Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Марківської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02142052 |
Місцезнаходження: | 92400, Україна , Луганська обл., смт. Марківка, вул. Центральна, 18 |
Контактна особа: |
Анатолій Бородавка +380955153374 marrvo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 червня 2019 16:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 липня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 липня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 15 липня 2019 13:59 |
Очікувана вартість: | 3 854 260,66 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 38 542,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 липня 2019 11:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 червня 2019 11:40 |
Зміни до документації.docx | |
21 червня 2019 11:22 |
ТД зі змінами.doc | |
20 червня 2019 16:39 |
договір проект.doc |
04 липня 2019 11:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 червня 2019 11:40 |
Зміни до документації.docx
|
|||
21 червня 2019 11:22 |
ТД зі змінами.doc
|
|||
20 червня 2019 16:39 |
договір проект.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-05-000007 ● 944315194c0f4c13b3e35ef72d3dd678
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 серпня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 серпня 2019 13:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.08.2019 № 37
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Вікторія НЕВМЕРЖИЦЬКА
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 02.08.2019 № 37
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-06-20-002485-с 20.06.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Повідомляємо, що тендерним комітетом Відділу освіти Марківської районної державної адміністрації будо оголошено 20.06.2019 року та проведено процедуру відкритих торгів щодо закупівлі «Капітальний ремонт приміщень Марківської дитячо-юнацькї спортивної школи, розташованої за адресою : вул. Центральна,29 смт. Марківка, Марківського району, Луганської області.Коригування - ДК 021:2015 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи»( UA-2019-06-20-002485-c). Надаємо по пунктах наступні пояснення щодо зауваження: 1. Відповідно до вимог ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій, в примірній тендерній документації для процедури закупівлі - відкриті торги затвердженій Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 13.04.2016 № 680 також визначено пункт щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій, але жодною нормою не передбачено, що саме в тендерній документації кінцевий строк повинен бути зазначений в конретному прописуванні дати та години подання. Дотримуючись норм та вимог законодавства в затвердженій замовником тендерній документації зазначено, що кінцевий строк визначено в оголошенні про проведення процедури закупівлі. Отже, порушення норм законодавства в цій частині відсутні. 2.Учасником ФОП Петренко Ігор Володимирович надано довідку про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт згідно вимог додатку 2 тендерної документації (файл «12. Довідка про наявність необхідного обладнання та матеріально - технічної бази.PDF»), довідку щодо матеріально-технічної бази субпідрядної організації що залучена до виконання робіт (файл «23. Довідка про наявність необхідного обладнання та матеріально - технічної бази субпідрядника.pdf») та договір оренди техніки. Згідно поданих документів учасник визначив перелік обладнання та механізмів, які будуть залучені без посередньо до виконання робіт визначених у додатку 2 тендерної документації. Одночасно пп. 3.3. п.3 ч.1 розділу ІІІ ТД Замовником вимагається довідка в довільній формі про наявність необхідного обладнання та матеріально - технічної бази, які будуть залученні при виконанні даних робіт, із зазначенням типу, марки і кількісті обладнання, будівельних машин і механізмів, власне чи орендоване (чи знаходиться у користуванні, чи надаються послуги таким обладнанням, механізмами, машинами тощо), найменування орендодавця (надавача послуг тощо). У межах вимог тендерної документації та розрахунків щодо можливості виконання робіт з наявним обладнанням учасник ФОП Петренко Ігор Володимирович надано інформацію про наявність обладнання та матеріально - технічної бази, яка буде безпосередньо залучена при виконанні робіт в складі тендерної пропозиції. Тендерною документацією не прописано вимогу щодо перелічення та наявності всієї техніки, що передбачена проектно-кошторисною документацію. У відповідності до вищевказаного не вбачаємо порушень законодавства України в сфері публічних закупівель. Документи учасником подано і підстави для відхилення відсутні. Гарантією виконання умов договору згідно технічного завдання та проектно-кошторисної документації є забезпечення виконання договору. Тому учасник-переможець(виконавець) особисто розраховує свої можливості щодо виконання робіт. 3.Щодо зазначення учасником матеріально-технічної бази такої як автомобільна техніка, але без вказання інформації про водіїв, зауважуємо що жоден пункт тендерної документації Замовника не вимагає наявність водії у виконавця робіт згідно вимог технічного завдання, виконання робіт за якістю і можливостями покладається на виконавця(підрядника) згідно умов договору, у разі його не виконання чи порушення сторона несе відповідальність, в тому числі втрату банківської гарантії(забезпечення виконання договору). Позаяк звертаємо увагу, що у поданому учасником договорі оренди техніки (надання послуг по експлуатації будівельних машин та механізмів №12 від 01.07.2019 року) зазначено, що у вартість договору включено оплату праці персоналу, що обслуговує техніку. Отже, на підставі вищезазначеного порушення вимог тендерної документації зі сторони учасника відсутні, підстав для відхилення тендерної пропозиції не має. Договір укладено згідно вимог ч.2 ст.32 ЗУ «Про публічні закупівлі» та оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro. До того ж згідно ч.2. ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» скарги щодо укладених договорів про закупівлю розглядаються в судовому порядку.
2019-08-30 14:53:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ПЕТРЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" #2807710535 |
Переможець |
3 639 712,92
UAH з ПДВ
|
22 липня 2019 17:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 14:35
|
д у кап рем кр поле.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 14:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 14:32
|
д у кап рем дюсш.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 14:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 15:18
|
спортшк.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2019 15:16
|
Електронний підпис | укладений |
08 серпня 2019 20:11
|
Додаткова угода ДЮСШ.PDF | укладений |
08 серпня 2019 16:34
|
Договір ДЮСШ.PDF | укладений |
08 серпня 2019 16:28
|
Календарний графік.PDF | укладений |
08 серпня 2019 16:28
|
Договірна ціна.PDF | укладений |
08 серпня 2019 16:28
|
Локальний кошторис.7z | укладений |
08 серпня 2019 16:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |