Код ДК 021:2015 - 31170000-8 Трансформатори (Трансформатор)
code DK 021:2015 - 31170000-8 Transformers (Transformer)
Очікувана вартість
29 000 000,00 UAH
UA-2019-06-20-002601-c 5c3cd772db3e4bc2b23b430b6a67adff
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: ПАТ Запоріжжяобленерго
Код ЄДРПОУ: 00130926
Місцезнаходження замовника: 69035, Україна, Запорізька область обл., Запоріжжя, вул. Сталеварів, 14
Контактна особа замовника: Дятченко Ганна Олександрівна
+380612253610
A.Djatchenko@zoe.com.ua
Official name: PLC «Zaporizhoblenergo»
National ID: 00130926
Contact point: Djatchenko Anna Alexandrievna
+380612253610
A.Djatchenko@zoe.com.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2019 15:00
Початок аукціону: 24 вересня 2019 15:22
Очікувана вартість: 29 000 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 580 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 290 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %
Publication date: 20 червня 2019 16:58
Enquiries until: 20 липня 2019 15:00
Complaints submission until: до 26 липня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 30 липня 2019 15:00

Information

Estimated total value: 29 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 290 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 580 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Scope of the procurement
Джерело фінансування закупівлі: Інвестиційна програма
Source of procurement financing: Investment program
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Трансформатор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Діагональна, 17, ПС «Феросплавна-1», комірка Т-6
ДК 021:2015: 31170000-8 — Трансформатори

Transformer
CPV: 31170000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунки за договором здійснюються «Покупцем» шляхом попередньої оплати у наступному порядку: 1 платіж - 50% ціни Договору - протягом 10 днів після отримання Покупцем рахунку Постачальника Аванс 10 Календарні 50
Дата виставлення рахунку 2 платіж - 40% ціни Договору - протягом 10 днів після отримання Покупцем письмового повідомлення Постачальника про проходження трансформатором приймальних випробувань та рахунку на оплату Аванс 10 Календарні 40
Поставка товару 3 платіж - 10% ціни Договору - протягом 30 календарних днів після підписання Сторонами видаткової накладної (акту приймання-передачі товару) за умови реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов цього Договору. Пiсляоплата 30 Календарні 10

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Валютна складова
Дата подання: 24 червня 2019 12:10
Дата відповіді: 26 червня 2019 15:53
Як представники іноземного виробника трансформаторів, звертаємося з проханням внести відповідні зміни в тендерну документацію, які дали б змогу зафіксувати прив'язку ціни трансформатора (100% імпортної складової) на момент подання пропозиції до курсу евро з подальшим перерахуванням вартості на момент кожного платежу.
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення. В найближчий час буде прийнято відповідне рішення щодо внесення змін до тендерної документації
Технічне питання
Дата подання: 24 червня 2019 12:10
Дата відповіді: 26 червня 2019 15:55
Згідно з технічними вимогами, трансформатор повинен бути обладнаний термосіфонним фільтром. На данний час, таке технічне рішення є застарілим. Сучасні технології та стандарти (IEC 60076) не предбачають застосування подібного обладнання для захисту оливи в процесі експлуатації, проте забеспечують надійну роботу трансформатора без втрати властивостей рідкого діелектрика на протязі всього строку служби трансформатора. В зв'язку з цим, просимо виключити із технічних вимог обов'язкове оснащення трансформатора термосіфонним фільтром.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Трансформатор призначений для цілодобової роботи в умовах важких електродинамічних навантажень для живлення однофазних електродугових плавильних печей. Відповідно питання збереження його ресурсу є дуже важливим. Термосифонний фільтр призначений для безперервної очистки оливи від продуктів старіння та окислення оливи та ізоляції, тобто очищення оливи від речовин, які знижують його діелектричні властивості. Тому служба-замовник наполягає на обов’язковому оснащенні трансформатору термосифонним фільтром.
Учасники можуть запропонувати альтернативний технічний засіб, який виконує функції термосифонного фільтру та не збільшує експлуатаційні витрати при роботі трансформатору.
досвід поставки
Дата подання: 24 червня 2019 12:17
Дата відповіді: 26 червня 2019 15:59
Відповідно до Додатку 1 Розділу 1 п. 2.1. 2.1. необхідно надати Сканований оригінал (-и) або копія (-ї) аналогічного (-их) договору (-ів) не раніше 2018 року з усіма додатками що є невід’ємною частиною договору (у разі наявності). Допускається надання діючого договору. Допускається відсутність окремих сторінок договору та/або додатків до нього, у випадку якщо зміст відсутніх сторінок не впливає на можливість Замовника упевнитися, що наданий договір є аналогічним, і що надані відгуки стосуються безпосередньо наданого договору. та Сканований оригінал (-и) відгуку (-ів), надані суб’єктом (-ами) господарювання, з яким було укладено договір не раніше 2018 року із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. Проте надати відгук до чинного/не завершеного договору є неможливим! Просимо внести відповідні зміни. До того ж вимагати у відгуку "інформацію про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків" є дискримінаційною умовою, оскільки відгук надається Замовником один раз, після виконання договору у довільній формі. На сьогодні Замовник може відмовити надати новий відгук із зазначенням якості і строку. Просимо внести зміни в ТД в цій частині і зазначити " ... та (по можливості) інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 (далі – Закон № 922) замовник наділений правом установлювати один або декілька кваліфікаційних критеріїв, в т.ч. наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Цією ж статтею передбачено, що замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. З урахуванням змісту цієї статті у тендерній документації прописані вимоги до такого кваліфікаційного критерію як досвід виконання аналогічного договору.
Крім того, законодавством не встановлений механізм отримання відгуків та кількість, період звернень до Замовників. Відтак, учасник може звернутися до Замовника за отриманням відгуку і після поставки товару, а не лише після закінчення строку дії договору чи виконання сторонами зобов’язань по договору. Вважаємо, що за строк встановлений Законом № 922 та тендерною документацією для складання та подання тендерної пропозиції, будь-який добросовісний учасник зможе отримати позитивний відгук у разі належними чином сформованого відповідного запиту.
