Встановлення системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщеннях загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 28 м. Житомира ім. гетьмана І.Виговського (підвал, 1-й та 2-й поверхи) за адресою м.Житомир, вул. Тараса Бульби-Боровця, 17 (код за ДК 021-2015 45310000-3 «Електромонтажні роботи)
Очікувана вартість
290 100,00 UAH
UA-2019-06-20-000941-a d410c6ab39ee42108288c0f4b53da195
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №28 м. Житомира ім. гетьмана Івана Виговського
Код ЄДРПОУ: 22059181
Місцезнаходження замовника: 10031, Україна, Житомирська обл., місто Житомир, вулиця Тараса-Бульби Боровця, будинок 17
Контактна особа замовника: Лавренчук Ірина Володимирівна
+380412259766
lavira22@gmail.com

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 28 червня 2019 20:01
Оскарження умов закупівлі: до 04 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 липня 2019 20:01
Початок аукціону: 09 липня 2019 13:35
Очікувана вартість: 290 100,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 450,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Встановлення системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщеннях загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 28 м. Житомира ім. гетьмана І.Виговського (підвал, 1-й та 2-й поверхи) за адресою м.Житомир, вул. Тараса Бульби-Боровця, 17 (код за ДК 021-2015 45310000-3 «Електромонтажні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10030, Україна, Житомирська область, місто Житомир, вул. Тараса Бульби-Боровця, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг амовник перераховує Підряднику кошти у сумі, яка вказана в актах виконаних робіт, тільки при наявності всіх відповідних документів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування - місцевий бюджет. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

20 червня 2019 19:59
Електронний цифровий підпис
20 червня 2019 19:57
ДОДАТОК 3.docx
20 червня 2019 19:57
Додаток 2.pdf
20 червня 2019 19:57
ДОДАТОК 1.doc
20 червня 2019 19:57
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_ЗОШ 28 (20-06-19).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 липня 2019 13:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП СТРАЖ-В 240 000,00
UAH з ПДВ
235 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Дівікс 290 073,17
UAH з ПДВ
290 073,17
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 липня 2019 18:48
UA-2018-08-10-001469-b-PP_STRAJ-V.zip

Публічні документи

15 липня 2019 17:04
довідка ДФС
05 липня 2019 17:40
sign.p7s
05 липня 2019 17:36
Статут.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП СТРАЖ-В
#37808790
Відхилено 235 000,00
UAH з ПДВ
10 липня 2019 14:43
ТОВ Дівікс
#33463396
Рішення скасоване 290 073,17
UAH з ПДВ
16 липня 2019 15:27
ТОВ Дівікс
#33463396
Відхилено 290 073,17
UAH з ПДВ
16 липня 2019 15:31

Документи

10 липня 2019 14:49
sign.p7s
10 липня 2019 14:45
Протокол ТК

Документи

16 липня 2019 15:30
sign.p7s
16 липня 2019 15:28
Протокол ТК

Актуальні тендери

До пошуку