Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Портативний комп'ютер (ноутбук) . ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) .
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2019-06-19-002683-c 95c027f2a91e4cc29813ea98124b78bb
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Наталія Зьома

+380982682950 mariupol-shkola10@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Комунальний заклад "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №10 Маріупольської міської ради Донецької області""
Код ЄДРПОУ: 23031670
Вебсайт: http://marschool10.klasna.com/
Місцезнаходження: 87541, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул. Азовстальська, 53,
Контактна особа: Наталія Зьома
+380982682950
mariupol-shkola10@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2019 16:16
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2019 11:00
Початок аукціону: 03 липня 2019 11:36
Очікувана вартість: 10 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Портативний комп'ютер (ноутбук) (1 шт.). в рамках реалізації проекту "Відповідальне батьківство"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Портативний комп'ютер (ноутбук). ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87541, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Азовстальська , 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 червня 2019 10:06
Дата відповіді: 20 червня 2019 14:06
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний постачальнику! Дякуємо Вам за проявлений інтерес до нашої закупівлі. На Ваше запитання пояснюємо наступне: 1) товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі, можуть бути запропоновані учасниками, якщо вони відповідають технічним характеристикам , заявленим в системі електронних закупівель; 2) відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» « учасник процедури закупівлі - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію» 3) Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв та шляхом застосування електронного аукціону. У разі здійснення закупівлі товарів, , для яких існує постійно діючий ринок, основним критерієм є ціна; Таким чином , переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною . Чекаємо на Вашу участь!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 липня 2019 12:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІМПЕРІАЛ ГРУП СЕРВИС" 9 500,00
UAH з ПДВ
8 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 9 973,00
UAH з ПДВ
9 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 9 600,00
UAH з ПДВ
9 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 липня 2019 15:26
9400 Цінова.pdf
10 липня 2019 13:30
Гигиена all до 2021.pdf
10 липня 2019 13:30
9400 Цінова.pdf
27 червня 2019 12:43
Dell СЄС.pdf
27 червня 2019 12:43
9600 Цінова.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІМПЕРІАЛ ГРУП СЕРВИС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІМПЕРІАЛ ГРУП СЕРВИС"
#41111906
Відхилено 8 999,00
UAH з ПДВ
04 липня 2019 14:44
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
Відхилено 9 000,00
UAH з ПДВ
10 липня 2019 13:10
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Переможець 9 400,00
UAH з ПДВ
15 липня 2019 12:03

Документи

Документи

Документи

15 липня 2019 12:03
Протокол КомпаКом.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 липня 2019 12:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
9 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 липня 2019 12:03
Протокол КомпаКом.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 квітня 2021 14:27
Договор ноутбук Відповідальне батьківство.pdf укладений
23 липня 2019 13:56

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 9 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 566,67 UAH)