Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пристрій для прошивки документів (біндер) ДК 30191000-4 - Офісне устаткування, крім меблів
Очікувана вартість
7 000,00 UAH
UA-2019-06-20-001124-c 68d904d88d3b40e1bde04bb0040682cd
Спрощена/Допорогова закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Микола Геннадійович

+380977020711 school26@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №26 Маріупольської міськой ради"
Код ЄДРПОУ: 23030995
Місцезнаходження: 87517, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Чорноморська ,12
Контактна особа: Микола Геннадійович
+380977020711
school26@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2019 12:47
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 липня 2019 12:47
Початок аукціону: 05 липня 2019 12:14
Очікувана вартість: 7 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,86%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Пристрій для прошивки документів (біндер) ДК 30191000-4 - Офісне устаткування, крім меблів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Чорноморська, 12, м. Маріуполь, Донецька область, 87517, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 30191000-4 — Офісне устаткування, крім меблів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 червня 2019 12:56
Технічні вимоги биндер.docx
20 червня 2019 12:56
Договор купли-продажи (50-50).docx
20 червня 2019 12:56
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 червня 2019 10:36
Дата відповіді: 24 червня 2019 12:37
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, 1) Так, ми не ставимо пріоритети на окремі марки чи моделі, головне для нашого закладу - відповідність технічним характеристикам обладнання, які надано у технічному завданні. 2) Так, ми можемо працювати з ФОП. Головне, щоб Ви у договорі у графі значень ПДВ Ви поставили 0,00.

З повагою,

Адміністрація закладу.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 липня 2019 12:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОФІСТАЙМ УА" 5 220,00
UAH з ПДВ
5 220,00
UAH з ПДВ
Документи
ІСАКОВА НАТАЛІЯ ГЕОРГІЇВНА 6 850,00
UAH з ПДВ
6 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 липня 2019 15:32
брошуровщики.rar
01 липня 2019 15:32
Уставные Исакова Н.Г..rar
01 липня 2019 15:32
Справка по договорам.rar
01 липня 2019 15:32
КП СШ № 26.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОФІСТАЙМ УА"

ІСАКОВА НАТАЛІЯ ГЕОРГІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОФІСТАЙМ УА"
#38390997
Переможець 5 220,00
UAH з ПДВ
08 липня 2019 13:21

Документи

08 липня 2019 12:46
протокол біндер.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 липня 2019 13:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОФІСТАЙМ УА"
#38390997
5 220,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 липня 2019 12:46
протокол біндер.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір (біндер).pdf укладений
05 серпня 2019 09:36
2_5341341523965379801 (1).pdf зміни до договору
07 листопада 2019 12:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Умови договору №26 від 26.07.2019 не порушені денною Угодою, залишаються незмінними та Сторони підтверджують по ним свої обов'язки.
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML