасника» в якому зазначено: «ПІБ відповідної особи,
підтвердження повноваження посадової особи учасника на підписання документів
відкритих торгів, що підтверджує правомочність на укладання договору про
закупівлю» якими нормами закону керуватись?
2. В тендерній документації вимагався --гарантійний лист виробника на суміші бетонні та асфальтобетонні суміші, відповідно до вимог, зазначених у Додатку 9 до ТД про готовність поставки з відображенням наіменуванням продукції періоду вартості та кількості. однак документи підтверджуючи статус виробника не вимагались. Крім того під час розгляду тендерних пропозицій, було проведено уточнення шляхом звернення до виконання щодо гарантійних листів стосовно виробництва і отримані, підтверджуючі документи, копії яких вам надані.
Питання:
- На підставі якого нормативного документа вимагається від учасника тендерної процедури не зазначені в тендерній документації документи ?
- На підставі якої статті відхиляти пропозицію учасника, якщо в тендерній
документації відсутня вимога щодо наявності документа?
3. Вами зазначено, що використання «факсиміле» свідчить про невідповідність пропозиції визначеного учасника- переможцем, згідно умов тендерної документації.
Питання:
- Вкажіть будь –ласка норму законодавства де зазначено, що при вивченні тендерної пропозиції , уповноваженна особа має встановлювати , яким чиномздійсненно підпис учасника. Звертаємо вашу увагу, що дане питання при формуванні тендерної документації не конкретизувалось.
Просимо вказати нормативний документ, де визначено право використання «факсиміле»
- Роз’ясніть, який документ визначає статус «факсиміле» і його використання.
- Роз’ясніть, яким чином не порушується ст.34 Конституції України «кожен має право на вільне поширення інформації на свій вибір при виконанні вимоги, щодо вираження пропозиції на підставі використання «факсиміле»
На жаль в висновках не зазначено правомірність використання нормативних документів, які відображенні в поясненні. Можливо ви їх не отримали в зв’язку з чим, копії пояснень додаються (додаток на трьох аркушах)
Питання:
- Просимо роз’яснити не правомірність використання, норм законодавчих актів, при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «БУД РЕГІОН» зазначених поясненнях.
Ваші роз’яснення допоможуть об’єктивно і якісно усунути порушення та в подальшому не допустити помилок з цих питань.
Також просимо на період надання роз’яснення призупинити термін усунення виявлених порушень.
Просимо вас надати зворотню відповідь даного звернення.
- Кваліфікаційні критерії.docx
- Звернення щодо роз'яснення.docx
- Надання пояснення щодо факсиміле.docx
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУД РЕГІОН" #40256216 |
Переможець |
46 050 040,80
UAH з ПДВ
|
11 липня 2019 17:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 серпня 2019 17:18
|
додаткова угода №1.pdf | укладений |
21 серпня 2019 17:17
|
Електронний підпис | укладений |
23 липня 2019 09:07
|
Додаток 1 до договору.pdf | укладений |
23 липня 2019 09:06
|
Договір № 939 на виконання робіт.pdf | укладений |
23 липня 2019 09:06
|
Додаток 2 до договору.pdf | укладений |
23 липня 2019 09:06
|
Підсумкова відомість ресурсів.pdf | укладений |
23 липня 2019 09:06
|
Гафік виконання робіт (Додаток 3 до договору).pdf | укладений |
23 липня 2019 09:06
|
Договірна ціна.pdf | укладений |
23 липня 2019 09:06
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 22 липня 2019 — 30 листопада 2019 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Сторони дійшли згоди розірвати договір №939 від 22.07.2019 року відповідно до статті 188 Господарського кодексу України "Про порядок зміни та розірвання договорів" |