Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт комунальної дороги по вулиці Лесі Українки у селі Любитів Ковельського району Волинської області (ДК 021:2015: 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи)
Очікувана вартість
1 144 034,40 UAH
UA-2019-06-20-000967-a 7fe503d57a24441499453e4620049e15
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віктор Павлов

0335297122
+380506999423
+380954481152
lybutiv-sr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Любитівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04334005
Місцезнаходження: 45063, Україна , Волинська обл., село Любитів, 45063 Волинська область Ковельський район село Любитів вулиця Незалежності 66
Контактна особа: Віктор Павлов
0335297122, +380506999423, +380954481152
lybutiv-sr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 червня 2019 23:25
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2019 00:00
Початок аукціону: 10 липня 2019 11:17
Початок аукціону: 10 липня 2019 11:17
Очікувана вартість: 1 144 034,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 721,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45110000-1: Руйнування та знесення будівель і земляні роботи


Поточний середній ремонт комунальної дороги по вулиці Лесі Українки у селі Любитів Ковельського району Волинської області (ДК 021:2015: 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи). Детально можна ознайомитись в файлі "Тендерна документація 02072019.pdf"

Поточний середній ремонт комунальної дороги по вулиці Лесі Українки у селі Любитів Ковельського району Волинської області (ДК 021:2015: 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи).
Детально можна ознайомитись в файлі "Тендерна документація 02072019.pdf"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 услуга
Поточний середній ремонт комунальної дороги по вулиці Лесі Українки у селі Любитів Ковельського району Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45063, Україна, Волинська область, Ковельський район, село Любитів, вулиця Лесі Українки
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату фактично наданих послуг на підставі актів приймання виконаних робіт (форма № КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (форма № КБ-3), протягом 30-ти календарних днів з дня їх підписання. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 липня 2019 23:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2019 23:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 червня 2019 23:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 червня 2019 23:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2019 23:43
Оголошення про проведення відкритих торгів.pdf.zip
02 липня 2019 23:31
Оголошення про проведення відкритих торгів.pdf.zip
02 липня 2019 23:04
Оголошення про проведення відкритих торгів.pdf.zip
20 червня 2019 23:27
Оголошення про проведення відкритих торгів.pdf.zip
02 липня 2019 23:38
Тендерна документація 02072019.pdf.zip
02 липня 2019 23:31
Тендерна документація 02072019.pdf.zip
02 липня 2019 23:04
Тендерна документація 02072019.pdf.zip
20 червня 2019 23:27
Тендерна документація 20062019.pdf.zip
02 липня 2019 23:37
Зміни до тендерної документації 02072019.pdf.zip
02 липня 2019 23:31
Зміни до тендерної документації 02072019.pdf.zip
02 липня 2019 23:06
Зміни до тендерної документації 02072019.pdf.zip

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-20-000967-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ПМК-НОВА", Код ЄДРПОУ:39291539
Дата подання: 11 липня 2019 23:17
Звернення щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІДЕЯ»
У зв’язку із розглядом тендерної пропозиції ТОВ «ІДЕЯ» вважаємо за необхідне повідомити наступне.
1. Згідно пп «с» пп 3.1.24 тендерної документації від 02.07.19 р. Кожен електронний документ, який подається учасником, повинен містити кваліфікований електронний підпис, створений відповідно до Закону України “Про електронні довірчі послуги”, який має бути накладений на кожен окремий документ (доданий до кожного файлу з електронним документом).
Проте жоден із документів пропозиції ТОВ «ІДЕЯ», які подані у файлах PDF, не містять кваліфікованого електронного підпису учасника який доданий до кожного файла з електронним документом , що не відповідає тендерній документації в цій частині.

2. Згідно пп. «с» п. 3.1.28 тендерної документації від 02.07.19 р. кваліфікований електронний підпис, який створений учасником під час підписання тендерної пропозиції повинен дозволяти здійснити ідентифікації підписувача ідентифікацію підписувача, в тому числі містити ідентифікаційні дані учасники, який подав (подає) тендерну пропозицію – найменування і код ЄДРПОУ учасника – юридичної особи
Проте, перевірка підпису особи, що підписала тендерну пропозицію ТОВ «ІДЕЯ» - файл «sign.p7s» - не дає змогу ідентифікувати учасника, який подав тендерну пропозицію – у сертифікаті електронного підпису, наявні дані про прізвище, ім’я та по батькові підписувача - БАДИВСЬКИЙ ВАСИЛЬ ВАЛЕРІЙОВИЧ, який ідентифіковано як фізичну особу, однак відсутні дані про учасника, який подав тендерну пропозицію найменування і код ЄДРПОУ учасника – юридичної особи ТОВ «ІДЕЯ», що не відповідає тендерній документації в цій частині.

3. Пунктом 3.1.26 тендерної документації від 02.07.19 р. визначено, що копії електронних документів, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції повинні бути створені та оформлені учасником форматі даних електронного документа, який призначений для створення фотоелектронних документів згідно з переліком форматів даних електронних документів тобто, форматі – TIF згідно Переліку форматів даних електронних документів постійного і тривалого (понад 10 років) зберігання, затверджений наказом Мін’юсту № 1886/5 від 11.11.14 р.
Однак, подані учасником копії документів (копія наказу про призначення в.о. директора, копії відгуків за аналогічними договорами м- створені у форматі PDF, який згідно названого вище переліку призначений для створення текстових електронних документів, що не відповідає тендерній пропозиції в цій частині.

Цим же пунктом визначено, що для оформлення електронної копії документа з паперовим носієм інформації він сканується та зберігається у форматі для фотоелектронних документів, визначеному в переліком форматів електронних документів. До отриманого зображення додаються напис про засвідчення копії та інші елементи, що застосовуються під час оформлення копій з паперовим носієм інформації згідно з вимогами до оформлювання документів: напис про засвідчення копії складається зі слів “Згідно з оригіналом”, назви посади особи, яка засвідчує копію, її ініціалів (ініціалу імені) та прізвища, дати засвідчення копії; оформлення копії електронного документа завершується накладанням кваліфікованого електронного підпису особи, яка її засвідчила відповідно до Закону України “Про електронні довірчі послуги”. При цьому кожна посадова особа, що засвідчила електронну копію документа, вважається підписувачем та її повноваження повинні бути підтвердженні відповідно до вимог цієї Тендерної документації.
Проте всупереч цим вимогам копія наказу про призначення в.о. директора подана в невірному форматі даних і не містить зонних відміток про засвідчення копії : слів “Згідно з оригіналом”, назви посади особи, яка засвідчує копію, її ініціалів (ініціалу імені) та прізвища, дати засвідчення копії.
Копії відгуків замовників за аналогічними договорами, також подані у файлах невірного формату, не містять дати засвідчення вірності копії, яка є обов’язковим реквізитом засвідчувального напису.
Крім того, жодна із представлених копій не засвічення кваліфікованим електронним підписом відповідно до Закону України “Про електронні довірчі послуги”.
Тому копії, подані у складі пропозиції ТОВ «ІДЕЯ», оформлені з порушенням тендерної документації.

Нагадуємо, що згідно п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону «Про публічні закупівлі» замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.
Слід також враховувати, що згідно ч. 2 ст. 19 Конституції України органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Просимо врахувати викладене вище під час розгляду пропозиції учасника ТОВ «ІДЕЯ» та прийняти законне та обґрунтоване рішення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 липня 2019 18:19
На вимогу учасника ПП "ПМК-НОВА" (Код ЄДРПОУ:39291539) щодо «Звернення щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІДЕЯ»» повідомляємо наступне:
Відповідно до частини 3 статті 11 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) тендерний комітет проводить процедури закупівель, забезпечує рівні умови для всіх учасників, об'єктивний та чесний вибір переможця та оприлюднення інформації щодо публічних закупівель, здійснює інші дії, передбачені Законом. На виконання частини 4 статті 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. За результатами аукціону електронна система визначила найбільш економічно вигідною тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІДЕЯ», яка розглядається тендерним комітетом та щодо якої не прийнято рішення про її розгляд, тому вимога про усунення порушення (Номер вимоги: UA-2019-06-20-000967-a.b1) є безпідставною та не передбачена Законом. Окрім того зауваження, викладені в даній вимозі прийняті до уваги тендерним комітетом та будуть враховані при подальшому розгляді пропозиції.
Більш детально викладено у файлі "Відповідь на вимогу.pdf".

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2019 11:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІДЕЯ" 1 110 420,00
UAH з ПДВ
1 092 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ПМК-НОВА" 1 136 130,00
UAH з ПДВ
1 092 240,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Луцька ДПМК 1 143 054,00
UAH з ПДВ
1 143 054,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 липня 2019 19:26
Електронний підпис
09 липня 2019 19:23
Технічний опис.rar
09 липня 2019 19:23
Повноваження.rar
09 липня 2019 19:23
Інші документи.rar

Публічні документи

31 липня 2019 13:57
Довідка_НАЗК(КОВАЛЬ).zip
08 липня 2019 12:46
Електронний підпис
08 липня 2019 12:44
Технічний опис.zip
08 липня 2019 12:44
Повноваження.zip
08 липня 2019 12:44
Інші документи.zip

