«Машини для обробки даних (апаратна частина)» код по ДК 021:2015 – 30210000-4 (портативний комп'ютер (ноутбук))
Data-processing machines (hardware) CPV: 30210000-4 (portable computer (notebook))
Очікувана вартість
4 805 000,00 UAH
UA-2019-06-19-002029-c 9b99cde27bf3431089fc0b2ec7346dd7
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02142885
Місцезнаходження замовника: 84301, Україна, Донецька область обл., м.Краматорськ, вул. Ярослава Мудрого, буд. 56
Контактна особа замовника: Катерина Ігорівна Некрасова
+380500527287,+380626471538,+380626450152
kramgoroo_dz@ukr.net
Додаткові контактні особи: Полупан Іван Іванович
+380626456487
ivanpolupan2017@gmail.com
Official name: Department for Education of Kramatorsk City Council
National ID: 02142885
Contact point: Nekrasova Kateryna
+380500527287,+380626471538,+380626450152
kramgoroo_dz@ukr.net
Additional contacts: Полупан Іван Іванович
+380626456487
ivanpolupan2017@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 19 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 11 липня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 липня 2019 17:00
Початок аукціону: 07 серпня 2019 14:35
Очікувана вартість: 4 805 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 144 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52 %
Publication date: 19 червня 2019 14:40
Enquiries until: 11 липня 2019 17:00
Complaints submission until: до 17 липня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 21 липня 2019 17:00

Information

Estimated total value: 4 805 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 25 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,52 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 144 150,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
358 штука
Портативний комп'ютер (ноутбук)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84300, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, Заклади управління освіти м. Краматорськ
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Portable computer (notebook)
CPV: 30210000-4
Період постачання: по 31 жовтня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товари проводяться за фактом постачання на умовах відстрочки платежів до 30 календарних днів, на підставі рахунку та накладної. Розрахунки здійснюються по мірі надходження коштів з бюджету, відповідно та в межах виділених асигнувань і кошторисного призначення на цю закупівлю. У випадку затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. п. 10.2. Джерело фінансування закупівлі. Місцевий бюджет, державний бюджет. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

26 червня 2019 15:32
Електронний цифровий підпис
26 червня 2019 15:31
ТД_ноутбуки 3.docx
26 червня 2019 15:31
перелік змін 2.pdf
19 червня 2019 14:40
оголошення анг.docx
19 червня 2019 14:40
Оголошення відкриті торги.docx
19 червня 2019 14:40
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
26 червня 2019 15:32
Електронний цифровий підпис
25 червня 2019 16:07
Електронний цифровий підпис
19 червня 2019 14:41
Електронний цифровий підпис
26 червня 2019 15:31
ТД_ноутбуки 3.docx
25 червня 2019 16:06
ТД_ноутбуки 2.docx
19 червня 2019 14:40
ТД_ноутбуки.docx
26 червня 2019 15:31
перелік змін 2.pdf
25 червня 2019 16:06
перелік змін.pdf
19 червня 2019 14:40
оголошення анг.docx
19 червня 2019 14:40
Оголошення відкриті торги.docx
19 червня 2019 14:40
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічні вимоги
Дата подання: 19 червня 2019 15:16
Дата відповіді: 24 червня 2019 13:25
Прохання привести технічні вимоги у відповідність з наказом Міністерства освіти і науки України від 02 листопада 2017 року №1440 "Типовий перелік комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, середньої та професійної освіти"
Відповідь: Будуть внесені відповідні зміни
технічні вимоги
Дата подання: 19 червня 2019 15:20
Дата відповіді: 24 червня 2019 15:04
Просимо надати роз'яснення, що це за документ Ви вимагаєте: "2. Ліцензійний сертифікат – документ на спеціальному бланку, що містить голограмний малюнок, із зазначенням даних особи (користувача), що придбала ліцензію на операційну систему, її номеру як замовника, назва та версія операційної системи."
Відповідь: Це сертифікат за допомогою якого можливо перевірити ліцензіата, номер замовника, яка версія операційної системи. Також слід зазначити, що даний сертифікат видають на спеціальному бланку, що містить голограмний малюнок
Щодо технічних вимог
Дата подання: 24 червня 2019 08:15
Дата відповіді: 25 червня 2019 15:02
Шановний замовнику! В тендерній документації, додаток 1, ви вимагаєте надати Лист про надання грифу МОН України (схвалено/рекомендовано для використання в ЗНЗ) на спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення виданий відповідним органом Міністерства освіти України (ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти») Але у Технічних, якісних та кількісних характеристиках по предмету закупівлі, ви не вказуєте жодного спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення. Просимо дати роз'яснення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Будуть внесені відповідні зміни
технічні вимоги
Дата подання: 24 червня 2019 20:37
Дата відповіді: 27 червня 2019 14:50
"Це сертифікат за допомогою якого можливо перевірити ліцензіата, номер замовника, яка версія операційної системи. Також слід зазначити, що даний сертифікат видають на спеціальному бланку, що містить голограмний малюнок", якщо Ви маєте на увазі "Ліцензію на програмні продукти Microsoft отриману по програмі Open License" - то надати її під час проведення закупівлі не можливо - Вона оформлюється після підписання договору та передається в момент постачання Замовнику - не раніше. Якщо Ви маєте на увазі інше прохання надати посилання в інтернете яку саме ліцензію Ви вимагаєте.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ми розглянемо детальніше це питання та в найближчі строки Вам буде надана відповідь. Дякуємо за запитання
технічні вимоги
Дата подання: 25 червня 2019 17:51
Дата відповіді: 26 червня 2019 15:33
Прохання привести ВСІ технічні вимоги до ноутбуків у відповідність з наказом Міністерства освіти і науки України від 02 листопада 2017 року №1440 "Типовий перелік комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, середньої та професійної освіти"
Відповідь: Внесені зміни до тендерної документації
Технічні вимоги
Дата подання: 01 липня 2019 10:45
Дата відповіді: 01 липня 2019 13:42
Шановний Замовнику! Запитання стосовно технічних вимог до ноутбуків, а саме USB портів. Прохання повідомити, чи розлядатиме Замовник пропозицію ноутбука, обладнаного 2хUSB3.1 вбудованими портами, та у комплекті постачання із кожним ноутбуком USB3.1 концентратор на 3-4 USB порти, що у результаті забезпечить 4-5 USB 3.1 портів. Дякуємо за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Так, ми розлянемо такі ноутбуки.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій PDFHTML
Дата публікації: 01 серпня 2019
UA-2019-06-19-002029-c9b99cde27bf3431089fc0b2ec7346dd7
Найменування замовника: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02142885
Місцезнаходження замовника: 84301, Україна, Донецька область обл., м.Краматорськ, вул. Ярослава Мудрого, буд. 56
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ФІРМА "ВАЛТЕК" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

01 серпня 2019 11:07
протокол розгляду.pdf
01 серпня 2019 11:07
протокол № 4.pdf
01 серпня 2019 11:07
sign.p7s

Публічні документи

19 липня 2019 14:55
sign.p7s
19 липня 2019 14:53
Ліцензія.zip
19 липня 2019 14:53
Довіреність_Рижий.zip
19 липня 2019 14:53
Гарантія 4557.zip
19 липня 2019 14:43
sign.p7s
19 липня 2019 14:38
проект договору.pdf
19 липня 2019 14:38
Довідка щодо санкцій.pdf
19 липня 2019 14:38
копії сертифікатів.pdf
19 липня 2019 14:38
авторизаційні листи.pdf

Документи

01 серпня 2019 11:11
протокол розгляду.pdf
01 серпня 2019 11:11
протокол № 4.pdf
01 серпня 2019 11:14
sign.p7s

Публічні документи

20 липня 2019 17:46
sign.p7s
20 липня 2019 17:45
Сертифікат HP.pdf
20 липня 2019 17:45
Лист авторизація LENOVO.pdf
20 липня 2019 17:45
Лист авторизація HP.pdf
20 липня 2019 17:45
Лист авторизація ASUS.pdf
20 липня 2019 17:45
Висновок СЕС.pdf
20 липня 2019 17:45
Висновок СЕС Lenovo.pdf
20 липня 2019 17:45
Висновок СЕС ASUS.pdf
20 липня 2019 17:45
Проект договору.pdf
20 липня 2019 17:45
Гарантійний лист.pdf
20 липня 2019 17:45
Інші документи.pdf
20 липня 2019 17:45
14531 ВАЛТЕК p7s.zip

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 липня 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФІРМА "ВАЛТЕК" Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер" Документи

Публічні документи

20 липня 2019 17:46
sign.p7s
20 липня 2019 17:45
Сертифікат HP.pdf
20 липня 2019 17:45
Лист авторизація LENOVO.pdf
20 липня 2019 17:45
Лист авторизація HP.pdf
20 липня 2019 17:45
Лист авторизація ASUS.pdf
20 липня 2019 17:45
Висновок СЕС.pdf
20 липня 2019 17:45
Висновок СЕС Lenovo.pdf
20 липня 2019 17:45
Висновок СЕС ASUS.pdf
20 липня 2019 17:45
Проект договору.pdf
20 липня 2019 17:45
Гарантійний лист.pdf
20 липня 2019 17:45
Інші документи.pdf
20 липня 2019 17:45
14531 ВАЛТЕК p7s.zip

Публічні документи

19 липня 2019 14:55
sign.p7s
19 липня 2019 14:53
Ліцензія.zip
19 липня 2019 14:53
Довіреність_Рижий.zip
19 липня 2019 14:53
Гарантія 4557.zip
19 липня 2019 14:43
sign.p7s
19 липня 2019 14:38
проект договору.pdf
19 липня 2019 14:38
Довідка щодо санкцій.pdf
19 липня 2019 14:38
копії сертифікатів.pdf
19 липня 2019 14:38
авторизаційні листи.pdf

Інформація про відміну

Дата скасування
06 серпня 2019 15:34
Причина скасування
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» № 922-VIІІ від 25.12.2015, тендерний комітет Управління освіти Краматорської міської ради прийняв рішення відмінити відкриті торги по предмету закупівлі «Машини для обробки даних (апаратна частина)» код по ДК 021:2015 – 30210000-4 (портативний комп’ютер (ноутбук)) (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2019-06-19-002029-c) відповідно до п.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: «замовник відміняє торги в разі відсутності по
Документи
06 серпня 2019 15:34 протокол № 5.pdf
Дата скасування
06 серпня 2019 15:37
Причина скасування
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», тендерний комітет Управління освіти Краматорської міської ради прийняв рішення відмінити відкриті торги по предмету закупівлі «Машини для обробки даних (апаратна частина)» код по ДК 021:2015 – 30210000-4 (портативний комп’ютер (ноутбук)) відповідно до п.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: «замовник відміняє торги в разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг».
Документи
06 серпня 2019 15:36 протокол № 5.pdf
06 серпня 2019 15:37 sign.p7s

Актуальні тендери

До пошуку