Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги по вимірюванню опору розтікання струму на основних заземлювачах і заземленнях магістралей і устаткування. Перевірка опору ізоляції силових проводок)
Очікувана вартість
25 000,00 UAH
UA-2019-06-20-001520-c b207bdcf3c3d4fdfb5c4ee7bbc59c225
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Сергій Вікторович Мошенець

+380567706504 bsmp-dp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Дніпровське клінічне об'єднання швидкої медичної допомоги" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01984636
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 65
Контактна особа: Сергій Вікторович Мошенець
+380567706504
bsmp-dp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 червня 2019 14:23
Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 червня 2019 15:00
Початок аукціону: 25 червня 2019 15:58
Очікувана вартість: 25 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань


Див. додаток (Інформація про закупівлю)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги по вимірюванню опору розтікання струму на основних заземлювачах і заземленнях магістралей і устаткування. Перевірка опору ізоляції силових проводок.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. В.Антоновича, буд.65 (приміщення КЗ "Дніпровське КОШМД")
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-20-001520-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ КОМПАНІЯ ЕЛЕКТРОГРАД, Код ЄДРПОУ:35742843
Дата подання: 26 червня 2019 15:46
скарга
На превиликий жаль Ви порушуєте вимоги законодавства, це дискримінація.
Мета її - щоб переможцем бул учасник №2
Оскарження Вашого рішення таке - звідки Ви взяли інформацію, де зазначено, що ми будемо виконувати роботу 2-3 дня?
На підставі чого Ви винесли таке рішення, що ми будемо працювати два-три дня і поставили свої підписи?
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 липня 2019 09:54
Доброго дня, Шановний Учасник ТОВ КОМПАНІЯ ЕЛЕКТРОГРАД, пояснюємо:
1. Для виконання послуг вказаних у вимогах до закупівлі існують нормо-часи. Наприклад, для вимірювання опору між заземлювачем та заземленими елементами це 6 людино/годин на 100 точок вимірювань. В техвимогах вказана кількість 1500 точок – це 90 л/г. Це приблизно 5,6 робочих днів для 2-ох працівників (мінімальна кількість працівників для виконання послуг). Ще більше нормо-часів закладено у вимірювання опору ізоляції та вимірювання опору заземлюючих пристроїв.
2. Враховуючи режим роботи закладу, відсутність щоденного доступу до багатьох приміщень та час, який витрачали організації на попередні вимірювання, ми вважаємо що будь яка компанія, яка знаходиться за межами міста Дніпро не спроможна якісно та вчасно виконати ці послуги за графіком доступу до відділень Замовника за виділені бюджетні кошти, тим паче за ціну в 5 разів знижену відносно розрахункової вартості і відстані між містами дислокації та надання послуг більш ніж 450 км.
3. В телефонній розмові Переможець закупівлі відмовився від узгодження графіку виконання та місця надання послуг, пояснивши що він приїде коли йому зручно та виконає послуги і проведе іспити тільки в будівлі, яка вказана як юридична адреса, хоча предметом закупівлі є не вимірювання певної кількості будівель, яких 7, а конкретна кількість ліній, точок та контурів електрообладнання Замовника. На думку Замовника це є ознаками спроби виконати послуги в неповному обсязі і з невідповідною якістю.
У зв’язку з усіма обставинами, керівництво Закладу прийняло рішення дискваліфікації переможця.

Що до Учасника №2, то це необґрунтоване звинувачення, бо будь який із учасників, крім переможця підпадає під критерії Закупівлі.
Номер вимоги: UA-2019-06-20-001520-c.a2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ КОМПАНІЯ ЕЛЕКТРОГРАД, Код ЄДРПОУ:35742843
Дата подання: 01 липня 2019 10:13
відповідь на скаргу
Все Ви вірно написали за кілометри і відстань і що можно зробити так, що треба 10 разів приїзджати, а можна зробити так, що меньше. Все залежить від вашої позиції.
АЛЕ НЕ ПОТРІБНО ТУТ ПИСАТИ НЕ ПРАВДУ З ПРИВОДУ ВІДМОВИ ВІД УЗГОДЖЕННЯ ГРАФІКА РОБІТ І Т.Д. ВАШ ПРЕДСТАВНИК БАГАТО НАГОВОРИВ ПО ТЕЛЕФОНУ ПРО ТОВ ВКФ МЕДИНУ (ні в ЯКОМУ разі не чіпаю цього учасника особисто), ВІДСТОЮВАЛА ЇХ ІНТЕРЕСИ І РОЗПОВІДАЛА, ЩО ВИКОНУВАЛИ ДО ЦЬОГО РОБОТИ І Т.Д. ДО РЕЧІ Є ЗАПИС ТЕЛЕФОННОЇ РОЗМОВИ ПРО ЦЕ.
ВИ Ж ПОВИННІ БУТИ НЕУПЕРЕДЖЕНІ І ВСІ УЧАСНИКИ ПОВИННІ БУТИ РІВНИМИ. ТАК ЩО ДЛЯ ПРАВООХОРОННИХ ОРГАНІВ У ВАС СЛОВА, А В МЕНЕ ДОКАЗИ. НЕ Я ПОЧИНАВ ЦЮ БРЕХНЮ
Розгорнути Згорнути

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 червня 2019 16:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ КОМПАНІЯ ЕЛЕКТРОГРАД 8 550,00
UAH з ПДВ
4 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВКФ "Медина" 19 000,00
UAH з ПДВ
5 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ПОЖЦЕНТР" 20 900,00
UAH з ПДВ
16 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЕНЕРГО-СЕРВІС ПРОЕКТ" 17 000,00
UAH з ПДВ
17 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 червня 2019 18:35
цінова пропозиція нова
23 червня 2019 13:55
Електронний підпис
23 червня 2019 13:54
ДНЕПР ШМД.rar

Публічні документи

24 червня 2019 13:49
Відгуки.jpg
24 червня 2019 13:49
Цінова пропозиція.pdf
24 червня 2019 13:49
Статут.zip
24 червня 2019 13:49
Проект договору.pdf
24 червня 2019 13:49
Повірка приладів.zip
24 червня 2019 13:49
Довідка працівники.pdf
24 червня 2019 13:48
Відгуки 2018 р..pdf
24 червня 2019 13:48
Витяг з ЄДР 2019.pdf
24 червня 2019 13:48
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

24 червня 2019 12:57
Свідоцтва про повірку.pdf
24 червня 2019 12:57
Проект договору.pdf
24 червня 2019 12:57
Пояснювальна записка.pdf
24 червня 2019 12:57
Довідка.pdf
24 червня 2019 12:57
Довідка про фахівців.pdf
24 червня 2019 12:57
ПЦ_Наказ_п.pdf
24 червня 2019 12:57
ПЦ_Ліцензія_п.pdf
24 червня 2019 12:57
ПЦ_Дозвіл_п.pdf
24 червня 2019 12:57
ПЦ_Витяг.pdf
24 червня 2019 12:57
ПЦ_Витяг_ЄП_п_.pdf
24 червня 2019 12:57
ПЦ_Виписка_п.pdf
24 червня 2019 12:57
Посвідчення 1000В.pdf
24 червня 2019 12:57
Держреєстрація.pdf

Публічні документи

24 червня 2019 14:26
Лист відгук 2.JPG
24 червня 2019 14:26
Лист відгук 1.JPG
24 червня 2019 14:26
Паспорт керівника.pdf
24 червня 2019 14:26
Витяг новий 2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КОМПАНІЯ ЕЛЕКТРОГРАД

ТОВ "ВКФ "Медина"

ПП "ПОЖЦЕНТР"

ПП "ЕНЕРГО-СЕРВІС ПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ КОМПАНІЯ ЕЛЕКТРОГРАД
#35742843
Відхилено 4 999,00
UAH з ПДВ
26 червня 2019 15:16
ТОВ "ВКФ "Медина"
#19147295
Відхилено 5 000,00
UAH з ПДВ
01 липня 2019 14:37
ПП "ПОЖЦЕНТР"
#30619226
Переможець 16 999,00
UAH з ПДВ
04 липня 2019 11:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 липня 2019 11:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ПОЖЦЕНТР"
#30619226
16 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір №ДН-40-ВИМ_від15.07.2019_(посл.з вим.опору розтік.).pdf укладений
15 липня 2019 08:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 16 999,00
UAH