Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК021-2015(CPV) – 45210000-2 – Будівництво будівель (Завершення робіт з будівництва житлового будинку № 22-25 з вбудовано прибудованим паркінгом №36 за робочим проектом « Будівництво житлових будинків з об’єктами соціально-культурного призначення та підземними паркінгами вул. С. Сагайдака, 101 у Дніпровському районі м. Києва. Житловий будинок № 22-25 з вбудовано прибудованим паркінгом №36. Житловий будинок № 30 з вбудовано прибудованим паркінгом №43А»
DK 021:2015 - 45210000-2 (Completion of construction work for a residential building № 22-25 with built-in parking № 36 )
Очікувана вартість
361 190 000,00 UAH
UA-2019-06-20-000410-a 8d0e25167e244e1ca0dde1fabc9ea39b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волочай Любов Анатоліївна

+380445900265 vl@investbud.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КП Житлоінвестбуд-УКБ
Код ЄДРПОУ: 31958324
Вебсайт: http://investbud.kiev.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., Київ, Володимирська,42
Контактна особа: Волочай Любов Анатоліївна
+380445900265
vl@investbud.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: ME Municipal Enterprise of Construction of Dwelling Houses Affairs “Zhytloinvestbud–UKB”
National ID: 31958324
Contact point: Volochai Liubov Anatoliivna
+380445900265
vl@investbud.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 червня 2019 13:49
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 12 серпня 2019 14:20
Очікувана вартість: 361 190 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1000000 UAH
Publication date: 20 червня 2019 13:49
Enquiries until: 20 липня 2019 18:00
Complaints submission until: до 26 липня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 30 липня 2019 18:00

Information

Estimated total value: 361 190 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 25 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,01 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Код ДК021-2015(CPV) – 45210000-2 – Будівництво будівель (Завершення робіт з будівництва житлового будинку № 22-25 з вбудовано прибудованим паркінгом №36 за робочим проектом « Будівництво житлових будинків з об’єктами соціально-культурного призначення та підземними паркінгами вул. С. Сагайдака, 101 у Дніпровському районі м. Києва. Житловий будинок № 22-25 з вбудовано прибудованим паркінгом №36. Житловий будинок № 30 з вбудовано прибудованим паркінгом №43А»
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, Київська область, м. Київ, вул. С. Сагайдака, 101 у Дніпровському районі
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

DK 021:2015 - 45210000-2 (Completion of construction work for a residential building № 22-25 with built-in parking № 36 )
CPV: 45210000-2
Період постачання: по 30 вересня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування - залучені кошти. Розрахунки проводяться в національній валюті України шляхом оплати Замовником виконаних робіт на підставі документів по обліку в будівництві (форма №КБ-2в, №КБ-3). Вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті, визначається в межах вартості робіт, передбачених договірною ціною, із урахуванням виконаних обсягів робіт.договірною ціною, із урахуванням виконаних обсягів робіт. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 липня 2019 19:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 19:13
PZ 22-25 19.07.PDF
19 липня 2019 19:13
ТД- Сагайдака_ 20-25 зміни 19.07.pdf
12 липня 2019 14:25
PZ22-25.PDF
20 червня 2019 13:49
A.pdf
19 липня 2019 19:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2019 14:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 червня 2019 13:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 19:13
PZ 22-25 19.07.PDF
19 липня 2019 19:13
ТД- Сагайдака_ 20-25 зміни 19.07.pdf
12 липня 2019 14:25
ТД- Сагайдака_ 20-25 зміни 12.07.pdf
20 червня 2019 13:49
ТД- Сагайдака_ 20-25 20.06.2019 .pdf
12 липня 2019 14:25
PZ22-25.PDF
20 червня 2019 13:49
A.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо невідповідності предмету договору та технічного завдання.
Дата подання: 09 липня 2019 08:52
Дата відповіді: 11 липня 2019 17:32
У тендерному завданні в Додатку №3 викладено проект договору, в якому визначені істотні умови договору. Відповідно до п.1.2 цього проекту договора: "Обсяги робіт, що підлягають виконанню за цим Договором, включають будівельні і опоряджувальні роботи, внутрішньоквартальні та зовнішні мережі, придбання, встановлення устаткування передбаченого проектом та виконання інших робіт, передбачених проектно-кошторисною документацією і Додатком 1 до цього Договору ", також умовами п.3.2 визначається: "У вартість виконання робіт по Об'єкту враховано вартість будівельних і опоряджувальних робіт, внутрішньо квартальних та зовнішніх мереж, придбання і встановлення устаткування передбаченого проектом та виконання інших робіт, передбачених проектно- кошторисною документацією і Додатком 1 до цього Договору". Таким чином проектом договору передбачаеться виконання робіт по влаштуванню внутрішньоквартальних та зовнішніх мереж та їх вартість повинна бути врахована в розрахунку договірної ціни. На разі у технічному завданні Додаток №2 до Тендерного завдання, обсяги робіт по влаштуванню внутримайданчикових та зовнішніх мереж відсутні. Просимо надати роз'яснення відносно зазначених невідповідностей
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації будуть внесені зміни

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-21-000013 ● 70fe127bd2fd4d769aa553223f75f637
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 серпня 2019 14:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

19.08.2019 № 158
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 19.08.2019 № 158

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13 UA-2019-06-20-000410-a 20.06.2019
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 19 вересня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 05 серпня 2019
UA-2019-06-20-000410-a8d0e25167e244e1ca0dde1fabc9ea39b
Найменування: КП Житлоінвестбуд-УКБ
Код ЄДРПОУ: 31958324
Місцезнаходження: 01601, Україна, м. Київ обл., Київ, Володимирська,42
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ Міськбудінвест
Документи
Відхилено
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "Юнібілд" Документи
Допущено до аукціону
Документи
АТ «Завод залізобетонних конструкцій ім. Світлани Ковальської» Документи
Допущено до аукціону
Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Міськбудінвест #31175387

№ рішення у справі

78-р/тк

Дата рішення у справі

19.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

05 серпня 2019 13:06
Протокол
05 серпня 2019 13:09
Електронний підпис

Публічні документи

29 липня 2019 13:54
Електронний підпис
29 липня 2019 12:46
Гарантія МБІ.zip
29 липня 2019 10:11
Електронний підпис
26 липня 2019 14:09
57. Проект договору.pdf
26 липня 2019 14:08
23. Відгук ГДІП.pdf
26 липня 2019 14:08
16. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
19 липня 2019 15:43
Гарантія МБІ 1807.zip

Документи

05 серпня 2019 13:09
Протокол
05 серпня 2019 13:11
Електронний підпис

Публічні документи

30 липня 2019 17:00
Електронний підпис
30 липня 2019 17:00
Електронний підпис
30 липня 2019 16:57
ЮБ_БГ.rar
30 липня 2019 16:57
повноваження.pdf
30 липня 2019 16:57
наказ антикор.pdf
30 липня 2019 16:57
ліцензії.pdf
30 липня 2019 16:57
інші документи.rar
30 липня 2019 16:57
довідки банк.pdf
30 липня 2019 16:57
Антикор.програм..pdf
30 липня 2019 16:57
кошторис 8ч.rar
30 липня 2019 16:57
кошторис 7ч.rar
30 липня 2019 16:57
кошторис 6ч.rar
30 липня 2019 16:57
кошторис 5ч.rar
30 липня 2019 16:57
кошторис 4ч.rar
30 липня 2019 16:57
кошторис 3ч.rar
30 липня 2019 16:57
кошторис 2ч.rar
30 липня 2019 16:57
кошторис 1ч.rar
30 липня 2019 16:57
17 ЮБ.imd

Документи

05 серпня 2019 13:10
Протокол
05 серпня 2019 13:12
Електронний підпис

Публічні документи

30 липня 2019 17:19
Електронний підпис
30 липня 2019 17:19
Електронний підпис
30 липня 2019 17:18
Працівники.pdf
30 липня 2019 17:18
Листи.pdf
30 липня 2019 17:18
листи та довідки.pdf
30 липня 2019 17:18
Лист субпідряд.pdf
30 липня 2019 17:18
Лист згода.pdf
30 липня 2019 17:18
довідки банк.pdf
30 липня 2019 17:18
Лист гарантія.pdf
30 липня 2019 17:18
кваліфікація.rar
30 липня 2019 17:18
ЗЗБК_БГ.rar
30 липня 2019 17:18
График.pdf
30 липня 2019 17:18
Досвід.rar
30 липня 2019 17:18
кошторис ч6.rar
30 липня 2019 17:18
кошторис ч5.rar
30 липня 2019 17:18
кошторис ч4.rar
30 липня 2019 17:18
кошторис ч3.rar
30 липня 2019 17:18
кошторис ч2.rar
30 липня 2019 17:18
кошторис ч1.rar
30 липня 2019 17:18
17_ЗЗБК.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Міськбудінвест

ТОВ "Юнібілд"

АТ «Завод залізобетонних конструкцій ім. Світлани Ковальської»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2019 14:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Юнібілд" 361 077 970,93
UAH з ПДВ
361 052 970,92
UAH з ПДВ
Документи
АТ «Завод залізобетонних конструкцій ім. Світлани Ковальської» 361 120 091,33
UAH з ПДВ
361 077 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 липня 2019 17:00
Електронний підпис
30 липня 2019 17:00
Електронний підпис
30 липня 2019 16:57
ЮБ_БГ.rar
30 липня 2019 16:57
повноваження.pdf
30 липня 2019 16:57
наказ антикор.pdf
30 липня 2019 16:57
ліцензії.pdf
30 липня 2019 16:57
інші документи.rar
30 липня 2019 16:57
довідки банк.pdf
30 липня 2019 16:57
Антикор.програм..pdf
30 липня 2019 16:57
кошторис 8ч.rar
30 липня 2019 16:57
кошторис 7ч.rar
30 липня 2019 16:57
кошторис 6ч.rar
30 липня 2019 16:57
кошторис 5ч.rar
30 липня 2019 16:57
кошторис 4ч.rar
30 липня 2019 16:57
кошторис 3ч.rar
30 липня 2019 16:57
кошторис 2ч.rar
30 липня 2019 16:57
кошторис 1ч.rar
30 липня 2019 16:57
17 ЮБ.imd

Публічні документи

30 липня 2019 17:19
Електронний підпис
30 липня 2019 17:19
Електронний підпис
30 липня 2019 17:18
Працівники.pdf
30 липня 2019 17:18
Листи.pdf
30 липня 2019 17:18
листи та довідки.pdf
30 липня 2019 17:18
Лист субпідряд.pdf
30 липня 2019 17:18
Лист згода.pdf
30 липня 2019 17:18
довідки банк.pdf
30 липня 2019 17:18
Лист гарантія.pdf
30 липня 2019 17:18
кваліфікація.rar
30 липня 2019 17:18
ЗЗБК_БГ.rar
30 липня 2019 17:18
График.pdf
30 липня 2019 17:18
Досвід.rar
30 липня 2019 17:18
кошторис ч6.rar
30 липня 2019 17:18
кошторис ч5.rar
30 липня 2019 17:18
кошторис ч4.rar
30 липня 2019 17:18
кошторис ч3.rar
30 липня 2019 17:18
кошторис ч2.rar
30 липня 2019 17:18
кошторис ч1.rar
30 липня 2019 17:18
17_ЗЗБК.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Юнібілд"

АТ «Завод залізобетонних конструкцій ім. Світлани Ковальської»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Юнібілд"
#42675928
Переможець 361 052 970,92
UAH з ПДВ
20 серпня 2019 12:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2019 12:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Юнібілд"
#42675928
361 052 970,92
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 14:59
Ду3.PDF зміни до договору
28 грудня 2021 14:57
Електронний підпис укладений
10 червня 2021 11:42
ДУ2.PDF зміни до договору
10 червня 2021 11:39
Електронний підпис укладений
24 вересня 2020 11:55
ДУ1.pdf зміни до договору
24 вересня 2020 11:54
Електронний підпис укладений
09 вересня 2019 11:01
Договір укладений
09 вересня 2019 10:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з відсутністю фінансування в повному обсязі та враховуючи: - постанову Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 № 211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», згідно з статтею 29 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, з урахуванням рішення Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 10 березня 2020 року Кабінет Міністрів України постановив установити з 12 березня 2020 р. до 24 квітня 2020 року на всій території України карантин. - указ Президента України «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 березня 2020 року «Про невідкладні заходи щодо забезпечення національної безпеки в умовах спалаху гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», відповідно до статті 107 Конституції України постановив увести в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 березня 2020 року «Про невідкладні заходи щодо забезпечення національної безпеки в умовах спалаху гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2». - постанову Кабінет Міністрів України від 20.07.2020 року № 760 про внесення зміни у постанову від 20 травня 2020 року № 392, відповідно до яких продовжено карантин до 31 жовтня 2020 року. нормативно-правові акти України, в умовах спалаху гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, було визначено певні обмеження для господарських відносин різних сфер господарської діяльності підприємств, установ та організацій на всій території України, уклали Додаткову угоду №1 до підрядного Договору №4/1339 від 09 вересня 2019 року на завершення робіт з будівництва житлового будинку № 22-25 з вбудовано прибудованим паркінгом №36 за робочим проектом «Будівництво житлових будинків з об’єктами соціально-культурного призначення та підземними паркінгами вул. С. Сагайдака, 101 у Дніпровському районі м. Києва. Житловий будинок № 22-25 з вбудовано прибудованим паркінгом №36. Житловий будинок № 30 з вбудовано прибудованим паркінгом №43А»
Номер договору про закупівлю: 4/1339
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку з виробничою необхідністю, уклали цю додаткову угоду до підрядного договору №4/1339 від 09 вересня 2019 року
Номер договору про закупівлю: 4/1339
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з відсутністю фінансування в повному обсязі
Номер договору про закупівлю: 4/1339
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML