Капітальний ремонт внутрішньоквартальних проїздів Вигурівського бульвару та прилеглих територій: (вул. Бальзака - вул. Бальзака, 64, вул. Бальзака, 68, вул. Бальзака, 58, бульв. Вигурівський, 3, бульв. Вигурівський, 5, бульв. Вигурівський, 6, просп. Маяковського, 75/2)
Очікувана вартість
37 953 235,35 UAH
UA-2019-06-19-001365-b 0252184b649041a8a51223bf1f05b3c1
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальна корпорація "Київавтодор"
Код ЄДРПОУ: 03359026
Місцезнаходження замовника: 01014, Україна, Київська обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
Контактна особа замовника: Бабенко Олександр Ігорович
380442849214
market_kievavtodor@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2019 21:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 липня 2019 21:00
Початок аукціону: 05 липня 2019 11:23
Очікувана вартість: 37 953 235,35 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 189 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 189 766,18 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт внутрішньоквартальних проїздів Вигурівського бульвару та прилеглих територій: (вул. Бальзака - вул. Бальзака, 64, вул. Бальзака, 68, вул. Бальзака, 58, бульв. Вигурівський, 3, бульв. Вигурівський, 5, бульв. Вигурівський, 6, просп. Маяковського, 75/2) (кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, місто Київ, Київ, м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються в межах ціни Договору на підставі затверджених в установленому порядку обсягів бюджетного фінансування. За письмовим зверненням Виконавця Замовник приймає попереднє рішення про надання чи ненадання Виконавцю авансу на виконання робіт. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» аванс може бути наданий Виконавцю лише за наявності бюджетного фінансування та дозволу головного розпорядника бюджетних коштів. Розмір авансу на виконання робіт не може перевищувати 30 % від річного обсягу фінансування таких робіт. Виконавець зобов’язується використати отриманий аванс на придбання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій та звітувати за нього шляхом надання Акту приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ф. КБ-3) в строк до трьох місяців, але не пізніше останнього фінансового дня поточного бюджетного року. По закінченню строку авансування, невикористані суми авансу повертаються Виконавцем на бюджетний рахунок Замовника в ГУДКСУ м. Києва. У разі виплати Виконавцю авансу, подальші розрахунки здійснюються по факту виконання робіт при наявності бюджетного фінансування з відстрочкою платежу до 10 (десяти) календарних днів на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт з урахуванням перерахованих авансових платежів. У разі затримки бюджетного фінансування штрафні санкції до Замовника при затримці оплати не застосовуються. Підставою для здійснення розрахунків є підписані Сторонами Акти приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в) та Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ф. КБ-3), які складаються Виконавцем та подаються для підписання Замовнику. При виявленні в розрахунках визначення вартості виконаних робіт (Акти приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ф. КБ-3), які були оформлені та оплачені у попередні періоди, безперечних помилок та порушень чинного порядку визначення вартості будівництва, загальна вартість виконаних будівельних робіт підлягає уточненню з моменту виявлення зазначених помилок. Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником на підставі документів, визначених пунктом 5.3 цього Договору, за умови наявності бюджетного фінансування. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

