Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху, код 34630000-2 за ДК 021:2015 (головки карликового світлофора двозначні та тризначні, комплекти лінзові)»
Очікувана вартість
257 066,50 UAH
UA-2019-06-20-000263-c 942a426882234252b653bae325f0d25e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ніколенко Ольга Михайлівна

(044) 238-58-06 O.Nikolenko@metro.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Код ЄДРПОУ: 03328913
Вебсайт: http://metro.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03056, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Контактна особа: Ніколенко Ольга Михайлівна
(044) 238-58-06
O.Nikolenko@metro.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 червня 2019 09:53
Звернення за роз’ясненнями: до 28 червня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 липня 2019 17:00
Початок аукціону: 09 липня 2019 11:06
Очікувана вартість: 257 066,50 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,47%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Детальний опис закупівлі згідно тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Головки карликового світлофора двозначні та тризначні, комплекти лінзові (Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02100, Україна, Київська обл., Київ, вул. Червоноткацька, 1а, склад служби сигналізації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
23 комплект
Головки карликового світлофора двозначні та тризначні, комплекти лінзові (Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02100, Україна, Київська обл., Київ, вул. Червоноткацька, 1а, склад служби сигналізації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлений товар (партію товару) здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом ____ (_________) календарних днів з дати поставки товару (партії товару) на склад Покупця на підставі видаткової накладної (строк оплати визначається відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції переможця процедури закупівлі, але повинен бути не меншим ніж 30 (тридцять) календарних днів) Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 червня 2019 09:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 червня 2019 09:50
ТД.docx
20 червня 2019 09:50
Додаток 6.docx
20 червня 2019 09:50
Додаток 7.docx
20 червня 2019 09:50
Додаток 5.docx
20 червня 2019 09:50
Додаток 4.docx
20 червня 2019 09:50
Додаток 3.docx
20 червня 2019 09:50
Додаток 2.docx
20 червня 2019 09:50
Додаток 1.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 липня 2019 11:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МАГІСТРАЛЬНИЙ ПАРК" 252 470,40
UAH з ПДВ
251 270,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФЕЙМОС" 255 907,56
UAH з ПДВ
251 736,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАГІСТРАЛЬНИЙ ПАРК"

ТОВ "ФЕЙМОС"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2019 16:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МАГІСТРАЛЬНИЙ ПАРК"
#41037770
251 270,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 серпня 2019 18:18
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2019 19:22
580-Ш-19 від 02.08.2019_ТОВ МАГІСТРАЛЬНИЙ ПАРК-ДУ 1 від 02.08.2019 (1).pdf зміни до договору
02 серпня 2019 19:21
Електронний підпис укладений
02 серпня 2019 18:37
580-Ш-19 від 02.08.2019_ТОВ МАГІСТРАЛЬНИЙ ПАРК.pdf укладений
02 серпня 2019 18:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку з уточненням ціни за одиницю товару та у відповідності до листа ТОВ "МАГІСТРАЛЬНИЙ ПАРК" від 09.07.2019 №71/1 необхідно змінити суму Договору з 251270,00 грн на 251269,98 грн та внести відповідні зміни в Технічну специфікацію шляхом укладання Додаткової угоди №1 до даного Договору. Сума Договору після внесення змін до ДОговору - 251269,98 грн, в тому числі ПДВ - 41878,33 грн.; Кількість товару після внесення змін - 10 шт., 23 компл.
Номер договору про закупівлю: 580-Ш-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 251 269,98
UAH (в тому числі ПДВ 41 878,33 UAH)