Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Етикетки поліпропилен, рібон
Очікувана вартість
11 600,00 UAH
UA-2019-06-21-000209-c ac6d37fc1c8a4c30adef4c64d1325c1e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Олефіренко Ірина Володимирівна

+380990445385 spklubny@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Лубенська обласна станція переливання крові" Полтавської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 01999371
Місцезнаходження: 37503, Україна , Полтавська обл., місто Лубни, вул. Лісна,23
Контактна особа: Олефіренко Ірина Володимирівна
+380990445385
spklubny@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 червня 2019 10:28
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2019 10:33
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2019 10:33
Початок аукціону: 27 червня 2019 11:00
Очікувана вартість: 11 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 348,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40000 шт
Етикетка поліпропілен 50х25 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37500, Україна, Полтавська область, Лубни, вулиця Лісна, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
8000 шт
Етикетка поліпропілен 105х100 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37500, Україна, Полтавська область, Лубни, вулиця Лісна, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт
Рібон WAX/Resin 64мм х 70м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37500, Україна, Полтавська область, Лубни, вулиця Лісна, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
8 шт
Рібон WAX/Resin 109мм х 70м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37500, Україна, Полтавська область, Лубни, вулиця Лісна, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 червня 2019 10:29
proekt_dogovir.docx
21 червня 2019 10:29
оголошення етикетки.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 червня 2019 01:17
Дата відповіді: 24 червня 2019 10:15
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Обладнання та витратні матеріали повинні бути суміснісними з програмним комплексом «Crystal Finance Millennium» (сайт розробника http://cfm.com.ua/).
Статус платника ПДВ не враховується при розгляді пропозицій.
Пропозиції будуть розглядатися в співвідношенні ціни та якості (при оголошенні закупівлі ціни вказані з ПДВ).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 червня 2019 11:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Сінєльніков Володимир Юрійович" 7 604,40
UAH з ПДВ
6 265,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДІВОСТІЛЬ" 10 500,00
UAH з ПДВ
6 269,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 червня 2019 13:11
оновлена пропоз 27.06.PDF
26 червня 2019 09:36
пропозиція0001.PDF
26 червня 2019 09:36
лист гарантія товару.PDF
26 червня 2019 09:36
паспорт_Синельников.PDF
26 червня 2019 09:36
лист-згода.PDF
26 червня 2019 09:36
ИНН_Синельников.PDF
26 червня 2019 09:36
витяг плат подат.PDF
26 червня 2019 09:36
виписка з ЕДРЮ фоп.PDF

Публічні документи

26 червня 2019 09:14
proekt_dogovir.docx

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Сінєльніков Володимир Юрійович"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДІВОСТІЛЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Сінєльніков Володимир Юрійович"
#3038625111
Переможець 6 265,00
UAH з ПДВ
02 липня 2019 10:11

Документи

02 липня 2019 10:10
рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2019 10:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Сінєльніков Володимир Юрійович"
#3038625111
6 265,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 липня 2019 10:10
рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
синельн. догов.pdf укладений
16 липня 2019 11:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 6 265,00
UAH