Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп'ютер спеціаліста
Очікувана вартість
40 000,00 UAH
UA-2019-06-20-001468-c 06f961433f1144889fd31b5ef3243e3a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Світлана Кокоріна

+380664080431 kz37899720@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №12" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37899720
Місцезнаходження: 49020, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Футбольна, буд. 12
Контактна особа: Світлана Кокоріна
+380664080431
kz37899720@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 червня 2019 14:13
Звернення за роз’ясненнями: до 22 червня 2019 14:09
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 червня 2019 15:00
Очікувана вартість: 40 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Детальний опис закупівлі знаходиться у прикріпленому документі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Персональний комп'ютер спеціаліста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49020, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Футбольна,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 червня 2019 14:13
ТЗ комп'ютер.docx
20 червня 2019 14:13
Запит комп'ютер.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 червня 2019 10:30
Дата відповіді: 21 червня 2019 17:10
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Предмет закупівлі повинен відповідати встановленим технічним характеристикам;
До участі в закупівлі допускаються всі Учасники, які є платниками податків на загальних підставах та такі, які знаходяться на спрощеній системі оподаткування;
Оцінка пропозиції проводиться по критерію мінімальної пропозиції Учасника та технічної відповідності предмета закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 червня 2019 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 32 805,00
UAH з ПДВ
32 805,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 32 805,00
UAH з ПДВ
27 червня 2019 13:49

Документи

27 червня 2019 13:49
Протокол №99.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 червня 2019 13:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
32 805,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 червня 2019 13:49
Протокол №99.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 липня 2019 11:15
Договір 32805,00.pdf укладений
05 липня 2019 11:14