Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт операційної зали будівлі Управління Державної казначейської служби України у Старобільському районі Луганської області за адресою: вул. Велика Садова, 2, м. Старобільськ Луганської обл.
Очікувана вартість
587 118,00 UAH
UA-2019-06-19-001737-c 626bdc5033704239a6339cc2d3e827b2
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ніна Пєвнєва

+380954243367 starb.lg.17@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління Державної казначейської служби України у Старобільському районі Луганської області
Код ЄДРПОУ: 37858396
Місцезнаходження: 92700, Україна , Луганська обл., м. Старобільськ, ВУЛИЦЯ ВЕЛИКА САДОВА, будинок 2
Контактна особа: Ніна Пєвнєва
+380954243367
starb.lg.17@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2019 13:46
Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2019 14:20
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2019 14:21
Початок аукціону: 27 червня 2019 15:26
Очікувана вартість: 587 118,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 871,18 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт операційної зали будівлі Управління Державної казначейської служби України у Старобільському районі Луганської області за адресою: вул. Велика Садова, 2, м. Старобільськ Луганської обл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92700, Україна, Луганська область, місто Старобільськ, вулиця Велика садова, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2019  —  30 листопада 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник перераховує Підряднику аванс на придбання матеріалів відповідно до постанови КМУ від 23.04.2014 № 117 у розмірі 30% від договірної ціни на виконання робіт в строк протягом п’яти банківських днів з моменту підписання цього Договору. Підрядник зобов’язаний використати аванс протягом одного календарного місяця. Невикористана сума авансу має бути повернена Замовнику. Подальшу оплату за виконані Підрядником роботи Замовник перераховує в строк протягом десяти банківських днів з моменту підписання Сторонами акту приймання-передачі виконаних підрядних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних підрядних робіт (форма КБ-3). Оплата здійснюється при умові наявності відкритих асигнувань на рахунку Замовника. У зв’язку з тим, що Замовнику затверджені бюджетні призначення помісячно включно по листопад 2019 року, оплата за виконані роботи також буде здійснюватися помісячно в межах наявних відкритих асигнувань на підставі вищезазначених документів. Довідка та Акт за звітний місяць готуються Підрядником та передаються на розгляд та підписання Замовнику не пізніше 3-го числа місяця, наступного за звітним. Замовник повинен розглянути та підписати Довідку та Акт протягом двох робочих днів з моменту надання цих документів Підрядником. Замовник здійснює остаточну оплату Підряднику за виконані роботи протягом місяця з моменту підписання Акту та Довідки та здачі закінченого об’єкту. Усі розрахунки здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Сторони-отримувача платежу. Джерело фінансування закупівлі - кошти державного бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 20 червня 2019 09:09
Дата відповіді: 20 червня 2019 22:11
В кінці червня буде отримано дозвільний документ для робіт на висоті, чи достатньо у складі тендерної пропозиції надати гарантійний лист наявності такого документу до початку робіт, так як зараз відбувається процес його оформлення.
Відповідь: Відповідно до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", затвердженої наказом державного підприємства "ПРОЗОРРО" від 19.03.2019 № 10, учасники подають пропозиції в ЕСЗ та завантажують інформацію та документи на етапі подання пропозицій до кінця строку його завершення. Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, ЕСЗ не приймаються. Додатком 4 до оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів Замовником визначені кваліфікаційні критерії до учасників та спосіб їх підтвердження.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 20 червня 2019 22:34
Дата відповіді: 24 червня 2019 11:18
На виконання яких робіт у даній закупівлі необхідна ліцензія
Відповідь: На ті види, які зазначені в пропозиції

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 червня 2019 15:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "АКОПЯН ПЕТРОС ДАВИДОВИЧ" 578 118,00
UAH з ПДВ
578 118,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "КАМІН" 587 112,00
UAH з ПДВ
587 112,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 червня 2019 16:55
Tsinova propozitsia.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "АКОПЯН ПЕТРОС ДАВИДОВИЧ"

ПП "КАМІН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "АКОПЯН ПЕТРОС ДАВИДОВИЧ"
#3527114831
Відхилено 578 118,00
UAH з ПДВ
02 липня 2019 20:27
ПП "КАМІН"
#40285612
Переможець 587 112,00
UAH з ПДВ
03 липня 2019 16:52

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2019 16:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "КАМІН"
#40285612
587 112,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 34.PDF укладений
15 липня 2019 16:50