19 червня 2019 18:12
Електронний цифровий підпис
19 червня 2019 18:12
ТД - КР ВКП Вигурівського б-ру.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 липня 2019 11:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд" 37 442 643,60
UAH з ПДВ
37 252 642,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 37 950 230,00
UAH з ПДВ
37 440 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 липня 2019 14:36
sign.p7s
09 липня 2019 14:33
Додаток_3.rar
09 липня 2019 14:32
Додаток_3-1.rar
09 липня 2019 13:17
Довідка-зарплата.pdf
09 липня 2019 10:35
Цінова_пропозиція_ОК.pdf
09 липня 2019 10:35
Довідки_переможець.pdf
09 липня 2019 10:24
Довідка-НАЗК.pdf
09 липня 2019 10:20
Довідка-ДПІ.pdf
08 липня 2019 15:50
129.imd
08 липня 2019 11:36
Довідка.zip
04 липня 2019 15:25
sign.p7s
04 липня 2019 15:20
Довідка_СТ-17.pdf
04 липня 2019 15:18
Заявка_пропозиція.pdf
04 липня 2019 15:18
Лист_відгук.pdf
04 липня 2019 15:18
Акти_ЛИПЕНЬ-2018.pdf
04 липня 2019 15:18
Аналогічний_Договір.pdf
04 липня 2019 15:18
Акти_Жовтень_2018.pdf
04 липня 2019 15:18
Акт_Вересень_2018.pdf
04 липня 2019 15:18
Акт_Серпень_2018.pdf
04 липня 2019 15:18
АКТ_грудень_2017.pdf
04 липня 2019 15:18
Акти_Листопад_2018.pdf
04 липня 2019 15:18
Довідка_База.pdf
04 липня 2019 15:18
Проект_договору.pdf
04 липня 2019 15:18
Гарантія_до_договору.pdf
04 липня 2019 15:18
Відомості_підряд.pdf
04 липня 2019 15:18
Договір_01-17.pdf
04 липня 2019 15:18
Довідка_Екологія.pdf
04 липня 2019 15:18
Довідка-працівники.pdf
04 липня 2019 15:18
Довідка_статутні.pdf
04 липня 2019 15:18
Договір_4.pdf
04 липня 2019 15:18
Довідка-Лабораторія.pdf
04 липня 2019 15:18
Договір_4-19ТР.pdf
04 липня 2019 15:18
Договір_010219.pdf
04 липня 2019 15:18
Договір_15-19.pdf
04 липня 2019 15:18
Статут_СБМУ_Підряд.pdf
04 липня 2019 15:18
Договір_17.pdf
04 липня 2019 15:18
Ліцензія_Підряд.pdf
04 липня 2019 15:18
Лист_субпідрядники.pdf
04 липня 2019 15:18
Паспорт Жабський.pdf
04 липня 2019 15:18
Паспорт_Жабський_1-7.pdf
04 липня 2019 15:18
Погодження_договір.pdf
04 липня 2019 15:18
Свідоцтво-ПДВ.pdf
04 липня 2019 15:18
Уповноважена_особа.pdf
04 липня 2019 15:18
Обсяг_робіт.pdf
04 липня 2019 15:18
Техзавдання.pdf

Публічні документи

04 липня 2019 11:37
sign.p7s
04 липня 2019 11:33
2.21. Проект договору.pdf
04 липня 2019 11:33
2.18. Ліцензія.pdf
04 липня 2019 11:33
2.9.1. Договір № 2203-2017-Б.pdf
04 липня 2019 11:33
1. Заявка-пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд"
#25298093
Переможець 37 252 642,80
UAH з ПДВ
05 липня 2019 16:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 липня 2019 16:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд"
#25298093
37 252 642,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
17 липня 2019 10:19
121-10.pdf укладений
17 липня 2019 10:16
sign.p7s зміни до договору
15 серпня 2019 12:37
Додаткова 2.pdf зміни до договору
15 серпня 2019 12:36
sign.p7s зміни до договору
01 серпня 2019 11:48
Додаткова 1.pdf зміни до договору
01 серпня 2019 11:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання п 3.2. Лінійний графік.
Номер договору про закупівлю: 121-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Договірна ціна не змінюється. 2. Розділ 4 викласти в новій редакції: п.4.1. Обсяги фінансування виконання робіт на 2019 рік відповідно до Адресного переліку. п.4.2. Зобов’язання за Договором виникають в межах затверджених бюджетних асигнувань на відповідний бюджетний період. Оплата виконаних робіт здійснюється в межах фактичного фінансування. п.4.3. Фінансування робіт здійснюється за рахунок бюджетних коштів.
Номер договору про закупівлю: 121-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку