Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Кам'янець-Подільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03356364 |
Місцезнаходження: | 32300, Україна , Хмельницька обл., м. Кам'янець-Подільський, вул. Соборна, 5 |
Контактна особа: |
Олександр Боднар +380384931739 info@k-p.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 червня 2019 16:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 червня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 липня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 08 липня 2019 13:09 |
Очікувана вартість: | 546 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | підписання акту наданих послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 червня 2019 16:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 червня 2019 16:02 |
ДОДАТОК 1 документи.doc | |
19 червня 2019 16:02 |
ДОДАТОК 2 рекомендована довідка.doc | |
19 червня 2019 16:02 |
ДОДАТОК 3 технічні вимоги.doc | |
19 червня 2019 16:02 |
ДОДАТОК 4 проект договору.doc | |
19 червня 2019 16:02 |
ТД.doc | |
19 червня 2019 16:02 |
Оголошення.pdf | |
19 червня 2019 16:02 |
ДОДАТОК 5 пропозиція.doc |
19 червня 2019 16:30 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 червня 2019 16:02 |
ДОДАТОК 1 документи.doc
|
|||
19 червня 2019 16:02 |
ДОДАТОК 2 рекомендована довідка.doc
|
|||
19 червня 2019 16:02 |
ДОДАТОК 3 технічні вимоги.doc
|
|||
19 червня 2019 16:02 |
ДОДАТОК 4 проект договору.doc
|
|||
19 червня 2019 16:02 |
ТД.doc
|
|||
19 червня 2019 16:02 |
Оголошення.pdf
|
|||
19 червня 2019 16:02 |
ДОДАТОК 5 пропозиція.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-16-000008 ● 5ba7a37ee4494387ba93859f1f78dd08
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 липня 2019 16:19 |
Н А К А З
16.07.2019 № 30
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника Управління
Західного офісу Держаудитслужби
в Хмельницькій області –
начальник відділу контролю органів влади,
оборони, правоохоронних органів
та місцевих бюджетів Валерій ДЗЮБЛЮК
Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 16.07.2019 №30
Витяг з переліку
процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2019-06-19-002606-c 19.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Наталія МЕЛЬНИК
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-07-25 15:45:00
Інформація про розгляд висновку моніторингу
Замовник розглянув висновок за результатами моніторингу процедури закупівлі та надає інформацію щодо відсутності технічної можливості виконання вимог вказаних у висновку, оскільки процедура закупівлі відкриті торги була завершена та укладено договір про закупівлю з переможцем.
Зауваження, вказане у висновку буде враховане Замовником при здійсненні закупівель в подальшому.
При цьому зазначаємо, що процедура закупівлі була проведена відповідно до принципів здійснення закупівель, що визначені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Зазначене підтверджується тим, що, як вказано у висновку, моніторингом не встановлено порушень законодавства у сфері закупівель в частині визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, заповнення форм документів, оприлюднення інформації щодо закупівлі та розгляду тендерних пропозицій.
Жоден Учасник не звертався за роз’ясненням, не заперечив та не оскаржив умову тендерної документації, щодо подання інформації передбаченої пунктом 1 розділу ІІІ Додатку № 1 тендерної документації. Замовником не відхилено жодної тендерної пропозиції. Натомість Замовником було обрано найбільш економічно вигідну пропозицію.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ додатку 1 тендерної документації Учасник-переможець торгів надає Замовнику інформацію про те, що відомості про юридичну особу Учасника - переможця не внесені до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Даний документ подається у виді інформації в довільній формі.
Згідно з пунктом 5 розділу ІІ Додатку № 1 тендерної документації Учасник додає до тендерної пропозиції довідку, складену в довільній формі про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, за винятком пунктів 1 і 7 частини першої статті 17 Закону, підписану уповноваженою особою Учасника, або відповідно до Додатку № 2. В Додатку № 2 наведена рекомендована форма довідки, в пункті першому якої зазначається про те, що відомості про юридичну особу (назва Учасника), яка є Учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (якщо Учасник є фізичною особою, ставиться прочерк).
Таким чином Учасник ще на етапі подання тендерної пропозиції, надає інформацію, аналогічну за змістом та формою до тієї, що передбачена для Переможця і вказана у пункті 1 розділу ІІІ Додатку № 1 тендерної документації.
Вимоги ст .17 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачені для забезпечення конкурентного відбору Учасників, оскільки в цій статті вказано підстави, у разі наявності яких Замовник відмовляє або може відмовити в участі процедурі закупівлі та відхиляє тендерну пропозицію.
Враховуючи те, що Учасник надав необхідну інформацію разом з тендерною пропозицією, Замовник фактично позбавлений підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника-переможця через відсутність інформації про те, що відомості про юридичну особу Учасника - переможця не внесені до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
Крім того, зазначена інформація надається в довільній формі. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, затвердженого рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 09.02.2018 р. № 166, відомості з Реєстру надаються у вигляді витягу з Реєстру або інформаційної довідки. Таких документів замовник не вимагає.
Враховуючи вищевикладене зазначення такої умови в тендерній документації не породжує жодних негативних наслідків для учасників закупівлі та не має негативного впливу для бюджету.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2019-07-26 12:06:28
Щодо надання роз'яснення
Відповідно до частини 8 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922-VIII) Замовник має право ПРОТЯГОМ ТРЬОХ РОБОЧИХ ДНІВ З ДНЯ ОПРИЛЮДНЕННЯ ВИСНОВКУ ОДНОРАЗОВО ЗВЕРНУТИСЯ ДО ОРГАНУ ДЕРЖАВНОГО ФІНАНСОВОГО КОНТРОЛЮ ЗА РОЗ’ЯСНЕННЯМ змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
На Ваш запит від 25.07.2019 стосовно надання роз’яснення щодо висновку від 18.07.2019 щодо моніторингу закупівлі повідомляємо наступне. Висновок складається у формі електронного документа та заповнюється відповідно до встановленої форми висновку про результати моніторингу закупівлі, затвердженої наказом Державної аудиторської служби України від 23 квітня 2018 року № 86 (надалі – Наказ) в електронній системі закупівель.
Згідно Наказу у висновку зазначається опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого за результатами моніторингу закупівлі, наявність чи відсутність порушення законодавства у сфері публічних закупівель за кожним із питань, а також зобов’язання замовника усунути у встановленому законодавством порядку порушення.
Відповідно частини третьої статті 17 Закону Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише ПЕРЕМОЖЦЕМ процедури закупівлі. ЗАМОВНИК НЕ ВИМАГАЄ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ, ЩО МІСТИТЬСЯ У ВІДКРИТИХ ЄДИНИХ ДЕРЖАВНИХ РЕЄСТРАХ, ДОСТУП ДО ЯКИХ Є ВІЛЬНИМ.
Під час моніторингу, аналізом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що в порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація (п. 5 Розділ ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» та додатку 1) містить вимогу щодо надання переможцем торгів документального підтвердження відсутності підстави, передбаченої пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
В зв’язку з набранням чинності Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо доступу до публічної інформації у формі відкритих даних» від 09 квітня 2015 року №319-VII Міністерство юстиції з 13 липня 2015 року забезпечено роботу оновленого реєстру, усі дані якого, крім персональних, є повністю відкритими.
Оприлюдненню на офіційному веб-сайті підлягають відомості про всіх осіб, яких притягнуто до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень, щодо яких судами прийняті відповідні рішення, які набрали законної сили, а також відомості про накладення дисциплінарних стягнень за корупційні правопорушення. Забезпечено відкритий доступ до реєстрів Міністерства юстиції та надання відповідних електронних сервісів.
Враховуючи викладене, за результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини третьої статті 17 та норм пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
Разом з тим, у резолютивній частині висновку за результатами моніторингу Вас зобов’язано здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник розглянув висновок за результатами моніторингу процедури закупівлі та надає інформацію щодо відсутності технічної можливості виконання вимог вказаних у висновку, оскільки процедура закупівлі відкриті торги була завершена та укладено договір про закупівлю з переможцем. Зауваження, вказане у висновку буде враховане Замовником при здійсненні закупівель в подальшому. При цьому зазначаємо, що процедура закупівлі була проведена відповідно до принципів здійснення закупівель, що визначені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Зазначене підтверджується тим, що, як вказано у висновку, моніторингом не встановлено порушень законодавства у сфері закупівель в частині визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, заповнення форм документів, оприлюднення інформації щодо закупівлі та розгляду тендерних пропозицій. Жоден Учасник не звертався за роз’ясненням, не заперечив та не оскаржив умову тендерної документації, щодо подання інформації передбаченої пунктом 1 розділу ІІІ Додатку № 1 тендерної документації. Замовником не відхилено жодної тендерної пропозиції. Натомість Замовником було обрано найбільш економічно вигідну пропозицію. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ додатку 1 тендерної документації Учасник-переможець торгів надає Замовнику інформацію про те, що відомості про юридичну особу Учасника - переможця не внесені до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Даний документ подається у виді інформації в довільній формі. Згідно з пунктом 5 розділу ІІ Додатку № 1 тендерної документації Учасник додає до тендерної пропозиції довідку, складену в довільній формі про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, за винятком пунктів 1 і 7 частини першої статті 17 Закону, підписану уповноваженою особою Учасника, або відповідно до Додатку № 2. В Додатку № 2 наведена рекомендована форма довідки, в пункті першому якої зазначається про те, що відомості про юридичну особу (назва Учасника), яка є Учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (якщо Учасник є фізичною особою, ставиться прочерк). Таким чином Учасник ще на етапі подання тендерної пропозиції, надає інформацію, аналогічну за змістом та формою до тієї, що передбачена для Переможця і вказана у пункті 1 розділу ІІІ Додатку № 1 тендерної документації. Вимоги ст .17 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачені для забезпечення конкурентного відбору Учасників, оскільки в цій статті вказано підстави, у разі наявності яких Замовник відмовляє або може відмовити в участі процедурі закупівлі та відхиляє тендерну пропозицію. Враховуючи те, що Учасник надав необхідну інформацію разом з тендерною пропозицією, Замовник фактично позбавлений підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника-переможця через відсутність інформації про те, що відомості про юридичну особу Учасника - переможця не внесені до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Крім того, зазначена інформація надається в довільній формі. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, затвердженого рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 09.02.2018 р. № 166, відомості з Реєстру надаються у вигляді витягу з Реєстру або інформаційної довідки. Таких документів замовник не вимагає. Враховуючи вищевикладене зазначення такої умови в тендерній документації не породжує жодних негативних наслідків для учасників закупівлі та не має негативного впливу для бюджету.
2019-07-26 09:45:20
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ХМЕЛЮК МАКСИМ ВАСИЛЬОВИЧ" #3198024570 |
Переможець |
525 480,00
UAH з ПДВ
|
11 липня 2019 14:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 вересня 2019 09:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 вересня 2019 14:24
|
Додаткова угода 1.PDF | зміни до договору |
03 вересня 2019 14:23
|
Електронний підпис | укладений |
22 липня 2019 10:11
|
Договір.PDF | укладений |
22 липня 2019 10:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 315 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 1 до договору № 315 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |