Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання (багатофункціональний пристрій)
Очікувана вартість
8 010,00 UAH
UA-2019-06-20-000963-c 4ede2aa11a5e4e359d2bc2f3ef0305ce
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Вікторівна Соклакова

+380967428389 soklakova@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Світлана Вікторівна Соклакова
+380967428389
soklakova@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 червня 2019 12:12
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2019 19:00
Очікувана вартість: 8 010,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


кошти на виконання доручень виборців
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
багатофункціональний пристрій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49052, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Гомельська, 27-Б, КЗО ДНЗ № 40 ДМР
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 червня 2019 12:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 червня 2019 12:12
Додаток 4 - Технічні,якісні та кількісні вимоги.docx
20 червня 2019 12:12
Додаток 6 - Проект договору.docx
20 червня 2019 12:12
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 червня 2019 10:37
Дата відповіді: 21 червня 2019 10:49
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" учасники мають право запропонувати еквівалент товару, що закуповується Замовником: «у разі наявності в технічній частині посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, джерело походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент» усі показники еквіваленту мають бути не гіршими за зазначені. Відповідно до п.1 та п.2 розділу 5 Тендерної документації Замовника Учасники у тендерній пропозиції надають свою пропозицію з урахуванням ПДВ або без ПДВ у разі коли суб’єкт господарювання звільнений від сплати ПДВ згідно з чинним законодавством України, при розрахунку ціни, за яку Учасник згоден виконати замовлення, враховується ціна предмету закупівлі, відповідно до цієї Документації; всі витрати, пов’язані з виконанням зобов’язань Учасника процедури закупівлі по виконанню договору; усі податки, збори та обов’язкові платежі відповідно до законодавства України, та ін. При формуванні ціни тендерної пропозиції слід врахувати вимоги Розділу V «Податок на додану вартість» Податкового кодексу України.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 липня 2019 19:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ВИНИЧУК ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ 5 001,00
UAH з ПДВ
5 001,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 липня 2019 16:51
Тех.лист. HP130 .pdf
04 липня 2019 16:51
HP висновок.pdf
04 липня 2019 16:51
Certificate-HP 130-a series.pdf
04 липня 2019 16:51
ЦІНОВА пропозиціЯ.docx
04 липня 2019 16:51
відгук_page-0001.jpg
04 липня 2019 16:51
Відгук.pdf
04 липня 2019 16:51
Анал. дог..pdf
04 липня 2019 16:51
Довідка без печатки.pdf
04 липня 2019 16:51
Установчі доки підп.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ВИНИЧУК ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ

Інформація про відміну

Дата відміни
05 липня 2019 19:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій