Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт вул. Космонавтів (в районі перехрестя вул. Нігинське шосе) в м. Кам’янець-Подільський Хмельницької області (45233142-6 – Ремонт доріг)
Очікувана вартість
546 600,00 UAH
UA-2019-06-19-002606-c 75b136352ec34382aae3c60a9f958c48
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Боднар

+380384931739 info@k-p.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Кам'янець-Подільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03356364
Місцезнаходження: 32300, Україна , Хмельницька обл., м. Кам'янець-Подільський, вул. Соборна, 5
Контактна особа: Олександр Боднар
+380384931739
info@k-p.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2019 16:02
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2019 16:00
Початок аукціону: 08 липня 2019 13:09
Очікувана вартість: 546 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт вул. Космонавтів (в районі перехрестя вул. Нігинське шосе) в м. Кам’янець-Подільський Хмельницької області (45233142-6 – Ремонт доріг) (джерело фінансування-державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32302, Україна, Хмельницька область, м. Кам'янець-Подільський, вул. Космонавтів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг підписання акту наданих послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 червня 2019 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2019 16:02
ДОДАТОК 1 документи.doc
19 червня 2019 16:02
ДОДАТОК 2 рекомендована довідка.doc
19 червня 2019 16:02
ДОДАТОК 3 технічні вимоги.doc
19 червня 2019 16:02
ДОДАТОК 4 проект договору.doc
19 червня 2019 16:02
ТД.doc
19 червня 2019 16:02
Оголошення.pdf
19 червня 2019 16:02
ДОДАТОК 5 пропозиція.doc
19 червня 2019 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2019 16:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2019 16:02
ДОДАТОК 1 документи.doc
19 червня 2019 16:02
ДОДАТОК 2 рекомендована довідка.doc
19 червня 2019 16:02
ДОДАТОК 3 технічні вимоги.doc
19 червня 2019 16:02
ДОДАТОК 4 проект договору.doc
19 червня 2019 16:02
ТД.doc
19 червня 2019 16:02
Оголошення.pdf
19 червня 2019 16:02
ДОДАТОК 5 пропозиція.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-16-000008 ● 5ba7a37ee4494387ba93859f1f78dd08
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 липня 2019 16:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

Н А К А З
16.07.2019 № 30
Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника Управління
Західного офісу Держаудитслужби
в Хмельницькій області –
начальник відділу контролю органів влади,
оборони, правоохоронних органів
та місцевих бюджетів Валерій ДЗЮБЛЮК

Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 16.07.2019 №30

Витяг з переліку
процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу

5 UA-2019-06-19-002606-c 19.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Наталія МЕЛЬНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-07-25 15:45:00

Інформація про розгляд висновку моніторингу

Замовник розглянув висновок за результатами моніторингу процедури закупівлі та надає інформацію щодо відсутності технічної можливості виконання вимог вказаних у висновку, оскільки процедура закупівлі відкриті торги була завершена та укладено договір про закупівлю з переможцем.
Зауваження, вказане у висновку буде враховане Замовником при здійсненні закупівель в подальшому.
При цьому зазначаємо, що процедура закупівлі була проведена відповідно до принципів здійснення закупівель, що визначені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Зазначене підтверджується тим, що, як вказано у висновку, моніторингом не встановлено порушень законодавства у сфері закупівель в частині визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, заповнення форм документів, оприлюднення інформації щодо закупівлі та розгляду тендерних пропозицій.
Жоден Учасник не звертався за роз’ясненням, не заперечив та не оскаржив умову тендерної документації, щодо подання інформації передбаченої пунктом 1 розділу ІІІ Додатку № 1 тендерної документації. Замовником не відхилено жодної тендерної пропозиції. Натомість Замовником було обрано найбільш економічно вигідну пропозицію.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ додатку 1 тендерної документації Учасник-переможець торгів надає Замовнику інформацію про те, що відомості про юридичну особу Учасника - переможця не внесені до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Даний документ подається у виді інформації в довільній формі.
Згідно з пунктом 5 розділу ІІ Додатку № 1 тендерної документації Учасник додає до тендерної пропозиції довідку, складену в довільній формі про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, за винятком пунктів 1 і 7 частини першої статті 17 Закону, підписану уповноваженою особою Учасника, або відповідно до Додатку № 2. В Додатку № 2 наведена рекомендована форма довідки, в пункті першому якої зазначається про те, що відомості про юридичну особу (назва Учасника), яка є Учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (якщо Учасник є фізичною особою, ставиться прочерк).
Таким чином Учасник ще на етапі подання тендерної пропозиції, надає інформацію, аналогічну за змістом та формою до тієї, що передбачена для Переможця і вказана у пункті 1 розділу ІІІ Додатку № 1 тендерної документації.
Вимоги ст .17 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачені для забезпечення конкурентного відбору Учасників, оскільки в цій статті вказано підстави, у разі наявності яких Замовник відмовляє або може відмовити в участі процедурі закупівлі та відхиляє тендерну пропозицію.
Враховуючи те, що Учасник надав необхідну інформацію разом з тендерною пропозицією, Замовник фактично позбавлений підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника-переможця через відсутність інформації про те, що відомості про юридичну особу Учасника - переможця не внесені до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
Крім того, зазначена інформація надається в довільній формі. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, затвердженого рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 09.02.2018 р. № 166, відомості з Реєстру надаються у вигляді витягу з Реєстру або інформаційної довідки. Таких документів замовник не вимагає.
Враховуючи вищевикладене зазначення такої умови в тендерній документації не породжує жодних негативних наслідків для учасників закупівлі та не має негативного впливу для бюджету.


Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2019-07-26 12:06:28

Щодо надання роз'яснення

Відповідно до частини 8 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922-VIII) Замовник має право ПРОТЯГОМ ТРЬОХ РОБОЧИХ ДНІВ З ДНЯ ОПРИЛЮДНЕННЯ ВИСНОВКУ ОДНОРАЗОВО ЗВЕРНУТИСЯ ДО ОРГАНУ ДЕРЖАВНОГО ФІНАНСОВОГО КОНТРОЛЮ ЗА РОЗ’ЯСНЕННЯМ змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
На Ваш запит від 25.07.2019 стосовно надання роз’яснення щодо висновку від 18.07.2019 щодо моніторингу закупівлі повідомляємо наступне. Висновок складається у формі електронного документа та заповнюється відповідно до встановленої форми висновку про результати моніторингу закупівлі, затвердженої наказом Державної аудиторської служби України від 23 квітня 2018 року № 86 (надалі – Наказ) в електронній системі закупівель.
Згідно Наказу у висновку зазначається опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого за результатами моніторингу закупівлі, наявність чи відсутність порушення законодавства у сфері публічних закупівель за кожним із питань, а також зобов’язання замовника усунути у встановленому законодавством порядку порушення.
Відповідно частини третьої статті 17 Закону Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише ПЕРЕМОЖЦЕМ процедури закупівлі. ЗАМОВНИК НЕ ВИМАГАЄ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ, ЩО МІСТИТЬСЯ У ВІДКРИТИХ ЄДИНИХ ДЕРЖАВНИХ РЕЄСТРАХ, ДОСТУП ДО ЯКИХ Є ВІЛЬНИМ.
Під час моніторингу, аналізом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що в порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація (п. 5 Розділ ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» та додатку 1) містить вимогу щодо надання переможцем торгів документального підтвердження відсутності підстави, передбаченої пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
В зв’язку з набранням чинності Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо доступу до публічної інформації у формі відкритих даних» від 09 квітня 2015 року №319-VII Міністерство юстиції з 13 липня 2015 року забезпечено роботу оновленого реєстру, усі дані якого, крім персональних, є повністю відкритими.
Оприлюдненню на офіційному веб-сайті підлягають відомості про всіх осіб, яких притягнуто до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень, щодо яких судами прийняті відповідні рішення, які набрали законної сили, а також відомості про накладення дисциплінарних стягнень за корупційні правопорушення. Забезпечено відкритий доступ до реєстрів Міністерства юстиції та надання відповідних електронних сервісів.
Враховуючи викладене, за результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини третьої статті 17 та норм пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
Разом з тим, у резолютивній частині висновку за результатами моніторингу Вас зобов’язано здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовник розглянув висновок за результатами моніторингу процедури закупівлі та надає інформацію щодо відсутності технічної можливості виконання вимог вказаних у висновку, оскільки процедура закупівлі відкриті торги була завершена та укладено договір про закупівлю з переможцем. Зауваження, вказане у висновку буде враховане Замовником при здійсненні закупівель в подальшому. При цьому зазначаємо, що процедура закупівлі була проведена відповідно до принципів здійснення закупівель, що визначені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Зазначене підтверджується тим, що, як вказано у висновку, моніторингом не встановлено порушень законодавства у сфері закупівель в частині визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, заповнення форм документів, оприлюднення інформації щодо закупівлі та розгляду тендерних пропозицій. Жоден Учасник не звертався за роз’ясненням, не заперечив та не оскаржив умову тендерної документації, щодо подання інформації передбаченої пунктом 1 розділу ІІІ Додатку № 1 тендерної документації. Замовником не відхилено жодної тендерної пропозиції. Натомість Замовником було обрано найбільш економічно вигідну пропозицію. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ додатку 1 тендерної документації Учасник-переможець торгів надає Замовнику інформацію про те, що відомості про юридичну особу Учасника - переможця не внесені до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Даний документ подається у виді інформації в довільній формі. Згідно з пунктом 5 розділу ІІ Додатку № 1 тендерної документації Учасник додає до тендерної пропозиції довідку, складену в довільній формі про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, за винятком пунктів 1 і 7 частини першої статті 17 Закону, підписану уповноваженою особою Учасника, або відповідно до Додатку № 2. В Додатку № 2 наведена рекомендована форма довідки, в пункті першому якої зазначається про те, що відомості про юридичну особу (назва Учасника), яка є Учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (якщо Учасник є фізичною особою, ставиться прочерк). Таким чином Учасник ще на етапі подання тендерної пропозиції, надає інформацію, аналогічну за змістом та формою до тієї, що передбачена для Переможця і вказана у пункті 1 розділу ІІІ Додатку № 1 тендерної документації. Вимоги ст .17 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачені для забезпечення конкурентного відбору Учасників, оскільки в цій статті вказано підстави, у разі наявності яких Замовник відмовляє або може відмовити в участі процедурі закупівлі та відхиляє тендерну пропозицію. Враховуючи те, що Учасник надав необхідну інформацію разом з тендерною пропозицією, Замовник фактично позбавлений підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника-переможця через відсутність інформації про те, що відомості про юридичну особу Учасника - переможця не внесені до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Крім того, зазначена інформація надається в довільній формі. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, затвердженого рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 09.02.2018 р. № 166, відомості з Реєстру надаються у вигляді витягу з Реєстру або інформаційної довідки. Таких документів замовник не вимагає. Враховуючи вищевикладене зазначення такої умови в тендерній документації не породжує жодних негативних наслідків для учасників закупівлі та не має негативного впливу для бюджету.

2019-07-26 09:45:20


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 02 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2019 13:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ХМЕЛЮК МАКСИМ ВАСИЛЬОВИЧ" 525 480,00
UAH з ПДВ
525 480,00
UAH з ПДВ
Документи
КП "КОМУНБУД" 536 610,00
UAH з ПДВ
536 610,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 липня 2019 16:34
Цінова пропозиція.PDF
02 липня 2019 16:34
Технічні вимоги.PDF
02 липня 2019 16:34
Копія паспорта.PDF
02 липня 2019 16:34
Копія кода.PDF
02 липня 2019 16:34
Копія витягу.PDF
02 липня 2019 16:34
Копія витягу ЄДР.PDF
02 липня 2019 16:34
копія виписки.PDF
02 липня 2019 16:34
Інформація стаття 17.PDF
02 липня 2019 16:34
Досвід.PDF
02 липня 2019 16:34
Дозвіл.PDF
02 липня 2019 16:34
Акт Затонського, 2а.PDF

Публічні документи

03 липня 2019 15:11
Електронний підпис
03 липня 2019 15:09
довідка ДФС2.jpg
03 липня 2019 15:09
довідка ДФС1.jpg
03 липня 2019 15:09
пропозиція.jpg
03 липня 2019 15:09
Ліцензія 2.jpg
03 липня 2019 15:09
Ліцензія 1.jpg
03 липня 2019 15:09
захист довкілля.jpg
03 липня 2019 15:09
Свідоцтво ПДВ.jpg
03 липня 2019 15:09
Витяг 2.jpg
03 липня 2019 15:09
Витяг 1.jpg
03 липня 2019 15:09
проект договору 5.jpg
03 липня 2019 15:09
проект договору 4.jpg
03 липня 2019 15:09
проект договору 3.jpg
03 липня 2019 15:09
проект договору 2.jpg
03 липня 2019 15:09
проект договору 1.jpg
03 липня 2019 15:09
стаття 17.jpg
03 липня 2019 15:09
лист-згода.jpg
03 липня 2019 15:09
контракт директор 6.jpg
03 липня 2019 15:09
контракт директор 5.jpg
03 липня 2019 15:09
контракт директор 4.jpg
03 липня 2019 15:09
контракт директор 3.jpg
03 липня 2019 15:09
контракт директор 2.jpg
03 липня 2019 15:09
контракт директор 1.jpg
03 липня 2019 15:09
акт 492 6.jpg
03 липня 2019 15:09
акт 492 5.jpg
03 липня 2019 15:09
акт 492 4.jpg
03 липня 2019 15:09
акт 492 3.jpg
03 липня 2019 15:09
акт 492 2.jpg
03 липня 2019 15:09
акт 492 1.jpg
03 липня 2019 15:09
акт 218 26.jpg
03 липня 2019 15:09
акт 218 25.jpg
03 липня 2019 15:09
акт 218 24.jpg
03 липня 2019 15:09
акт 218 23.jpg
03 липня 2019 15:09
акт 218 22.jpg
03 липня 2019 15:09
акт 218 21.jpg
03 липня 2019 15:09
акт 218 17.jpg
03 липня 2019 15:09
акт 218 16.jpg
03 липня 2019 15:09
акт 218 15.jpg
03 липня 2019 15:09
акт 218 14.jpg
03 липня 2019 15:09
акт 218 13.jpg
03 липня 2019 15:09
акт 218 12.jpg
03 липня 2019 15:09
акт 218 11.jpg
03 липня 2019 15:09
акт 177 7.jpg
03 липня 2019 15:09
акт 177 6.jpg
03 липня 2019 15:09
акт 177 5.jpg
03 липня 2019 15:09
акт 177 4.jpg
03 липня 2019 15:09
акт 177 3.jpg
03 липня 2019 15:09
акт 177 2.jpg
03 липня 2019 15:09
акт 177 1.jpg
03 липня 2019 15:09
дог.177_1.jpg
03 липня 2019 15:09
дог 492_4.jpg
03 липня 2019 15:09
дог 492_3.jpg
03 липня 2019 15:09
дог 492_2.jpg
03 липня 2019 15:09
дог 492_1.jpg
03 липня 2019 15:09
дог 218_5.jpg
03 липня 2019 15:09
дог 218_4.jpg
03 липня 2019 15:09
дог 218_3.jpg
03 липня 2019 15:09
дог 218_2.jpg
03 липня 2019 15:09
дог 218_1.jpg
03 липня 2019 15:09
дог 177_4.jpg
03 липня 2019 15:09
дог 177_3.jpg
03 липня 2019 15:09
дог 177_2.jpg
03 липня 2019 15:09
аналогічні договора.jpg
03 липня 2019 15:09
робітники.jpg
03 липня 2019 15:09
мат-тех 2.jpg
03 липня 2019 15:09
мат-тех 1.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ХМЕЛЮК МАКСИМ ВАСИЛЬОВИЧ"

КП "КОМУНБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ХМЕЛЮК МАКСИМ ВАСИЛЬОВИЧ"
#3198024570
Переможець 525 480,00
UAH з ПДВ
11 липня 2019 14:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 липня 2019 14:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ХМЕЛЮК МАКСИМ ВАСИЛЬОВИЧ"
#3198024570
525 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 вересня 2019 09:19
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2019 14:24
Додаткова угода 1.PDF зміни до договору
03 вересня 2019 14:23
Електронний підпис укладений
22 липня 2019 10:11
Договір.PDF укладений
22 липня 2019 10:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 315
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 до договору № 315
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 394 385,00
UAH