Публічні документи

09 липня 2019 17:13
Електронний підпис
09 липня 2019 17:12
Цінова пропозиція.rar
09 липня 2019 17:12
Кваліфікація.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІДЕЯ"

ПП "ПМК-НОВА"

ТОВ Луцька ДПМК

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІДЕЯ"
#32616122
Відхилено 1 092 000,00
UAH з ПДВ
18 липня 2019 22:36
ПП "ПМК-НОВА"
#39291539
Переможець 1 092 240,00
UAH з ПДВ
26 липня 2019 18:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 липня 2019 18:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ПМК-НОВА"
#39291539
1 092 240,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 листопада 2019 11:58
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2019 15:46
Додаткова угода №3.zip зміни до договору
31 жовтня 2019 15:38
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2019 00:11
Електронний підпис укладений
10 жовтня 2019 22:48
Додаткова угода №2.zip зміни до договору
10 жовтня 2019 22:46
Електронний підпис укладений
14 серпня 2019 23:44
Додаткова угода №1.zip зміни до договору
14 серпня 2019 23:43
Електронний підпис укладений
14 серпня 2019 22:57
Договір.zip укладений
14 серпня 2019 22:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, пунктом 1 частини четвертої статті 36 Закону України “Про публічні закупівлі”, уклали цю Додаткову угоду № 1 до Договору підряду на виконання поточного ремонту від «13» серпня 2019 р. № 1 про таке: 1. Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі послуг за Договором з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника У 2019 році. 2. У зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі за Договором Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору: 2.1. Пункт 4.1 Договору викласти у такій редакції: «4.1. Ціна Договору становить 684399,42 грн. (684399гривень 42 копійок), в тому числі ПДВ – 114066,57 грн. , згідно з Договірною ціною.» 2.2. Додаток 1 – Договірна ціна та Додаток 2 – Кошторис викласти у новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Усі інші умови Договору, які не змінені цією Додатковою угодою, залишаються незмінними. 4. Ця Додаткової угоди набуває чинності з дня її підписання Сторонами і є невід’ємною частиною Договору. 5. Ця Додаткова угода укладена в двох примірниках, що мають однакову юридичну силу – по одному для кожної із Сторін. Додатки: Додаток 1 – Договірна ціна Додаток 2 – Кошторис Детально додатково викладено в копії додаткової угоди (файл «Додаткова угода №1 від 14-08-2019») Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі": Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, пунктом 1 частини четвертої статті 36 Закону України “Про публічні закупівлі”, уклали цю Додаткову угоду № 2 до Договору підряду на виконання поточного ремонту від «13» серпня 2019 р. № 1 про таке: 1. Сторони за взаємною згодою дійшли згоди продовжити строк надання послуг з поточного ремонту до 31 жовтня 2019 року. 2. У зв’язку з продовженням строку надання послуг з поточного ремонту Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору: 2.1. Підпункт 5.1.2 пункт 5.1 Договору викласти у такій редакції: «5.1.2. Закінчення: до 31 жовтня 2019 року.» 3. Усі інші умови Договору, які не змінені цією Додатковою угодою, залишаються незмінними. 4. Ця Додаткової угоди набуває чинності з дня її підписання Сторонами і є невід’ємною частиною Договору. 5. Ця Додаткова угода укладена в двох примірниках, що мають однакову юридичну силу – по одному для кожної із Сторін. Детально додатково викладено в копії додаткової угоди (файл «Додаткова угода №2 від 09-10-2019») Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі": Продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, пунктом 1 частини четвертої статті 36 Закону України “Про публічні закупівлі”, уклали цю Додаткову угоду № 3 до Договору підряду на виконання поточного ремонту від «13» серпня 2019 р. № 1 про таке: 1. 1. Сторони дійшли згоди про узгодження зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості послуг). 2. У зв’язку зі узгодженою зміною ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості послуг) за Договором Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору: 2.1. Пункт 4.1 Договору викласти у такій редакції: «4.1. Ціна Договору становить 684373,53 грн. (684373,53 гривні 53 копійок), в тому числі ПДВ – 114062,26 грн. » 3. Усі інші умови Договору, які не змінені цією Додатковою угодою, залишаються незмінними. 4. Ця Додаткової угоди набуває чинності з дня її підписання Сторонами і є невід’ємною частиною Договору. 5. Ця Додаткова угода укладена в двох примірниках, що мають однакову юридичну силу – по одному для кожної із Сторін. Детально додатково викладено в копії додаткової угоди (файл «Додаткова угода №3 від 31-10-2019») Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п’ятою статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі": Узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг).
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 684 373,53
UAH (в тому числі ПДВ 114 062,26 UAH)