Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Джерело безперебійного живлення (ІБП EAST EA903PSRT6/9 3KVA )
Очікувана вартість
18 000,00 UAH
UA-2019-06-21-001016-a 39f94296aa064bd7bfe061abbbd64f01
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марущак Ігор Миколайович

+380433122554 nemyrivrada@online.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Немирівська міська рада
Код ЄДРПОУ: 03772619
Вебсайт: http://nemyriv-mrada.gov.ua
Місцезнаходження: 22800, Україна , Вінницька обл., Немирів, Соборна, 26
Контактна особа: Марущак Ігор Миколайович
+380433122554
nemyrivrada@online.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 червня 2019 12:04
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2019 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 червня 2019 14:00
Початок аукціону: 01 липня 2019 12:22
Очікувана вартість: 18 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 90,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31150000-2: Баласти для розрядних ламп чи трубок


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Джерело безперебійного живлення (ІБП EAST EA903PSRT6/9 3KVA )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22800, Україна, Вінницька область, Немирів, Соборна,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2019
ДК 021:2015: 31150000-2 — Баласти для розрядних ламп чи трубок

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату шляхом перерахування грошей на розрахунковий рахунок Постачальника, на протязі 20 клендарних днів з моменту отримання накладної, після отримання товару Покупцем. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Датою оплати вважається дата надходження коштів на рахунок Постачальника у повному обсязі за окрему партію товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 червня 2019 12:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 червня 2019 12:04
Додаток 2.docx
21 червня 2019 12:04
Додаток 1.doc
21 червня 2019 12:04
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики
Дата подання: 22 червня 2019 13:57
Дата відповіді: 24 червня 2019 16:06
В Додатку 1, серед характеристик які впливають беспосередньо на якість та параметри предмету закупівлі зазначено наступне : Розшифровка маркування опис батарей 2/9 - 2 батареї по 9Ач 4/9 - 4 батареї по 9Ач 3/7 - 3 батареї по 7Ач 8/7 - 8 батарей по 7Ач Розташування Батарей: S - конструктив ДБЖ дозволяє розміщувати батареї всередині ДБЖ, або комплект елементів живлення йде в комплекті з силовим модулем H - конструктив ДБЖ не дозволяє розміщувати батареї всередині ДБЖ, тобто комплект елементів живлення / батарейний стелаж йде окремо від ДБЖ розетки: SH - євро розетки типу Shucko IEC - стандартні комп'ютерні розетки Виконання Вежа / стійка: RT - ДБЖ монтується в стійку 19 дюймів Ці параметри не впливають на якісні параметри предмету закупівлі, а лише пояснюють маркування конкретного ДБЖ. Просимо видалити ці характеристики як такі, що унеможливлюють участь, у даній закупівлі, постачальників з аналогічним обладнанням.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваш запит, повідомляємо про наступне.
Відповідно до службової записки спеціаліста 1 категорії з комп’ютерного забезпечення Ковалевського В. В. вхід. №02-49-131 від 02.05.2019 року , Рішення сесії, а також відповідно до Додатку №1 до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель № UA-2019-06-21-001016-а, визначені технічні вимоги до товару і аналоги товару не передбачаються.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 червня 2019 00:03
Дата відповіді: 24 червня 2019 16:09
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваш запит, повідомляємо про наступне.
1)Відповідно до службової записки спеціаліста 1 категорії з комп’ютерного забезпечення Ковалевського В. В. вхід. №02-49-131 від 02.05.2019 року , Рішення сесії, а також відповідно до Додатку №1 до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель № UA-2019-06-21-001016-а, визначені технічні вимоги до товару і аналоги товару не передбачаються.
2) Фізичні особи-підприємці допускаються до участі в закупівлі. Пропозиції учасників будуть розглядатися за результатами аукціону починаючи з учасника який надав найнижчу пропозицію.
технічні параметри
Дата подання: 24 червня 2019 12:00
Дата відповіді: 24 червня 2019 16:21
Доброго дня,шановний Замовник! Уточніть будь-ласка які саме роз'єми Вас цікавлять,тому як в ДБЖ який ви запитуєте 6 роз'ємів IEC можливо Вам потрібні SCHUKO
Відповідь: У відповідь на Ваш запит, повідомляємо про наступне.
У Додатку №1 до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель № UA-2019-06-21-001016-а наведені технічні (якісні) вимоги до товару.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2019 12:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Стеценко Олександр Володимирович" 13 990,00
UAH з ПДВ
13 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТД ХАРКІВСПЕЦАКУМУЛЯТОР" 15 201,00
UAH з ПДВ
15 201,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 липня 2019 15:05
ea 903psrt.pdf
02 липня 2019 14:40
несертификац.pdf
02 липня 2019 14:39
komerch.pdf
26 червня 2019 16:40
захист довкилля 001.pdf
26 червня 2019 16:40
инфо довидка 001.pdf
26 червня 2019 16:40
анкета участника 001.pdf
26 червня 2019 16:40
довидка 001.pdf
26 червня 2019 16:40
tex.xar.pdf
26 червня 2019 16:40
tex.par.pdf
26 червня 2019 16:40
komerch.pdf
26 червня 2019 16:40
EAST_EA900Pro_RT_UKR_4.pdf
26 червня 2019 16:40
dogovir.pdf
26 червня 2019 16:40
East all sert.pdf
26 червня 2019 16:40
ИНН завер.pdf
26 червня 2019 16:40
passport nov.pdf
26 червня 2019 16:40
витяг 001 завер..pdf
26 червня 2019 16:40
випис 1,2.pdf

Публічні документи

26 червня 2019 10:42
Пропозиція.pdf
26 червня 2019 10:42
Щодо сертифікації.pdf
26 червня 2019 10:42
паспорт, код.pdf
26 червня 2019 10:42
Витяг 20.06.19.pdf
26 червня 2019 10:42
Витяг ПДВ.pdf
26 червня 2019 10:42
Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Стеценко Олександр Володимирович"

ТОВ "ТД ХАРКІВСПЕЦАКУМУЛЯТОР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Стеценко Олександр Володимирович"
#3023013657
Переможець 13 990,00
UAH з ПДВ
03 липня 2019 16:29

Документи

03 липня 2019 16:29
Електронний підпис
03 липня 2019 16:28
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2019 16:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Стеценко Олександр Володимирович"
#3023013657
13 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 липня 2019 16:29
Електронний підпис
03 липня 2019 16:28
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 липня 2019 08:38
Звіт про виконання договору укладений
17 липня 2019 08:36
Електронний підпис укладений
12 липня 2019 08:14
Договір укладений
12 липня 2019 08:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 липня 2019 — 25 грудня 2019
Сума оплати за договором: 13 990,00
UAH