Надання відгуку по чинному договору не є обов’язковим. Надання відгуку по чинному договору вказано з метою надання більш широких можливостей для Учасників. Надання відгуку по чинному договору є можливим, якщо Учасник виконав свої зобов’язання (поставив товар), а Замовник не в повній мірі виконав свої зобов’язання (не у повному обсязі розрахувався).
Враховуючи очікувану вартість предмета закупівлі, порядок розрахунків (передоплата у розмірі 90%), а також не то жодний інший документ (договір, податкова чи видаткова накладна, аки виконаних робіт, тощо) не підтверджують належне виконання зобов’язань (договору) вважаємо за доцільне отримати позитивний лист-відгук від Вашого контрагента, зміст якого підтверджує якісне виконання зобов’язань (договору) та відсутність пред’явлених позовів та претензій у зв’язку з неналежним виконанням зобов’язань.
Відтак, у тендерній документації відсутні будь-які умови, що призводять до дискримінації, необ’єктивній чи упередженій оцінці тендерних пропозицій. Враховуючи вищенаведене, замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації в частині, що стосується п.2.1 Розділу І Додатку 1 до тендерної документації (підтвердження досвіду виконаня аналогічних договорів)
аналогічний досвід
Дата подання: 25 червня 2019 10:48
Дата відповіді: 26 червня 2019 16:00
Відповідно до п. 2.1. розділу 1 Додатку 1 ТД необхідно надати Сканований оригінал (-и) або копія (-ї) аналогічного (-их) договору (-ів) не раніше 2018 року з усіма додатками що є невід’ємною частиною договору (у разі наявності). А також Сканований оригінал (-и) відгуку (-ів), надані суб’єктом (-ами) господарювання, з яким було укладено договір не раніше 2018 року. АЛЕ силовий трансформатор такого класу напруги є товаром не частого вжитку, державні замовлення такого товару є дуже рідкими, тому вимагати від учасників підтвердження досвіду поставки аналогічного закупівлі товару за 2018 та півроку 2019 року (18 місяців) є дискримінаціної умовою. Просимо внести зміни до ТД та продовжити період підтвердження досвіду не меньше як на 5 років, тобто з 2014 року.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення. В найближчий час буде прийнято відповідне рішення щодо внесення змін до тендерної документації.
Відповідно до ст. 16 Закону № 922 замовник наділений правом установлювати один або декілька кваліфікаційних критеріїв, в т.ч. наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Цією ж статтею передбачено, що замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
Період, за який можна буде надати підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, буде збільшено та встановлено з 2017 року і становитиме 30 місяців або 2,5 роки. Крім того, буде змінена вимога щодо аналогічності договору та буде передбачено: аналогічним вважатиметься договір, предметом поставки якого є предмет закупівлі трансформатору напругою 110 кВ і вище та/або потужністю не менше 40 МВА. Для виробника та/або постачальника, який постійно працює на цьому ринку це не повинно стати перешкодою. Підстави для встановлення більш давнього періоду виготовлення та/або поставки трансформаторів, з урахуванням зазначених уточнень, не встановлені. Враховуючи викладене, Ваше звернення підлягає частковому задоволенню.
Стосовно проекту Договору
Дата подання: 11 липня 2019 17:01
Дата відповіді: 16 липня 2019 17:01
В проекті договору про закупівлю розділ III. Ціна договору в п. 3.2. вказано: 3.2. Ціна цього Договору включає: - ціну товару; - вартість комплекту запасних частин, необхідних для монтажу трансформатора; - вартість пакування (тари) та завантаження трансформатора на транспортний засіб; - вартість транспортних послуг на доставку трансформатору з заводу виробника до місця поставки - м. Запоріжжя, вул. Діагональна, 17, ПС «Феросплавна-1», комірка Т-6; - вартість переведення товару з транспортного положення в робочий стан зі встановленням навісного обладнання й доливання масла; - вартість виконання шеф-монтажних робіт на трансформаторі; - вартість оливи, яку заливають у трансформатор при транспортуванні, силікагелю, оливи для доливання та технічних потреб. Просимо надати відповідь на наступне запитання: - надати повний перелік робіт, які маються на увазі під фразою: «переведення товару з транспортного положення в робочий стан зі встановленням навісного обладнання й доливання масла».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Постачальник повинен передати Покупцеві трансформатор типу ТДТН-63000/150-У1 в зібраному стані згідно специфікації, яка є додатком до Договору. Порядок приймання трансформатору вказаний в розділі 5 Договору. Перелік та об’єм монтажних та пуско- налагоджувальних робіт визначає безпосередньо сам Постачальник. Звертаємо увагу, що тендерною документацією передбачена обов’язкова присутність на монтажі шеф-інженера заводу-виробника для вирішення виробничих питань,які можуть виникнути при виконанні цих робіт. Приймання трансформатору відбувається в зібраному вигляді (!) згідно заводській інструкції, зокрема повинні бути зібрані та готові для під’єднання шафа керування охолодженням, шафа керування РПН, клемний ящик струмових кіл. Підключення трансформатору до мереж ПАТ «Запоріжжяобленерго» виконує Замовник.
стосовно проекту Договору
Дата подання: 11 липня 2019 17:07
Дата відповіді: 16 липня 2019 17:15
Просимо розглянути можливість внесення змін у проект Договору про закупівлю, а саме: Пункт 2.1. договору викласти у наступній редакції: 2.1. Постачальник повинен поставити «Покупцю» товар, який раніше не був в експлуатації, якість та характеристики якого відповідають умовам Технічної специфікації №1 до Договору (Додаток № 1), чинним стандартам. Товар повинен супроводжуватися паспортом та/або інструкцією з експлуатації, протоколами випробування на трансформатор і на його комплектуючі. Якщо товар та/або його складова підлягає обов’язковій сертифікації – надавати сертифікат якості. Рік випуску товару не раніше 2019 р. Гарантійний строк експлуатації товару та комплектуючих повинен відповідати строку, встановленому у відповідній документації на товар (стандарти, ТУ, паспорт, тощо), але в будь-якому разі повинен складати не менше 3 (трьох ) років з дати поставки. Доповнити розділ V. «Поставка товарів» наступними пунктами: 5.6. У разі несвоєчасного виконання Покупцем виконання зобов'язань, встановлених у підпунктах 1, 2, пункту 4 цього Договору, строк поставки зміщується на строк, необхідний та достатній Постачальнику для вчинення всіх дій, спрямованих на підготовку товару до відвантаження(замовлення залізничного рухомого складу, завантаження на залізничні платформи ящиків з обладнанням з наступним їх закріпленням на цих платформах відповідно до технологічних умов тощо), та доставки товару до пункту призначення, визначеного умовами пункту 5.4. При цьому зобов’язання Постачальника з поставки товару є зустрічним до зобов’язання Покупця з попередньої оплати товару, тобто поставка товару неможлива без здійснення 90% оплати його вартості. 5.7. Сторони дійшли згоди, що у разі виявлення під час приймання (протягом 10 (десяти) днів з дня поставки Товару) невідповідності Товару вимогам цього Договору (недоліки Товару) або, якщо, протягом гарантійного терміну в товарі виявляться приховані недоліки, Покупець в межах гарантійного терміну вправі вимагати від Постачальника та за рахунок останнього усунення виявлених недоліків. Приховані недоліки - це такі недоліки, які не могли бути виявлені при звичайній для Товару перевірці, і виявлені лише в процесі підготовки до монтажу, в процесі монтажу, випробувань, використання або зберігання Товару. Пошкодження Товару, що виникли в процесі транспортування, не можуть вважатися прихованими недоліками. 5.8. Постачальник зобов'язаний усунути виявлені недоліки протягом терміну, узгодженого Сторонами, який не може бути меншим за термін, необхідний для здійснення ремонту товару або його частин (в який, зокрема, входить фактичний час доставки до місця ремонту і повернення Покупцеві Товару або його частини після ремонту), виробництва (виготовлення) і доставки до місця ремонту частин товару, в яких виявлено недоліки. Доповнити розділ VII «Відповідальність сторін.» наступними пунктами: 7.5. У разі неготовності Покупця прийняти товар відповідно до пунктів 5.1-5.2 цього договору, Покупець відшкодовує Постачальнику збитки в розмірі 20,00 гривень за тонну ваги товару за кожний календарний день прострочення. Збитки можуть бути стягнуті в повній сумі понад штрафних санкцій. 7.6. За прострочення виконання зобов'язань, встановлених у підпунктах 1, 2, 3 пункту 4 цього Договору, Покупець сплачує Постачальнику пеню в розмірі 0,01% від сум, зазначених в підпунктах 1, 2, 3 пункту 4 за кожен календарний день прострочення платежу, але не більше 5% від ціни товару.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пункт 2.1. залишити без змін, так як Замовник не вважає зміни суттєвими.
Пунктом 5.6 не вбачаємо необхідності доповнювати проект договору, оскільки: Згідно п.5.2. Договору «Постачальник» зобов’язаний поставити товар протягом 30 днів після здійснення Покупцем попередньої оплати (1 и 2 платежу згідно п. 4.1. Договору). Тобто поставка трансформатору здійснюється після 90% авансового платежу, а термін в 30 днів є цілком достатнім для організації перевезення.
Пунктом 5.7 не вбачаємо необхідності доповнювати проект договору, оскільки: Порядок приймання трансформатору визначений п.5.3.,5.4. та 5.5. В разі виявлення прихованих дефектів акт приймання передачі трансформатору не буде підписаний до їх усунення.
Пунктом 5.8 не вбачаємо необхідності доповнювати проект договору, оскільки немає чіткого визначення строків виправлення недоліків. Крім того дублює пункти договору:
6.3.4. В разі поставки товару неналежної якості «Постачальник» зобов’язаний у повному об’ємі за свій рахунок усунути недоліки товару чи замінити товар на якісний. Термін усунення недоліків чи заміни письмово узгоджуються Сторонами, та повинен бути в будь якому разі не більше 60 (шістдесяти) календарних днів з дня отримання письмової вимоги «Покупця».
6.3.5. Якщо протягом гарантійного строку за умови зберігання і експлуатації товару та/або комплектуючих відповідно до зазначених в паспорті вимог заводу-виробника, будуть виявлені дефекти товару та/або комплектуючих, «Постачальник» зобов`язаний протягом 60 календарних днів з дати отримання письмового повідомлення «Покупця» власними засобами і за власний рахунок у повному обсязі усунути дефекти чи замінити дефектний товар та або комплектуючі на якісний.
Пунктом 7.5 не вбачаємо необхідності доповнювати проект договору, оскільки згідно п.6.1.2. «Покупець» зобов'язаний Приймати поставлений товар згідно з видатковою накладною (актом приймання-передачі товару). Звертаємо увагу, що місце поставки товару (п.5.4. Договору): м. Запоріжжя, вул. Діагональна 17, ПС «Феросплавна-1», комірка Т-6. Тобто до направлення повідомлення про поставку товару протягом 2 робочих днів (п.5.3. Договору) Постачальник повинен розробити та погодити з усіма зацікавленими сторонами маршрут перевезення трансформатору, зокрема переміщення його по території ПС «Ф-1» в комірку Т-6.
Пунктом 7.6 не вбачаємо необхідності доповнювати проект договору, оскільки за умовам договору «Постачальник» приступає к виконанню робіт після отримання 50% передоплати, а відвантажує його «Покупцеві» після отримання 90% передоплати. Тобто, Постачальник не несе жодних витрат чи ризиків до отримання переоплати. Що стосується остаточного розрахунку, то згідно п.6.1.1. Договору «Покупець» зобов'язаний своєчасно та в повному обсязі сплачувати за поставлений товар.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-06-20-002601-c.b1
Статус:
Розглянута
Скаржник: ТОВ "З ІІ "АЛВІН", Код ЄДРПОУ:39120974
Дата подання: 02 вересня 2019 22:42
С К А Р Г А на неправомірні дії Замовника у вигляді визначення тендерної пропозиції Учасника торгів такою, що відповідає технічним вимогам, кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам встановленими тендерною документацією за результатами пре-кваліфікації
С К А Р Г А на неправомірні дії Замовника у вигляді визначення тендерної пропозиції Учасника торгів такою, що відповідає технічним вимогам, кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам встановленими тендерною документацією за результатами пре-кваліфікації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 05 вересня 2019 19:24
Дата рішення: 25 вересня 2019 22:16
Рішення від 05.09.2019 № 12407 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 05 вересня 2019 19:24
рішення від 20.09.2019 № 13389.pdf
Дата публікації: 25 вересня 2019 22:16

Документи подані скаржником

02 вересня 2019 22:42
Платіжне доручення.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій PDFHTML
UA-2019-06-20-002601-c5c3cd772db3e4bc2b23b430b6a67adff
Найменування замовника: ПАТ Запоріжжяобленерго
Код ЄДРПОУ: 00130926
Місцезнаходження замовника: 69035, Україна, Запорізька область обл., Запоріжжя, вул. Сталеварів, 14
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ВП "ЗТА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПрАТ "Запоріжтрансформатор" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "З ІІ "АЛВІН" Документи
Відхилено
Документи

Документи

28 серпня 2019 17:28
Протокол
28 серпня 2019 17:31
sign.p7s

Публічні документи

22 липня 2019 14:48
Сканировать31.PDF
22 липня 2019 14:48
Сканировать30.PDF
22 липня 2019 14:48
Сканировать29.PDF
22 липня 2019 14:48
Сканировать28.PDF
22 липня 2019 14:48
Сканировать3.PDF
22 липня 2019 14:48
Сканировать27.PDF
22 липня 2019 14:48
Сканировать2.PDF
22 липня 2019 14:48
Сканировать1.PDF
22 липня 2019 14:48
Сканировать26.PDF
22 липня 2019 14:48
Сканировать25.PDF
22 липня 2019 14:48
Лист НБУ по ліцензії.pdf
22 липня 2019 14:48
Сканировать24.PDF
22 липня 2019 14:48
Сканировать23.PDF
22 липня 2019 14:48
Сканировать22.PDF
22 липня 2019 14:48
Сканировать21.PDF
22 липня 2019 14:48
Сканировать20.PDF
22 липня 2019 14:48
Сканировать19.PDF
22 липня 2019 14:48
Сканировать18.PDF
22 липня 2019 14:48
Сканировать17.PDF
22 липня 2019 14:48
Сканировать16.PDF
22 липня 2019 14:48
Сканировать15.PDF
22 липня 2019 14:48
Сканировать14.PDF
22 липня 2019 14:48
Сканировать13.PDF
22 липня 2019 14:48
Сканировать12.PDF
22 липня 2019 14:48
Сканировать11.PDF
22 липня 2019 14:48
Сканировать10.PDF
22 липня 2019 14:48
Сканировать9.PDF
22 липня 2019 14:48
Сканировать8.PDF
22 липня 2019 14:48
Сканировать7.PDF
22 липня 2019 14:48
Сканировать6.PDF
22 липня 2019 14:48
Сканировать5.PDF
22 липня 2019 14:48
Сканировать4.PDF

Документи

28 серпня 2019 17:29
Протокол
28 серпня 2019 17:32
sign.p7s

Публічні документи

30 липня 2019 08:48
sign.p7s
29 липня 2019 16:33
Технічна частина.rar
29 липня 2019 16:33
Реєстр документів.rar
29 липня 2019 16:33
Банківська гарантія.7z

Документи

28 серпня 2019 17:29
Протокол
28 серпня 2019 17:33
sign.p7s

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2019 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВП "ЗТА" Документи
ПрАТ "Запоріжтрансформатор" Документи

Публічні документи

22 липня 2019 14:48
Сканировать31.PDF
22 липня 2019 14:48
Сканировать30.PDF
22 липня 2019 14:48
Сканировать29.PDF
22 липня 2019 14:48
Сканировать28.PDF
22 липня 2019 14:48
Сканировать3.PDF
22 липня 2019 14:48
Сканировать27.PDF
22 липня 2019 14:48
Сканировать2.PDF
22 липня 2019 14:48
Сканировать1.PDF
22 липня 2019 14:48
Сканировать26.PDF
22 липня 2019 14:48
Сканировать25.PDF
22 липня 2019 14:48
Лист НБУ по ліцензії.pdf
22 липня 2019 14:48
Сканировать24.PDF
22 липня 2019 14:48
Сканировать23.PDF
22 липня 2019 14:48
Сканировать22.PDF
22 липня 2019 14:48
Сканировать21.PDF
22 липня 2019 14:48
Сканировать20.PDF
22 липня 2019 14:48
Сканировать19.PDF
22 липня 2019 14:48
Сканировать18.PDF
22 липня 2019 14:48
Сканировать17.PDF
22 липня 2019 14:48
Сканировать16.PDF
22 липня 2019 14:48
Сканировать15.PDF
22 липня 2019 14:48
Сканировать14.PDF
22 липня 2019 14:48
Сканировать13.PDF
22 липня 2019 14:48
Сканировать12.PDF
22 липня 2019 14:48
Сканировать11.PDF
22 липня 2019 14:48
Сканировать10.PDF
22 липня 2019 14:48
Сканировать9.PDF
22 липня 2019 14:48
Сканировать8.PDF
22 липня 2019 14:48
Сканировать7.PDF
22 липня 2019 14:48
Сканировать6.PDF
22 липня 2019 14:48
Сканировать5.PDF
22 липня 2019 14:48
Сканировать4.PDF

Публічні документи

30 липня 2019 08:48
sign.p7s
29 липня 2019 16:33
Технічна частина.rar
29 липня 2019 16:33
Реєстр документів.rar
29 липня 2019 16:33
Банківська гарантія.7z

Інформація про відміну

Дата скасування
03 жовтня 2019 17:15
Причина скасування
відповідно до абз. 3 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель)
Документи
03 жовтня 2019 17:15 Повідомлення

Актуальні тендери

До пошуку