Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщень Марківської дитячо- юнацькї спортивної школи, розташованої за адресою : вул. Центральна,29 смт. Марківка, Марківського району, Луганської області.Коригування
Очікувана вартість
3 854 260,66 UAH
UA-2019-06-20-002485-c 9daaf29ed00f41a79b18e6e9dd668c3f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анатолій Бородавка

+380955153374 marrvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Марківської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02142052
Місцезнаходження: 92400, Україна , Луганська обл., смт. Марківка, вул. Центральна, 18
Контактна особа: Анатолій Бородавка
+380955153374
marrvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 червня 2019 16:39
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 липня 2019 17:00
Початок аукціону: 15 липня 2019 13:59
Очікувана вартість: 3 854 260,66 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38 542,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцевий бюджет.
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщень Марківської дитячо- юнацькї спортивної школи, розташованої за адресою : вул. Центральна,29 смт. Марківка, Марківського району, Луганської області.Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92400, Україна, Луганська область, Марківка, Центральна, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 липня 2019 11:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 червня 2019 11:40
Зміни до документації.docx
21 червня 2019 11:22
ТД зі змінами.doc
20 червня 2019 16:39
договір проект.doc
04 липня 2019 11:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2019 08:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 червня 2019 11:40
Зміни до документації.docx
21 червня 2019 11:22
ТД зі змінами.doc
20 червня 2019 16:39
ТД Марківська ДЮСШ.doc
20 червня 2019 16:39
договір проект.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Склад тендерної пропозиції
Дата подання: 27 червня 2019 10:13
Дата відповіді: 27 червня 2019 16:21
1. Відповідно до п. 4.1. тендерної документації учасником для участі в закупівлі надається сканкопія специфікації підписана та скріплена печаткою учасника(у разі наявності) за формою Додатку 2, скріплена печаткою(у разі наявності) та підписом, із зазначенням посади, що мається на увазі? Необхідно надати сканкопію дефектоного акту та підсумкової відомості ресурсів чи сканкопії - розрахунок договірної ціни; - локальний кошторис, який відповідає опису та основним вимогам до предмету закупівлі; - розрахунок заробітної плати згідно Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №33 від 20 лютого 2017 року; - підсумкова відомість ресурсів; - розрахунок загальновиробничих витрат визначений розрахунково-аналітичним методом на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася в організації учасника за попередній звітний період ; - розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася в організації учасника за попередній звітний період ; - розрахунок прибутку (в межах усереднених показників); - пояснювальна записка до договірної ціни. - календарний графік виконання Робіт з визначенням технологічних етапів і граничних термінів їх виконання без прив’язки до конкретної дати початку робіт. 2. Чи потрібен лист-згода зі списком формальних (несуттєвих) помилок.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно вимог тендерної документації потрібно погодження зі специфікацією визначеною додатком 2, всі відповідні розрахунки щодо ціни надаються переможцем перед укладенням договору. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати лише документи, довідки та листи, які передбачені нормами ТД.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-05-000007 ● 944315194c0f4c13b3e35ef72d3dd678
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 серпня 2019 13:12
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
02.08.2019 № 37
Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Вікторія НЕВМЕРЖИЦЬКА


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 02.08.2019 № 37
Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-06-20-002485-с 20.06.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Повідомляємо, що тендерним комітетом Відділу освіти Марківської районної державної адміністрації будо оголошено 20.06.2019 року та проведено процедуру відкритих торгів щодо закупівлі «Капітальний ремонт приміщень Марківської дитячо-юнацькї спортивної школи, розташованої за адресою : вул. Центральна,29 смт. Марківка, Марківського району, Луганської області.Коригування - ДК 021:2015 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи»( UA-2019-06-20-002485-c). Надаємо по пунктах наступні пояснення щодо зауваження: 1. Відповідно до вимог ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій, в примірній тендерній документації для процедури закупівлі - відкриті торги затвердженій Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 13.04.2016 № 680 також визначено пункт щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій, але жодною нормою не передбачено, що саме в тендерній документації кінцевий строк повинен бути зазначений в конретному прописуванні дати та години подання. Дотримуючись норм та вимог законодавства в затвердженій замовником тендерній документації зазначено, що кінцевий строк визначено в оголошенні про проведення процедури закупівлі. Отже, порушення норм законодавства в цій частині відсутні. 2.Учасником ФОП Петренко Ігор Володимирович надано довідку про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт згідно вимог додатку 2 тендерної документації (файл «12. Довідка про наявність необхідного обладнання та матеріально - технічної бази.PDF»), довідку щодо матеріально-технічної бази субпідрядної організації що залучена до виконання робіт (файл «23. Довідка про наявність необхідного обладнання та матеріально - технічної бази субпідрядника.pdf») та договір оренди техніки. Згідно поданих документів учасник визначив перелік обладнання та механізмів, які будуть залучені без посередньо до виконання робіт визначених у додатку 2 тендерної документації. Одночасно пп. 3.3. п.3 ч.1 розділу ІІІ ТД Замовником вимагається довідка в довільній формі про наявність необхідного обладнання та матеріально - технічної бази, які будуть залученні при виконанні даних робіт, із зазначенням типу, марки і кількісті обладнання, будівельних машин і механізмів, власне чи орендоване (чи знаходиться у користуванні, чи надаються послуги таким обладнанням, механізмами, машинами тощо), найменування орендодавця (надавача послуг тощо). У межах вимог тендерної документації та розрахунків щодо можливості виконання робіт з наявним обладнанням учасник ФОП Петренко Ігор Володимирович надано інформацію про наявність обладнання та матеріально - технічної бази, яка буде безпосередньо залучена при виконанні робіт в складі тендерної пропозиції. Тендерною документацією не прописано вимогу щодо перелічення та наявності всієї техніки, що передбачена проектно-кошторисною документацію. У відповідності до вищевказаного не вбачаємо порушень законодавства України в сфері публічних закупівель. Документи учасником подано і підстави для відхилення відсутні. Гарантією виконання умов договору згідно технічного завдання та проектно-кошторисної документації є забезпечення виконання договору. Тому учасник-переможець(виконавець) особисто розраховує свої можливості щодо виконання робіт. 3.Щодо зазначення учасником матеріально-технічної бази такої як автомобільна техніка, але без вказання інформації про водіїв, зауважуємо що жоден пункт тендерної документації Замовника не вимагає наявність водії у виконавця робіт згідно вимог технічного завдання, виконання робіт за якістю і можливостями покладається на виконавця(підрядника) згідно умов договору, у разі його не виконання чи порушення сторона несе відповідальність, в тому числі втрату банківської гарантії(забезпечення виконання договору). Позаяк звертаємо увагу, що у поданому учасником договорі оренди техніки (надання послуг по експлуатації будівельних машин та механізмів №12 від 01.07.2019 року) зазначено, що у вартість договору включено оплату праці персоналу, що обслуговує техніку. Отже, на підставі вищезазначеного порушення вимог тендерної документації зі сторони учасника відсутні, підстав для відхилення тендерної пропозиції не має. Договір укладено згідно вимог ч.2 ст.32 ЗУ «Про публічні закупівлі» та оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro. До того ж згідно ч.2. ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» скарги щодо укладених договорів про закупівлю розглядаються в судовому порядку.

2019-08-30 14:53:59


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 11 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2019 14:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПЕТРЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" 3 639 712,92
UAH з ПДВ
3 639 712,92
UAH з ПДВ
Документи
ПП СПАЙС-БУД 3 716 485,44
UAH з ПДВ
3 716 485,44
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2019 17:52
МВС.pdf
31 липня 2019 17:52
ДФС.pdf
16 липня 2019 14:11
Електронний підпис
16 липня 2019 13:44
Тендерна пропозиція.PDF
12 липня 2019 16:58
Електронний підпис
12 липня 2019 16:49
1. Реєстр документів.PDF
12 липня 2019 16:49
14. Специфікація.pdf

Публічні документи

12 липня 2019 11:32
аналогічний договір.7z
12 липня 2019 11:31
16. Специфікація.pdf
12 липня 2019 11:31
4. Статут_опис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПЕТРЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ПП СПАЙС-БУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПЕТРЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2807710535
Переможець 3 639 712,92
UAH з ПДВ
22 липня 2019 17:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 липня 2019 17:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПЕТРЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2807710535
3 639 712,92
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 14:35
д у кап рем кр поле.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 14:34
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 14:32
д у кап рем дюсш.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 14:31
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 15:18
спортшк.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 15:16
Електронний підпис укладений
08 серпня 2019 20:11
Додаткова угода ДЮСШ.PDF укладений
08 серпня 2019 16:34
Договір ДЮСШ.PDF укладений
08 серпня 2019 16:28
Календарний графік.PDF укладений
08 серпня 2019 16:28
Договірна ціна.PDF укладений
08 серпня 2019 16:28
Локальний кошторис.7z укладений
08 серпня 2019 16:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг),
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг).
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML