Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вимощення, нанесення вертикальної обліплювальної гідроізоляції приміщень об՛єкту комунального некомерційного підприємства «ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» за адресою м.Черкаси, вул. 30 років Перемоги, 16
Очікувана вартість
1 930 000,00 UAH
UA-2019-06-21-000314-b cfa5cecf72514e90b27bf2b372568f42
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пироженко Світлана Василівна

380674744802 doctorr27@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 37478567
Вебсайт: http://www.oblbabyklinika.ck.ua/
Місцезнаходження: 18029, Україна , Черкаська обл., Черкаси, 30 років Перемоги, 16
Контактна особа: Пироженко Світлана Василівна
380674744802
doctorr27@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 червня 2019 10:34
Звернення за роз’ясненнями: до 28 червня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 липня 2019 00:00
Початок аукціону: 08 липня 2019 13:33
Очікувана вартість: 1 930 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Обсяг робіт відповідно до Технічного завдання (додаток №1 до цієї тендерної документації), строки - відповідно до календарного графіку виконання робіт, але не пізніше 31.12.2019.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Капітальний ремонт вимощення, нанесення вертикальної обліплювальної гідроізоляції приміщень об՛єкту комунального некомерційного підприємства «ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» за адресою м.Черкаси, вул. 30 років Перемоги, 16 (джерело фінансування - здійснюється за рахунок коштів субвенції з обласного бюджету на підставі довідки Департаменту фінансів № 57 від 13.03.2019р.)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18029, Україна, Черкаська область, Черкаси, 30 років Перемоги, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт 11.5. Замовник при наявності бюджетних коштів перераховує Генпідряднику аванс на придбання матеріалів, конструкцій, виробів у розмірі не більше 30% від вартості річного обсягу робіт за цим Договором згідно постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами) та постанови Кабінету Міністрів України №117 від 23.04.2014 р. «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами).Генпідрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику. 11.6. Використаний аванс погашається на підставі актів виконаних робіт по формі №КБ-2в, підписаного уповноваженими представниками Сторін. 11.7. Замовник має право контролювати використання наданих Генпідряднику сум авансу. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт 11.1. Розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунку на оплату робіт. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт та реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації. 11.2. Генпідрядник визначає обсяги та вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті, та готує відповідні документи і подає їх для підписання Замовнику. Замовник протягом 5 робочих днів зобов'язаний підписати подані Генпідрядником документи, що підтверджують виконання робіт, або письмово обґрунтувати причини відмови від їх підписання. 11.3. Вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті, визначаються із урахуванням обсягів виконаних робіт та фактичних витрат Генпідрядника, підтверджених відповідними документами. 11.4. Розрахунки за виконані роботи з субпідрядниками здійснюються Генпідрядником. 11.8. Генпідрядник зобов'язаний надати Замовнику копії накладних на придбані матеріали та сертифікатів (паспортів) підтвердження якості матеріалів. 11.9. Бюджетні зобов’язання беруться Замовником в межах бюджетних асигнувань. Бюджетні фінансові зобов’язання за спеціальним фондом бюджету беруться Замовником виключно в межах відповідних фактичних надходжень спеціального фонду бюджету. Пiсляоплата 90 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 червня 2019 10:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 червня 2019 10:43
Додаток 6 Проект договора.doc
21 червня 2019 10:42
Додатки 2,3,4,5 Документи.doc
21 червня 2019 10:42
Додаток 1 Техзавдання.pdf
21 червня 2019 10:40
ТД капремонт вимощення.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2019 14:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП СОКОЛ-5000 1 515 000,00
UAH з ПДВ
1 199 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОБЛАГРОПРОМБУД" 1 750 000,00
UAH з ПДВ
1 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СОЮЗ - ТОРГ - 2005" 1 720 000,00
UAH з ПДВ
1 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ фірма РАСАВА 1 843 216,80
UAH з ПДВ
1 480 700,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альянс-трансбудсервіс" 1 800 022,80
UAH з ПДВ
1 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Проектно-будівельна компанія Екобуд 1 849 823,60
UAH з ПДВ
1 849 823,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 липня 2019 13:30
Довідка_досвід.pdf
07 липня 2019 13:30
Статут.pdf
07 липня 2019 13:30
паспорт код.pdf
07 липня 2019 13:30
Обладнання_New.pdf
07 липня 2019 13:30
ліцензія.pdf
07 липня 2019 13:30
копія паспорту.pdf
07 липня 2019 13:30
кваліфікацій дані.pdf
07 липня 2019 13:30
ідентифікацій номер.pdf
07 липня 2019 13:30
Договір аналог_3.pdf
07 липня 2019 13:30
Договір аналог_2.pdf
07 липня 2019 13:30
Договір аналог _1.pdf
07 липня 2019 13:30
Довідка обсяг робіт.pdf
07 липня 2019 13:30
декларація.pdf
07 липня 2019 13:30
відомість робіт.pdf
07 липня 2019 13:30
Відгук.pdf

Публічні документи

26 липня 2019 09:36
Дозвіл 2.pdf
26 липня 2019 09:36
Дозвіл 1 2.pdf
26 липня 2019 09:36
Дозвіл 1 1.pdf
26 липня 2019 09:36
Дозвіл 1.pdf
26 липня 2019 09:36
Довідка ДФС.pdf
26 липня 2019 09:36
Довідка.pdf
05 липня 2019 11:59
Електронний підпис
05 липня 2019 11:48
Довідка робітники.pdf
05 липня 2019 11:48
Довідка про досвід.pdf
05 липня 2019 11:48
Довідка база.pdf
05 липня 2019 11:48
Статут.pdf
05 липня 2019 11:48
Ліцензія перелік.pdf
05 липня 2019 11:48
Ліцензія.pdf
05 липня 2019 11:48
Лист підтвердження.pdf
05 липня 2019 11:48
Захист довкілля.pdf
05 липня 2019 11:48
Довідка ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

06 липня 2019 17:45
Проект Договору.PDF
06 липня 2019 17:45
Субпідряд.PDF
06 липня 2019 17:45
Статут.pdf
06 липня 2019 17:45
Ст 17.PDF
06 липня 2019 17:45
паспорт.pdf
06 липня 2019 17:45
Ліцензія СоюзТорг.PDF
06 липня 2019 17:45
Захист довкілля.PDF
06 липня 2019 17:45
відгук 2.pdf
06 липня 2019 17:45
відгук 1.pdf
06 липня 2019 17:45
аналог договір 2.pdf
06 липня 2019 17:45
аналог договір 1.pdf

Публічні документи

05 липня 2019 16:59
Електронний підпис
05 липня 2019 16:57
Смета завірен..pdf
05 липня 2019 16:57
Наказ_протокол.pdf
05 липня 2019 16:57
Ліцензія.pdf
05 липня 2019 16:57
Довідки.pdf
05 липня 2019 16:57
Довідка працівники.pdf
05 липня 2019 16:57
Довідка мтб.pdf
05 липня 2019 16:57
Декларація.pdf
05 липня 2019 16:57
Cтатут копія.pdf

Публічні документи

07 липня 2019 20:17
Електронний підпис
07 липня 2019 20:15
ст. 17.pdf
07 липня 2019 20:15
Кошторис_.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП СОКОЛ-5000

ТОВ "ОБЛАГРОПРОМБУД"

ТОВ "СОЮЗ - ТОРГ - 2005"

ТОВ фірма РАСАВА

Товариство з обмеженою відповідальністю "Альянс-трансбудсервіс"

ТОВ Проектно-будівельна компанія Екобуд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП СОКОЛ-5000
#33684350
Рішення скасоване 1 199 999,00
UAH з ПДВ
18 липня 2019 15:40
ПП СОКОЛ-5000
#33684350
Відхилено 1 199 999,00
UAH з ПДВ
18 липня 2019 15:46
ТОВ "ОБЛАГРОПРОМБУД"
#30955846
Переможець 1 200 000,00
UAH з ПДВ
22 липня 2019 11:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 липня 2019 11:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОБЛАГРОПРОМБУД"
#30955846
1 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 липня 2019 11:30
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 13:41
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 13:40
Електронний підпис зміни до договору
15 серпня 2019 10:43
Договір (ремонт) нова редакція.pdf зміни до договору
15 серпня 2019 10:42
Електронний підпис укладений
05 серпня 2019 10:11
Договір (капітальний ремонт).pdf укладений
05 серпня 2019 10:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Договір у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони на підставі п 2.3. розділу 2 Договору, дійшли до домовленості зменшити ціну договору на 50,40 грн.
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 199 949,60
UAH (в тому числі ПДВ 199 991,60 UAH)