Встановлення системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщеннях загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 28 м. Житомира ім. гетьмана І.Виговського (підвал, 1-й та 2-й поверхи) за адресою м.Житомир, вул. Тараса Бульби-Боровця, 17 (код за ДК 021-2015 45310000-3 «Електромонтажні роботи)
Очікувана вартість
290 100,00 UAH
UA-2019-06-20-000941-a d410c6ab39ee42108288c0f4b53da195
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №28 м. Житомира ім. гетьмана Івана Виговського
Код ЄДРПОУ: 22059181
Місцезнаходження замовника: 10031, Україна, Житомирська обл., місто Житомир, вулиця Тараса-Бульби Боровця, будинок 17
Контактна особа замовника: Лавренчук Ірина Володимирівна
+380412259766
lavira22@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 28 червня 2019 20:01
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 липня 2019 20:01
Початок аукціону: 09 липня 2019 13:35
Очікувана вартість: 290 100,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 450,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Встановлення системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщеннях загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 28 м. Житомира ім. гетьмана І.Виговського (підвал, 1-й та 2-й поверхи) за адресою м.Житомир, вул. Тараса Бульби-Боровця, 17 (код за ДК 021-2015 45310000-3 «Електромонтажні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10030, Україна, Житомирська область, місто Житомир, вул. Тараса Бульби-Боровця, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг амовник перераховує Підряднику кошти у сумі, яка вказана в актах виконаних робіт, тільки при наявності всіх відповідних документів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування - місцевий бюджет. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

20 червня 2019 19:59
Електронний цифровий підпис
20 червня 2019 19:57
ДОДАТОК 3.docx
20 червня 2019 19:57
Додаток 2.pdf
20 червня 2019 19:57
ДОДАТОК 1.doc
20 червня 2019 19:57
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_ЗОШ 28 (20-06-19).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 липня 2019 13:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП СТРАЖ-В 240 000,00
UAH з ПДВ
235 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Дівікс 290 073,17
UAH з ПДВ
290 073,17
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 липня 2019 18:48
UA-2018-08-10-001469-b-PP_STRAJ-V.zip

Публічні документи

15 липня 2019 17:04
довідка ДФС
05 липня 2019 17:40
sign.p7s
05 липня 2019 17:36
Статут.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП СТРАЖ-В
#37808790
Відхилено 235 000,00
UAH з ПДВ
10 липня 2019 14:43
ТОВ Дівікс
#33463396
Рішення скасоване 290 073,17
UAH з ПДВ
16 липня 2019 15:27
ТОВ Дівікс
#33463396
Відхилено 290 073,17
UAH з ПДВ
16 липня 2019 15:31

Інформація про відміну

Дата відміни
16 липня 2019 15:31
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі

Актуальні тендери

До пошуку