Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний природний парк "Черемоський" |
Код ЄДРПОУ: | 36754760 |
Вебсайт: | http://park.cv.ua/ |
Місцезнаходження: | 59100, Україна , Чернівецька обл., Путила, вул. Федьковича, 35 |
Контактна особа: |
Котельбан Юрій Дмитрович 380383821258 cheremoskiy@hotmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 червня 2019 12:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 червня 2019 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 липня 2019 14:00 |
Початок аукціону: | 08 липня 2019 15:31 |
Очікувана вартість: | 4 679 117,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 23 395,59 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 червня 2019 15:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 червня 2019 15:04 |
Тендерна документація 20.06 (1).docx |
26 червня 2019 15:06 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 червня 2019 15:04 |
Тендерна документація 20.06 (1).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-15-000018 ● 3b44ea4320b948fca69adca261fc41aa
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 липня 2019 15:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.07.2019 № 33
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 15 липня 2019 року №33
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2019-06-20-000689-b від 20.06.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-07-15 17:01:01
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Реконструкція адміністративного будинку по вул.О.Кобилянської, 33 в смт. Путила, Путильського району, Чернівецької області» за кодом ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-20-000689-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із такого питання:
1. Чому при проведенні даної закупівлі Вами оприлюднене в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів без урахування внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року, а саме: відсутні пункти «4-1. Вид предмета закупівлі», «9-1. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)», «10-1. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності)», «10-2. Джерело фінансування закупівлі», «12-1. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності)»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-07-17 16:18:54
пояснення на запит
На Ваш запит про надання пояснень надаємо наступну інформацію:
На виконання вимог пункту 11 ч. 1 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) форми документів у сфері закупівель затверджено наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (далі Наказ).
Виходячи зі змісту пункту 2 Наказу формами документів у сфері публічних закупівель затверджено обов’язкові поля, що заповнюються замовником в електронній системі закупівель шляхом унесення в них наявної інформації. У разі необхідності замовник може зазначити додаткову інформацію про закупівлю, якщо заповнить необов’язкові поля, передбачені системою. А ні Законом, а ні будь-яким іншим нормативно-правовим актом в сфері публічних закупівель не встановлено жодних вимог щодо порядку заповнення вищезазначених полів та інформації, яка повинна бути в них зазначена.
При цьому, під час створення в системі нової закупівлі через авторизований майданчик (e-tender.biz) від замовника вимагається заповнення обов’язкових, згідно вимог майданчику, полів, які виділено червоним і без заповнення яких система не дає змоги створити оголошення.
Вказані пункти: «4-1. Вид предмета закупівлі», «9-1. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» реалізовано на майданчику як необов’язкові, саме тому при проведенні даної процедури закупівлі в тендерній документації оприлюдненій разом з оголошенням зазначено що видом предмету закупівлі є роботи та описано порядок здійснення розрахунків, з чим учасники мають змогу ознайомитись при поданні пропозицій.
Подачі пунктів «10-1. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності)» та «12-1. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності)» не передбачається, оскільки закупівля не ділиться на лоти, а застосування інших критеріїв оцінки для даної закупівлі не встановлено.
При створенні оголошення пункту «10-2. Джерело фінансування закупівлі» на майданчику взагалі немає. Тому в проекті договору в тендерній документації зазначено: «11.2. Джерелом фінансування робіт за цим договором є кошти державного бюджету».
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-07-17 16:14:52
пояснення
На Ваш запит про надання пояснень надаємо наступну інформацію:
На виконання вимог пункту 11 ч. 1 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) форми документів у сфері закупівель затверджено наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (далі Наказ).
Виходячи зі змісту пункту 2 Наказу формами документів у сфері публічних закупівель затверджено обов’язкові поля, що заповнюються замовником в електронній системі закупівель шляхом унесення в них наявної інформації. У разі необхідності замовник може зазначити додаткову інформацію про закупівлю, якщо заповнить необов’язкові поля, передбачені системою. А ні Законом, а ні будь-яким іншим нормативно-правовим актом в сфері публічних закупівель не встановлено жодних вимог щодо порядку заповнення вищезазначених полів та інформації, яка повинна бути в них зазначена.
При цьому, під час створення в системі нової закупівлі через авторизований майданчик (e-tender.biz) від замовника вимагається заповнення обов’язкових, згідно вимог майданчику, полів, які виділено червоним і без заповнення яких система не дає змоги створити оголошення.
Вказані пункти: «4-1. Вид предмета закупівлі», «9-1. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» реалізовано на майданчику як необов’язкові, саме тому при проведенні даної процедури закупівлі в тендерній документації оприлюдненій разом з оголошенням зазначено що видом предмету закупівлі є роботи та описано порядок здійснення розрахунків, з чим учасники мають змогу ознайомитись при поданні пропозицій.
Подачі пунктів «10-1. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності)» та «12-1. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності)» не передбачається, оскільки закупівля не ділиться на лоти, а застосування інших критеріїв оцінки для даної закупівлі не встановлено.
При створенні оголошення пункту «10-2. Джерело фінансування закупівлі» на майданчику взагалі немає. Тому в проекті договору в тендерній документації зазначено: «11.2. Джерелом фінансування робіт за цим договором є кошти державного бюджету».
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Проведено засідання тендерного комітету та прийнято рішення про відміну торгів через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
2019-07-19 17:58:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
.
2019-07-26 16:02:23
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "АМВ СЕРВІС" #41966593 |
Переможець |
4 102 208,00
UAH з ПДВ
|
09 липня 2019 19:24
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 19 липня 2019 18:03 |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунути порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель |
19 липня 2019 18:00
|
протокол 15.pdf |