Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013–інші (код ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) «Ремонт (реставраційний) вікон, дверей та покрівлі Чернівецького академічного обласного театру ляльок по вул. Головній, 22 в м. Чернівці»
Очікувана вартість
3 654 539,00 UAH
UA-2019-06-20-000378-c 4398ee3c775f44e7a618c7cd055a85c9
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Степанович Штефуник

+380372576668 ukb@bukoda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва та дорожнього господарства Чернівецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014252
Місцезнаходження: 58013, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, буд. 194а
Контактна особа: Юрій Степанович Штефуник
+380372576668
ukb@bukoda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 червня 2019 10:17
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2019 23:00
Очікувана вартість: 3 654 539,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36 545,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 18273 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013–інші (код ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) «Ремонт (реставраційний) вікон, дверей та покрівлі Чернівецького академічного обласного театру ляльок по вул. Головній, 22 в м. Чернівці» (кошти обласного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Головна, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Протягом семи робочих днів з дня отримання рахунку-фактури від Підрядника/Генпідрядника йому може надаватися аванс на придбання матеріалів, цей аванс не може перевищувати 30% вартості річного обсягу робіт. Підрядник/Генпідрядник зобов’язаний використати аванс впродовж трьох місяців з дня надходження коштів на рахунок (але в будь-якому випадку до закінчення бюджетного року), надавши при цьому в зазначений термін акти приймання виконаних будівельних робіт. У випадку невикористання авансу протягом зазначеного терміну, кошти повернути на розрахунковий рахунок Замовника. Оплата авансу здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на не бюджетні рахунки Підрядника/Генпідрядника відкриті в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником/Генпідрядником. Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Замовник проводить платежі за фактично виконані роботи протягом семи робочих днів з дня отримання підписаної уповноваженими представниками сторін та завіреної печатками довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3, актів приймання виконаних будівельних робіт ф.КБ-2в, відповідно до бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами та виключно в межах фактичних надходжень коштів на рахунок фінансування об’єкту. Замовник не несе відповідальності за несвоєчасне проведення платежів при відсутності або несвоєчасності бюджетного фінансування, та за затримку перерахування коштів органами Державної казначейської служби. Пiсляоплата 7 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 червня 2019 10:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 червня 2019 10:17
Додаток 2_Кваліфікаційні документи.doc
20 червня 2019 10:17
Техн. завдання.rtf
20 червня 2019 10:17
Проект договору театр ляльок.doc
20 червня 2019 10:17
ТД театр ляльок.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 липня 2019 23:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДТОРГІНВЕСТ" 3 544 640,00
UAH з ПДВ
3 544 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 липня 2019 11:16
Штатний розпис.pdf
05 липня 2019 11:16
Тендерна пропозиція.pdf
05 липня 2019 11:16
Розрахунок прибутку.pdf
05 липня 2019 11:16
Проект договору.pdf
05 липня 2019 11:16
Локальний кошторис.pdf
05 липня 2019 11:15
Копія статуту.pdf
05 липня 2019 11:15
Копія протоколу № 3.pdf
05 липня 2019 11:15
Копія протоколу № 1.pdf
05 липня 2019 11:15
Копія наказу №1.pdf
05 липня 2019 11:15
Копія наказу 83.pdf
05 липня 2019 11:15
Копія ліцензії.pdf
05 липня 2019 11:15
Копія дозволу.pdf
05 липня 2019 11:15
Копія витягу ПДВ.pdf
05 липня 2019 11:15
Договірна ціна.pdf
05 липня 2019 11:15
Довідки банків.pdf
05 липня 2019 11:15
Відгук.pdf
05 липня 2019 11:15
5.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДТОРГІНВЕСТ"

Інформація про відміну

Дата відміни
05 липня 2019 23:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій