Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кофеїна цитрат
Очікувана вартість
149 778,60 UAH
UA-2019-06-20-001949-b 78eb1ffbdd844e41b385cd8f3a8c567c
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Шуляк

+380542662127 sokdl_ekonom@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради "Обласна дитяча клінічна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 03338126
Місцезнаходження: 41835, Україна , Сумська обл., с. Кальченки, Білопільський р-н, вул. Центральна, буд. 2
Контактна особа: Оксана Шуляк
+380542662127
sokdl_ekonom@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Двічі не відбулись відкриті торги з причини подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Звіти про результати проведення процедури закупівлі (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-001590-a - дата формування звіту: 01.04.2019р., https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-04-25-000862-b - дата формування звіту: 12.05.2019р.)В зв’язку з цим, відповідно до ч 2. п. 4 статті 35 Закону України "Про публічні закупівлі" – «якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації», замовник має право провести переговорну процедуру на дану закупівлю

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 червня 2019 23:01
Оскарження наміру укласти договір: 01 липня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 упаковка
Кофеїна цитрат (Caffeine citrate) -Пейона розчин для інфузій та орального застосування 20 мг/мл по 1 мл №10 (5х2) в ампулах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40031, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Ковпака, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Caffeine

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

20 червня 2019 22:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕРАФАРМ"
#41281252
Переможець 149 778,60
UAH з ПДВ
20 червня 2019 23:01

Документи

20 червня 2019 23:01
Електронний підпис
20 червня 2019 22:58
Протокол 29 від 20.06.19.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 червня 2019 23:01

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕРАФАРМ"
#41281252
149 778,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 червня 2019 23:01
Електронний підпис
20 червня 2019 22:58
Протокол 29 від 20.06.19.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 13:02
Електронний підпис укладений
03 липня 2019 10:58
Договір 74 від 03.07.2019.pdf укладений
03 липня 2019 10:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 149 778,60
UAH (в тому числі ПДВ 9 798,60 UAH)