Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оргтехніка - (Мультимедійний проектор)
Очікувана вартість
325 000,00 UAH
UA-2019-06-20-000761-c ● 4e56125eb2d8447d975f7e64f6efbbb9
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Мелітопольської районної державної адміністрації Запорізької області |
Код ЄДРПОУ: | 02136100 |
Місцезнаходження: | 72319, Україна , Запорізька обл., м. Мелітополь, вул. Івана Алексєєва, 5 |
Контактна особа: |
Олена Виблова +380971293257 osvita02136100@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 червня 2019 11:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 червня 2019 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 липня 2019 13:00 |
Початок аукціону: | 08 липня 2019 11:00 |
Очікувана вартість: | 325 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38650000-6: Фотографічне обладнання
Відповідно до ст.4 Закону про публічні закупівлі закупівля здійснюється відповідно до річного плану. . Відповідно до п.5 форми річного плану закупівель замовник зазначає код згідно КЕКВ (для бюджетних коштів). Кошти передбачені планом КЕКВ 3110
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36 штука
Оргтехніка - (Мультимедійний проектор)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
72319, Україна, Запорізька область, Мелітопольський район, Запорізька обл., За адресою навчальних закладів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 серпня 2019
ДК 021:2015: 38650000-6 — Фотографічне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 червня 2019 11:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 червня 2019 11:34 |
ТД мільтімедійні проектори.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 червня 2019 10:39
Дата відповіді: 21 червня 2019 11:11
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. В заявці вказані тільки технічні характеристики предмету закупівлі. Торгова марка або модель значення не мають 2. До участі в закупівлі допускаються ФОП неплатники ПДВ. Пропозиція ФОП неплатника ПДВ розглядається як остаточна, якщо учасник платник ПДВ, то його остаточна пропозиція враховується з ПДВ
Уточнення
Дата подання: 21 червня 2019 17:52
Дата відповіді: 24 червня 2019 08:55
Шановний Замовник!
В тендерній документації, а саме:
4. Доставку, монтаж, встановлення, введення в експлуатацію та підключення обладнання для навчальних кабінетів здійснює Постачальник.
Чи обов'язкові ці вимоги?
Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Обов'язкові вимоги : 1. Товар повинен бути новим (таким, що не був у використанні).
2. Всі основні компоненти товару повинні бути оригінальними, заміна компонентів на не неоригінальні забороняється.
3. Транспортні послуги та інші витрати (пакування, тощо) повинні здійснюватися за рахунок Учасника.
4. Доставку, монтаж, встановлення, введення в експлуатацію та підключення обладнання для
навчальних кабінетів здійснює Постачальник.
У разі якщо товар не відповідає технічним вимогам Замовника, відсутні вищевказані документи, що підтверджують якість товару або Учасник не в змозі виконати умови поставки, які визначені Замовником, Пропозиція відхиляється.
2. Всі основні компоненти товару повинні бути оригінальними, заміна компонентів на не неоригінальні забороняється.
3. Транспортні послуги та інші витрати (пакування, тощо) повинні здійснюватися за рахунок Учасника.
4. Доставку, монтаж, встановлення, введення в експлуатацію та підключення обладнання для
навчальних кабінетів здійснює Постачальник.
У разі якщо товар не відповідає технічним вимогам Замовника, відсутні вищевказані документи, що підтверджують якість товару або Учасник не в змозі виконати умови поставки, які визначені Замовником, Пропозиція відхиляється.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 липня 2019 11:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" |
321 922,08
UAH з ПДВ
|
321 922,08
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
324 831,60
UAH з ПДВ
|
324 831,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
УКРБIЗНЕСКОНСАЛТИНГ ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО |
324 972,00
UAH з ПДВ
|
324 972,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" #40750285 |
Переможець |
321 922,08
UAH з ПДВ
|
12 липня 2019 13:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2019 11:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 липня 2019 15:31
|
img187.pdf | зміни до договору |
25 липня 2019 15:27
|
Електронний підпис | укладений |
25 липня 2019 10:59
|
img186.pdf | укладений |
25 липня 2019 10:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 25 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дог №186 |
Номер договору про закупівлю: | 186 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 186 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |